Ρε γαμώτο… Που πήγα και συμφώνησα… Κάτι μου έλεγε μέσα μου πως τα πράγματα δεν θα εξελίσσονταν καθόλου καλά.
Το βράδυ κανονίσαμε να μαζευτούμε στη Χαρά για ταινία. Από τον Σταύρο συνέχιζα αν μην έχω κανένα σημείο ζωής. Ήρθε και με πείρε η Ελένη από το σπίτι της μαμάς μου και ο Βασίλης με τον Χάρη θα μας συναντούσαν εκεί. Ο Αλέξης και ο Ηλίας θα ήταν λογικά ήδη στης Χαρά από νωρίς.
«Είχες καθόλου νέα του Μάρκου;» ρώτησα την Ελένη κάποια στιγμή ενώ οδηγούσε.
«Μπα… ούτε του Σταύρου φυσικά.» μου είπε κοιτώντας με, με νόημα από τον καθρέφτη. «Μετά τη Σύρο έγιναν πάλι άφαντοι ως συνήθως…»
Δυνάμωσα τη μουσική από το ραδιόφωνο για να μην ακούω άλλο τις σκέψεις μου και αναστέναξα. Η Ελένη είχε καρφωμένα τα μάτια της στο δρόμο. Δεν μιλούσαμε…
«Άντε ρε που ήσασταν;» την πόρτα άνοιξε ο Βασίλης.
«Σόρρυ Μπιλλάκο είχε κίνηση…» του απάντησε η Ελένη ενώ μπήκαμε μέσα παίρνοντας τα πατατάκια από το χέρι του.
Ο Χάρης καθόταν ήδη στον καναπέ ψάχνοντας ταινία στο λάπτοπ της Χαράς και εκείνη έτρεξε κατά πάνω μου με το που με είδε.
«Είπε ότι είχε μια δουλειά με τον Αλέξη και δε ήρθαν»
«Ρε Χαρά χαλάρωσε λίγο… Κοίτα ο Αλέξης αν και αδερφός του Ηλία δεν θα τον κάλυπτε για να κάνει κάτι με άλλη… και ξέρεις ότι έχω δίκιο» πάντα ο Αλέξης την έλεγε στον Ηλία που βασάνιζε έτσι την Χαρά και της το έπαιζε δύσκολος. Αποκλείεται τώρα να του έκανε πλάτες.
Η Χαρά ένευσε αναστενάζοντας αλλά δεν είπε τίποτα άλλο.
Αράξαμε όλοι στους καναπέδες και αποφασίσαμε –ο Χάρης δηλαδή αποφάσισε- να δούμε το TheAvengers. Περιττό να σας πω ότι μόνος του παρακολουθούσε την ταινία. Η Χαρά ήταν όλη την ώρα με το κινητό στο χέρι περιμένοντας ένα μήνυμα από τον Ηλία –που δεν έστειλε ποτέ-, η Ελένη βαριόταν του θανατά να παρακολουθήσει και εγώ με τον Βασίλη ανταλλάσσαμε ματιές ανησυχίας για την Χαρά. Πραγματικά δεν την είχαμε ξαναδεί ποτέ έτσι.
«Λοιπόν έλα φτάνει, δεν θα κάτσουμε να μιζεριάζουμε εδώ μέσα. Πάμε για ποτό!» Ο Βασίλης σηκώθηκε και πήγε προς το μέρος της Χαράς τραβώντας την να σηκωθεί.
Δεν ξέρω αν αυτό που είχε κατά νου ήταν και πολύ καλή ιδέα σίγουρα όμως την έκανε να πάρει τα μάτια της από το κινητό. Τέλος πάντων ο μόνος που φαινόταν να μην ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα με την ιδέα του Βασίλη ήταν ο Χάρης που τελικά όμως και αυτός πείστηκε.
YOU ARE READING
Η Εκδρομή {GW15}
RomanceΗ εικοσάχρονη Μαρίνα επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από δύο χρόνια στην Αγγλία για το καλοκαίρι. Η παρέα της όμως έχει ήδη φύγει για διακοπές στη Σύρο. Θα πάει να τους βρει γνωρίζοντας πως θα έχει να αντιμετωπίσει το παρελθόν Από την μια ο Αλέξης, η...