Κεφάλαιο 29ο.

2.5K 250 17
                                    

   Σοβαρά τώρα; Κόντρες; Αυτό είναι το μεγάλο και επικίνδυνο μυστικό του Σταύρου; Δεν λέω, δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Αλλά και πάλι, τον να τρέχει με την μηχανή είναι σίγουρα κάπως επικίνδυνο, αλλά για εκείνον. Θέλω να πω γιατί όλη αυτή η φασαρία ότι ο Σταύρος δεν κάνει για μένα, ότι είναι μπλεγμένος και τέτοια… Ακόμα δεν μπορούσα να καταλάβω πως όλο αυτό κάνει τον ίδιο επικίνδυνο για μένα.

«Μην βιάζεσαι Μαρινάκι. Δεν είναι μόνο αυτό.» ο Αλέξης πρέπει να διάβασε τις σκέψεις μου στο πρόσωπό μου.

«Τι εννοείς;»

«Γύρω από τις κόντρες παίζονται χοντρά στοιχήματα. Και φυσικά αυτά τα πράγματα είναι στημένα. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε όλο αυτό, αλλά ξαφνικά ο Σταύρος βρέθηκε να έχει πάρε δώσε με αυτούς… ας τους πούμε ‘υπεύθυνους’ γι’ αυτές τις στημένες κόντρες. Και οι τύποι εννοείται δεν είναι και τα καλύτερα παιδία. Πίσω απ’ όλα αυτά παίζονται άλλα πράγματα…» Χαμένη σε αυτά που άκουγα δεν κατάλαβα τι εννοούσε με αυτό τα ‘άλλα πράγματα’. Η απορία πρέπει να ήταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μου… «διακίνηση ναρκωτικών ας πούμε;» και κάπου εκεί άρχισα λίγο να φρικάρω.

«Δηλαδή ο Σταύρος είναι βαποράκι;»

«Όχι… δεν νομίζω τουλάχιστον… οι ‘φίλοι’ του όμως είναι. Να, ας πούμε αυτός ο Σάκης ο Καρνέζης, από τη Σύρο, θυμάσαι;» ένευσα αμέσως περιμένοντας λεπτομέρειες. «Είχα ακούσει από τον θείο μου, το πατέρα του Μάρκου, ότι είχε μπλεξίματα με αστυνομίες για κάτι τέτοια θέματα. Τώρα πως ακριβώς είχε καταλήξει να κάνει παρέα με τον Σταύρο δεν ξέρω, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν ήταν παρέα αλλά δουλειά. Γι’ αυτό και είχε φαγωθεί να έρθει μαζί μας στην Σύρο ο άλλος… Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο. Εκείνο το διάστημα είχε ξεκόψει από τους άλλους και ξαφνικά ήθελε να έρθει μαζί μας; Δεν κόλλαγε…»

   Δεν ήμουν ακόμα σίγουρη πόσα από αυτά που μου έλεγε ο Αλέξης ίσχυαν. Όχι ότι αμφέβαλλα πως μου έλεγε την αλήθεια, απλά και ο ίδιος δεν φαινόταν αν είναι απόλυτα σίγουρος για τον βαθμό που ήταν ο Σταύρος ανακατεμένος με όλα αυτά. Πέρα από τις κόντρες που γι’ αυτό ακουγόταν αρκετά σίγουρος, όλα τα άλλα έμοιαζαν σαν πληροφορίες που έτυχε να ακούσει και συμπεράσματα που ο ίδιος είχε βγάλει.

«Και αυτά τα λεφτά που δανείστηκε από σένα; Έχουν να κάνουν με όλα αυτά ή…;» ήπια μια γουλιά από τη μπύρα μου και περίμενα ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

Η Εκδρομή {GW15}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora