Caroline
...................Vyšla som von z vily, bola som zmätená z nových informácii, nevedela som momentálna ani to kde je sever a kde je juh.
To čo sa udialo vo vnútri, nemôže nikto zistiť. Dohoda je dohoda, biznis je biznis.
Prešla som cez veľkú, kovovú bránu a pokračovala v ceste na chodníku vyrobený zo štrku. Bola tma no aj tak som videla zreteľne, zavolala som si taxík a už len naň počkala.➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
Brala som schody pekne po jednom, až som prišla na poschodie ktoré som hľadala, vybrala som kľúče od izby, otvorila som si a vstúpila do izby kde by sa mala nachádzať už aj moja drahá priateľka.
,, Kristín, už si tu ? " Zavolala z miestnosti vzdialenej odo mňa len pár metrov.
,, Áno Alex, som tu. " Odpovedala som jej a prevrátila oči, volá ma s mojim novým menom aby nás tak rýchlo neodhalili otcovi alebo Klausovi kumpáni. Docela sa mi táto hra začala páčiť, hra na mačku a psa, no viem že s Klausom to bude ťažké ale nebojte sa, mám v rukáve ešte jedno eso.
,, Kde si bola ? " Prekrížila si ruky na prsiach a karhane na mňa pozerala.
,, Ale no ták, Alex rodičia tu nie sú, tak ich prosím ťa nenapodobňuj, vysvetlím ti to neskôr, idem si dať sprchu ." S týmito slovami som ju zanechala stáť pri ráme obývacich dvier.
Nemala som chuť jej vysvetlovať kde som bola alebo s kým som bola, preboha veď mi nie je päť aby som sa jej spovedala ako svojej mame. Viem...bojí sa o mňa ale aj tak jej to nedáva právo sa takto ku mne správať, kde to sme ? Odpovedala by som pravdepodobne že v hotely.
Keď som vyšla zo sprchy Alex už spala, bola som celkom rada, ostal mi čas aspoň si všetko v hlave premyslieť, rozmýšľala som o rôznych veciach, dokonca aj o Klausovi, stále ma to bolelo čo sa stalo ale hnev neodchádzal, neviem odpustiť človeku ktorý ma klamal. Nenávidím ho....z celého srdca ho nenávidím !
A takto nijak som strávila zvyšok večera preklínaním toho idiota.Klaus
..............Sedel som vo svojej kancelárii a prezeral pár papierov, nevnímal som čas, chcel som mať všetko čím skôr hotové, keď som zdvihol hlavu, uvidel som za oknom číru tmu. Uvedomil som si že tu pracujem už viac než pol dňa. Náhle mi zaklopal na dvere Billy ktorý hneď aj vstúpil bez dovolenia.
,, Videl som že sa tu svieti, tak reku skočím na pár slov ." Sadol si oproti mňa a sledoval moju reakciu.
,, Že by si nevedel bezo mňa zaspať ? " Musel som sa zasmiať, toto bolo fakt dobré, mali ste vidieť jeho výraz, taký nechápavy a potom zrazu sa zaškeril, keď to pochopil.
,, Nick, nerob zo mňa úbožiaka ktorý bez teba nezaspí ." Usmial sa a zadíval sa na skrinku plnú s alkoholom.
,, Nalejem ? " Opýtal som sa. Jeho reakcia bola iba kývnutie hlavou.
Postavil som sa z kresla a pristúpil ku svojej skrinke s alkoholom, vzal som si do ruky dve poháre a ešte plnú fľašu whisky, to všetko som položil na mohutný kancelársky stôl a posadil sa na svoje miesto. Potreboval som vypnúť, hneď teraz a už nemyslieť. Naplnil som poháre a jeden z nich položil pred Billa.
,,Máš nijaké nové informácie ohľadne Carol ? " Prehovoril do ticha.
,, Od vtedy nie, Markus nič nezistil ." Prehovoril som a stiahol whisky z môjho pohára až do dna.
,, Markus je hovädo, je ako drevo v železnej bráne ." Musel som sa zasmiať, aj keď som vedel že niečo pravdy na tom je.
,, Nechápem ako si to mohol zveriť práve jemu..." Povzdychol si.
,, To sme potom dvaja ktorý nerozumejú ." Povedal som a naplnil si pohár.
,, Počul som že si mučil Patrika, je to pravda ? ." Uprel svoj pohľad na mňa a čakal na moju odpoveď.
,, Áno je, ešte pred tým než ma začneš súdiť ti poviem len jedno...stretneme sa v pekne brácho ." Po tomto mojom preslove som si šupol do seba ďalší plný pohár. Presne toto som potreboval, vypiť si.
ESTÁS LEYENDO
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...