46. - Prví

314 16 1
                                    

Klaus
.............

V návale hnevu som odišiel z firmy, zistiť pravdu. Zavolal som svojim mužom a dal im jasné pokyny. Nasadol som do svojho auta a nasmeroval si to na miesto stretnutia.

Šiel som po hlavnej ceste a potom zabočil na malú lesnú cestičku, cesta na cez les trvala nijak hodinu až som zastavil pri obrovskej, železnej bráne.
Na druhej strane tej brány stáli dvaja moji muži, ktorý mi ochotne bránu otvorili. Vošiel som a zaparkoval na svojom pozemku.

Daniel a Diego, moji najschopnejší muži viedli jedného, toho, na koho som čakal, toho z ktorého teraz vybijem aj dušu. Mal cez hlavu prehodené vrece, takže nič nevidel.  Zavidli ho do budovy a ja som ich nasledoval, posadili ho na stoličku, priviazali ho a oni sami podišli ku rohom miestnosti, založili si ruky cez hrudník a čakali na pokyny.

Podišiel som k nemu bližšie a stiahol mu vrece z hlavy. Bol dezorientovaný, bolo vidno že ani nevie čo sa deje.
Tento muž bol voľakedy mojím kamarátom, no teraz je z neho podlý pes ktorý pracuje pre Rolyencea.
Sám tomu nemôžem uveriť že ma zradil priateľ, no vždy vás zradí osoba ktorej veríte, preto je veriť také nebezpečné, priam smrtiace.

,, Nick ? " Povedal zmätene a díval sa na mňa so strachom v očiach.

,, Ahoj, drahý priateľu. " Zazubil som sa.

,, Č-čo tu robím ? "  Zakoktal až som sa chcel zasmiať. Tak teraz je dosratý ako malý chlapec, mal myslieť na to skôr.

,, Poviem ti to takto, zahráme si hru na odpovede, dobrá odpoveď, nič ti nespravím, zlá odpoveď alebo žiadna odpoveď bude tvojím pomalým koncom, premysli si čo mi odpovieš na moje otázky. "

Nastalo ticho, videl som nervozitu a strach v jeho očiach, ťažko prehltol, potili sa mu ruky a sťažka dýchal. Viem že vie toho veľa, no musím vedieť čo presne vie.

,, Tak začnime.......prečo si chce Lucas vziať Carol ? " Super Thollemay, iná otázka ťa napadnúť fakt nemohla, hlavne že ťa toto zaujíma.

,, To vážne neviem Nick. "

,, Toto nebola žiadna odpoveď. " riekol som, priblížil sa k nemu a vrazil mu päsťou.

,, Prepáč ale takto to pôjde až kým mi nepovieš všetko čo vieš. " Dodal som a ustúpil pár krokov do zadu.
Nepozeral sa na mňa, hypnotizoval iba zem.

,, Ako to že ju našiel prvý ? " vyslovil som otázku ktorá ma pekelne zaujímala.

,, Sledoval ju už dlhšie, sledoval vás aj keď sa sem vrátila a dali ste sa dokopy, vedel o vás všetko pretože má niekde medzi vami špeha. ".........,, Iba toľkoto viem. "

To nedáva zmysel, odkiaľ by vedel o nás ? Lucas nevedel o Carol. Všetko je tak zložité na pochopenie.

Zúrim pretože nie je moja, štve ma predstava že ju bude mať Lucas, šaliem z toho ak si predstavím že je v jej blízkosti a ubíja ma predstava že sa jej môže hoci kedy dotknúť. Som ochotný zomrieť pre tú ženu ktorá si vzala moje srdce, ktorá si privlastnila moju dušu.

,, Verím ti, predsa by si mi neklamal..však nie ? "  Varovne som sa mu pozrel do očí a tým mu dal jasne najavo že ak niečo tají zistím to, no potom ho nič predo mnou nezachráni.

,, Tebe určite nie Nick. " Povedal a ďalej hypnotizoval zem.

Takto sa mi to páči.
Pristúpil jeden z mojich mužov ku mne, naklonil sa a šepol mi.

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora