Klaus
..............
Bol som totálne mimo, ona ma pobozkala ? Ako to ? Odtiahla sa a pozerala mi hlboko do očí, ako keby čakala nijakú reakciu, uprene sa na mňa pozerala a vyzerala ako keby nedýchala od toho očakávania čo sa teraz môže stať, mal som kamennú tvár a nedal nič na javí, ani to že sa mi to páčilo, tie jej pery, plné a také jemné, nevedel som dostať rozum späť do hlavy. Ona ma pobozkala ! Vo vnútri v hlave mi to explodovalo šťastím, no potom sa ona odtiahla.
" Prepáč ja..a ,, začala rozprávať ale skočil som jej do toho.
" Nie neospravedlňuj sa mi, len mi odpovec, prečo žiarliš ak tvrdíš že ku mne nič necítiš ? ,,
" Ja nežiarlím ,,
" Jasné ,, prevrátil som očami. Otočila sa mi chrbtom a ja som mal pocit že jej musím povedať prečo vivi prišla, nechcem aby sa na mňa hnevala a myslela si že s ňou niečo mám ešte stále.
" Vivi tu bola len pre to aby ma poprosila o pomoc, medzi nami je už dávno koniec, pre mňa si dôležitá a jediná už len ty ,,
" Hej a o akú pomoc ťa poprosila ? Hmm ? Že by ti vymeniť posteľné prádlo ? ,, Otočila sa zo zdvihnutím obočím.
" Uniesli jej brata, boli to nijaký mafiáni a chce aby som ho našiel ,,
" A čo ty na to ? ,, Opýtala sa ma.
" No nájdem ho ,,
" To som si mohla aj myslieť ,, ruky si založila pri boky a pozerala na mňa s neutrálnym výrazom. Povzdychol som si.
" A to už prečo ? ,,
" No lebo ,, viem že to nepochopí.
" Tak mi odpovec, robíš to len preto že jej chceš pomôcť alebo aj niečo k nej cítiš ? ,, Upierala stále svoj pohľad na mňa. Čo jej mám teraz povedať ? Ani sám neviem, chcem sa s ňou už zmieriť ale čo ju trochu prinútiť aby sa začala ku mne chovať lepšie ? Ak by som jej povedal že mám stále záujem k vivi tak by sa možno zmenil jej postoj voči mne, prečo to neskúsiť. " A čo ak možno aj áno ? ,, Pozrela sa na mňa šokovane, takže zásah !
" To nemyslíš vážne ,,
" Myslím ,,
" Fajn tak ja môžem odísť ,,
" No nie, ty nikam nepôjdeš ! ,, Zvýšil som hlas " ty tu zostaneš až pokým ti nedám povolenie odtiaľto odísť, dohodli sme sa a dohodla platí, ja ti nájdem sestru a ty vieš čo chcem na oplátku za to od teba, takže nezabúdaj, patríš mi ! Patríš len mne, nikomu inému ! ,,
" Ahha, takže takto to máš aj z vivi či jak sa volá, nájdeš jej brata a ona s tebou bude naďalej spávať ? No prepáč ale ja nepotrebujem dostať pohlavnú chorobu, a ak hovoríš že ju miluješ, tak choď si len za ňou..... no tak choď ,, už mala v očiach skoro slzy, vtedy ani neviem čo do mňa vošlo ale musel som ju objať a upokojiť v mojom náručí.
Zostala stáť ako stĺp, ani neviem či vôbec dýchala.
" Ja viem že som debil, ktorý si nič nezaslúži, že som spravil veľa zlého, že som ubližoval a zabil pár ľudí, ale jedno viem, o teba prísť nemôžem, pre to ťa nenechám odísť, vivi bola pre mňa len zábavkou, len rozptýlením, nič iné, moje srdce stále patrilo tebe, a vždy bude, nechcem byť s tebou už pohádaný ,, odtiahol som sa a prestal ju objímať.
" Ak sa budeš cítiť v mojej prítomnosti dobre a ak niečo ku mne ešte cítiš, tak tu ostaneš....so mnou a neopustíš ma zase, uvažuj o tom ,,
" Ale ja som ťa nikdy neopustila ,, povedala s jej tenkým, krehkým hláskom, že to bolo sotva počuť, pozerala sa do zeme a videl som že bola zdrvená.
" Odišla si, odišla si odo mňa, takže si ma opustila ,, pozeral som sa na ňu ale nič nepovedala.
" Pravda alebo lož ? ,, Opýtala som sa jej.
" Musela som ,,
" Nerozumiem, vieš čo...nechajme to tak, tvoje slová a vysvetlenia nedávajú význam a dnes sa o tom už nechcem baviť ,,
" Takže sa maj, dobrú ,, povedal som a vypadol som z jej izby.A ďalšia časť na svete, dúfam že sa vám bude páčiť, je síce trochu kratšia ako ostatné ale lepšie než žiadná 😅 príjemné čítanie 🙂📖
YOU ARE READING
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...