19 - moja sestra

362 18 0
                                    

Caroline
..................
Po dorazení na miesto kde údajne mala byť moja sestra som nevidela nič, všade bola tma, cestu a okolie osvetlovali iba lampy, bolo tu ticho, až priveľké, zacítila som zimomriavky po mojom tele, nie od zimy ale od toho zlého pocitu ktorý sa mi hnal v hlave. No je čas privolať na seba pozornosť, viem že je tu ticho iba preto, že čakajú čo spravím.  Viem že ma pozorujú, už dávno som si všimla tie kamery na stĺpoch s osvetlením. Keby boli rozumnejší, schovali by ich lepšie, takto si o nich myslím že sú len banda blbcov ktorý nevedia poriadne schovať ani kameru, dosť smutné. Keďže viem že ma pozorujú, môžem začať uskutočňovať svoj plán. Takže ako prvé, pritiahnem si lepšie ich pozornosť.
" Halóóó vy tam, viem že ste tam niekde, máte to čo chcem a prišla som si po to ,,  no nestalo sa vôbec nič, neuveriteľné ako sú tí chlapi blbý.
" Myslíte si že neviem, že ma pozorujete ? Hh nebuďte naivný, tie kamery by si všimlo aj malé decko ,, kričala som do čírej tmy. Počula som kroky, takže predsa to zabralo.
Z tmy som zahliadla len tri tiene, to zvládnem. Rozbehla som sa, čo oni vôbec nečakali nakoľko som bežala smerom k nim, na jedného som skočila a prevrátila som sa s ním, buchol si hlavu o asfalt, uf to muselo bolieť. Druhý sa ma snažil chytiť, vykrútil mi ruku a ja som zatiaľ kopla silno toho tretieho do brucha, skrčil sa na pocit bolesti a to som využila, zase som ho kopla ale tento krát do tváre, spadol na zem a zostal ležať. Tomuto čo ma zatiaľ držal som stúpila na nohu, keď svoje zovretie o niečo povolil som sa mu vyšmykla a kopla ho do rozkroku, skoro mu vypadli oči ako šokovane na mňa hľadel. Tam mu treba. Chytila som ho za jeho kratšie vlasy, potiahla som mu ich do zadu a chladne sa naňho pozerala.
" Kde je moja sestra ? ,,
Len sa zasmial.  Tak ty sa mi smeješ, fajn.
Vytiahla som vreckový nožík a priložila mu ho ku krku.
" Ešte raz sa pýtať nebudem ! ,, Pozerala som mu priamo do očí ale v tom sa ozval krik.
" Tak to už stačí ! ,,
Obaja sme sa pozreli smerom odkiaľ prišiel hlas, z tmy vyšiel jeden chlap a postavil sa na svetlo aby som ho mohla vidieť.
" Čo si myslíš že robíš ? Prídeš sem len tak a úplne mi spacifikuješ mojich mužov ? ,,
" Nedali mi na výber ,, odsekla som drzo.
" Aj keď cením si že niekto ako ty, si poradil s mojimi skoro najlepšími mužmi, vidno že si po oteckovi, dcérenka ,, ako to dopovedal som zostala ako socha, čo to do riti povedal ? Aká dcérenka ? Snáď toto je ten hajzel ktorý mi uniesol moju sestričku ? 
" Nie som tvoja dcéra ! Moji rodičia sú mŕtvi ! ,,
" Viem že je to pre teba ťažké, poď porozprávame sa o tom vnútri pri šálke čaju, je dosť chladno a aspoň uvidíš niekoho, po koho si prišla ,,
Pomaly som nôž dala dole s krku toho muža a vybrala sa za mužom ktorý mi uniesol moju sestru. Išli sme do toho najväčšieho domu na tejto ulici, bol obrovský a pekný.  Vstúpili sme do domu, bolo tu príjemné teplo, išli sme do obývačky kde bol veľký krb a luxusne zariadená miestnosť, veľká kožená pohovka len tak žiarila v tejto miestnosti, tak isto aj kreslá a stolík. Pozerala som sa naňho a potom na domácu pomocníčku ktorá priniesla dve horúce čaje. Usmiala sa na mňa a podala mi z tácky jednu šálku, druhú dala priamo na stolík oproti veľkého kresla, tak asi sedáva on.
" Takže najprv poďme k veci, neuniesol som tvoju sestru, vedel som že sa niečo proti vám plánuje, tak isto to aj tvoja matka vedela, požiadala ma aby som v ten pre ňu osudný deň prišiel a zobral vás do bezpečia, prišiel som ale neskoro, teba som nevedel nájsť, hľadal som ťa všade ale nikde si nebola, našiel som len malú Lauru, priniesol som ju k sebe a všetko som jej vysvetlil ,,
" Takže matka vedela o tom že sa niečo proti našej rodine chystá ? ,, Šokovane som naňho hľadela.
" Áno vedela ,,
" Kde je moja sestra ? ,, Usmial sa na jeden kútik a odpovedal mi.
" Vedel som že to povieš ,,
Napil sa čaju a potom išiel bližšie k chodbe pri ktorých boli obrovské dvere.
" Lauri, niekoho som ti priviedol, poď dole zlatíčko ,, bola som úplne vylolajená, zlatíčko ? Lauri ? Asi mi stuhla krv v žilách.
" Už idem ,, ozval sa hlas zo schodov. Počula som každučký krok.
" Kto tu je, oci ? ,, Usmievala sa naňho, potom sa otočila smerom ku mne, pozerala na mňa a ešte viac sa usmiala, mala iskričky šťastia v tých jej očkách.
Rozbehla sa naproti na proti mne a zvískla moje meno od radosti. Objala ma.
" Tak rada ťa konečne vidím ,, povedala mi tesne pri uchu.
" Aj ja teba sestrička moja ,, objala ma silnejšie a vtedy som si musela zavrieť oči inak by v nich uvidela slzy.

" Aj ja teba sestrička moja ,, objala ma silnejšie a vtedy som si musela zavrieť oči inak by v nich uvidela slzy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tak a ďalšia časť na svete 😅🤗 dúfam že sa bude páčiť ❤️ príjemné čítanie 📖✔️

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Where stories live. Discover now