43. - Znižujúci sa úspech

278 14 0
                                    

Caroline / Kristín
...................................

Hneď ako nás Lucas doviezol domov som sa pobrala do svojej izby o ktorú sa momentálne delím s Alex,dala sprchu a ľahla si, no zaspať som nemohla, tak som si len sadla, zapla malé nočné svetielko, nech nie som v tme. Potom sa ku mne dotrepala Alex a rozprávali sme sa do hlbokej noci. Povedala som jej všetko čo sa stalo s Klausom, zostala ma skenovať pohľadom a nevedela spracovať nové informácie, po chvíľke ticha prehovorila.

,, Fíha, dievča, to čo zažívaš ty, som ja nezažila už dosť dlho....takže si to zhrňme, on prišiel za tebou na babské wecká ? Auu...to je zlaté. "

Zostala som na ňu zízať, to snáď nemyslí vážne.

,, Hej kľud, viem že s tebou trieskajú hornóny lebo tu nie je John ale zobuď sa, čo je na tom zlaté ? " Vyvalila som na ňu nechápajúc oči.

,, Iba mi nepovedz, že sa ti to nepáčilo. " Riekla a prekrýžila si ruky cez prsia.

,, To na koho strane si ? "  Už mi ide na nervy, prečo ho obraňuje, veď mi ublížil, hral sa so mnou ako s bábikou, nechápem prečo by sa mi malo páčiť to čo sa tam stalo.

,, Na nikoho strane nie som, som skôr v strede a vy na bokoch. "  Premohla sa a spravila úsmevkovu grimasu.

,, Idem na vzduch. " Postavila som sa a šla na terasu.
Vonku ma objal nočný, studený vánok, bolo to naozaj príjemné a prospešné pre vyčistenie svojej vlastnej hlavy. Vrátila som sa dnu a šla si ľahnúť.

Klaus
..............

Ráno som sa zobudil s veľkou nechuťou do tohto života a do tohto dňa, premohol som sa a vyliezol z mojej úžasnej postele, dal si sprchu, obliekol sa a spravil si rannú kávu. Sadol som si a v tom mi začal zvoniť mobil, volal mi Billy, no nezdvihol som mu. Chcel som byť momentálne sám, nemám náladu na nič.

Ozvalo sa klopanie na vchodové dvere. Prekrútil som očami, vstal a šiel otvoriť. Keď som tie dvere otvoril, uvidel som Billyho a ten jeho namosúrení pohľad. V ruke držal pevne svoj mobil a nevyzeral dva krát nadšene.

,, Tak čo sa deje tento krát ? " Riekol som a dúfal že nič zlého to nebude.

,, Poďme dnu, nepreberajme to vo dverách. "

Pozrel som sa na neho a prikývol na znak súhlasu. Vošli sme do mojej kuchyne a ponúkol mu kávu, odmietol ju....imbecil.

,, Tak povedz, čo sa stalo ? " spýtal som sa a posadil sa.
Dal na stôl noviny a povedal...
,, Len čítaj. "

Vzal som si ich do ruky a prezeral si hlavnú stránku novín, bola tam fotka kde ten idiot držal za ruku Carol a ja som sa ich snažil zastaviť, tá fotka bola nafotená keď odchádzali a ja som ju nechcel nechať odísť s ním.
Začal som čítať.

,, Úspešný podnikateľ Nicklaus Hunter Thollemay nechcel nechať svoju bývalú odísť s jej novým snúbencom, nie že by sme mu to mali za zlé ale ako vieme všetci, chodí s Viktóriu Salcmanovou a majú dokonca spolu dieťa. Takto sa úspešný mladý podnikateľ nechová......"

Otočil som na druhú stranu, tam bola fotka, ktorá ma zarazila, bolo to fotené na dámskych weckách, opieral som o stenu Carol.

,, Šok šok šok !!!!....mladý podnikateľ v akcii, využije každú vhodnú chvíľu keď sa to len dá.. aby zvádzal mladé, bezbranné dievčatá.....
bude po tomto škandále ešte stále úspešným ? "

Chytil som nervy a celé noviny hodil o stenu. Pozrel som sa na Billyho ktorý sa pozeral na mňa s neutrálnou tvárou.

,, Nájdi toho bastarda ktorý toto napísal a prines mi ho ! " Zvýšil som hlas a chcel iba jediné, aby mi ho priniesol, aby kľačal predo mnou a aby prosil o to aby som ho nezabil.
Billy iba prikývol z hlavou a hneď na to sa stratil.

Caroline / Kristín
..................................

,, To nebolo od teba pekné Carol. "
Riekla moja kamarátka ktorá čítala dnešné noviny. Nemohla som si pomôcť, musela som sa smiať.

,, Teraz je z neho oficiální zvrhlík, aspoň sa konečne svet dozvedel niečo nové. " Nechýbal na mojej  tvári výraz nadšenia.

,, Aj tak bolo od teba kruté ho nalákať na wecká len aby si mohla spraviť takúto fotku. "

,, Ale ja som ju nespravila....." Dala som na obranu hore ruky.
,, To bol fotograf, nie ja. " musela som sa zasmiať, bolo mi to fakt smiešné, všetko dopadlo tak ako som chcela. Moja pomsta sa už začala.....

Keďže je víkend a ja nemám nič na práci, tak som vytiahla von Alex, šli sme do nového obchodu ktorý otvorili, mali tam skutočne nádherné kúsky, kúpila som si pár nových šiat, tak tiež aj topánok, veď nech to aj ladí.
Po nákupoch sme skočili na obed a tam sa to skomplikovalo. Stretla som sa s Viktóriou. Asi ste zvedavý ako to dopadlo..... jednoducho.

Sedela som pekne pri našom stole keď som konečne dojedla, dala som si svoj drink a vtedy sa objavila. Vyletela na mňa ako strela....no skôr iba slovná strela ak to mám upresniť.

,, Ty ! Čo si o sebe myslíš, viem že si to bola určite ty, to ty si to všetko určite naplánovala, kvôli tebe teraz stratí svoju reputáciu, úspešnosť a postavenie. " Kričala pri našom stole ako zmyslov zbavená, nečudujem sa jej, pri Klausovi kto by neprišiel o rozum, heh.

,, Moja milá...ja som nemusela urobiť vôbec nič, sám sa za mnou doplazil. " Milo som sa usmiala a podoprela si s rukami bradu, bolo komické ju sledovať.

,, Ty ludra čo si o sebe myslíš ? On by sa za tebou nikdy neplazil, má mňa. " Ukázala svoj víťazný úsmev. No moja ale ešte nie je koniec.

,, Prepáč, to hovoríš o sebe ? Nijak mi to ušlo, nepočúvala som ťa, ale môžem ti len toľko povedať že jediná ludra v tejto reštaurácii si ty, asi ti to vadí že on neplazí za tebou, no zdá sa že mu obyčajná ludra nestačí, no kľudne si ho môžeš nechať, ale prosím ťa...stráž si ho, nech za mnou nedoliezá. "

Víťazný úsmev na mojej tvári nechýbal, postavila som sa, hodila na stôl peniaze a pekne odkráčala preč aj s Alex.

Zvyšok dňa som strávila vonku na záhrade s Laurou a Alex, dali sme sa do plaviek a boli pri bazéne, bolo nádherné počasie  tak prečo to nevyužiť. Večer som si trochu čítala knihu, rozprávala sa z Alex a neskôr išla spať.





A nová časť na svete 😃
Dúfam že s ňou budete spokojný, aký máte názor zatiaľ na tento príbeh ?
Fakt ma to dosť zaujíma  😅😅 som proste zvedavá osoba.

Prajem pekné čítanie ❤️📖

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang