14 - hra sa začala

435 19 0
                                    

Caroline
..................
Dala som si na seba slabo-modré džínsy, ružové tenisky a v tej istej farbe aj teplučky pulóvrik, vyzeralo to tak cute. Nechala som si rozpustené vlasy, maľovať sa mi nechcelo, tak som si dala len špirálu a pozrela sa na seba do zrkadla. V tom momente som počula ako zazvonil vchodový zvonček, to znamená že je už tu.
Vyšla som z izby a namierila si to ku schodom, uvidela som dole pod schodami Klausa a Damiána. Klaus mu podával ruku a Damián mu to oplatil a ešte ho objal, veď sú rodina že tak je to úplne normálne.
Nádych, výdych a hra sa môže začať. Zišla som dole schodmi a postavila sa vedľa Klausa.
" Ahoj láska ,, povedal Klaus.
" Ahoj ,, odpovedala som a usmiala sa naňho.
" Ahha koho to tu máme, Damián, aké milé prekvapenie ,, povedala som milo s úsmevom.
" A a ahoj Caroline, tak teba by som tu fakt nečakal, čo tu robíš ? ,, Pozrel sa s otáznikmi v očiach na Klausa.
Klaus ma chytil za ruku a zdvihol naše prepletené prsty a povedal " sme spolu ,, usmieval sa od ucha k uchu. " Vieš bratranček stalo sa toho veľmi veľa, a proste sme sa dali späť do kopy, milujeme sa a neviem bez nej byť ,, pozrel sa pri tom na mňa, do mojich očí a ja som nevedela čo urobiť, tie slová ma bodali do srdca ako nôž, je to hra a to ma boli asi najviac, ale prečo ?
" To som nevedel že ste sa dali opäť do kopy, tak veľa šťastia vo vzťahu ,, povedal neurálne.
" Ďakujeme ,, odpovedala som s úsmevom.
Klaus si ma pritiahol viac k sebe a dal si ruku okolo môjho pása skoro až na môj bok čo neušlo pohľadu ani Damiána.
" Abby ti ukáže tvoju izbu Damián, choď sa vybaliť a trochu si oddychnúť, uvidíme sa neskôr ja obede ,,
" Dobre ,, odpovedal a išiel za Abby, no o pár metrov zastal a otočil sa na nás, všimla som si to a objala Klausa, nahla sa k jeho uchu a pošepkala mu " Damián sa pozerá ,, on to hneď pochopil tak že musí pre to niečo spraviť.
Objatie mi opetoval a potom ma pobozkal.  To Damiánovi stačilo vidieť a pobral sa nahnevane za Abby. No aj keď Damián odišiel Klaus neprestával a ešte stále ma pozkával, moje zmysli zlyhávali a moje hormóny explodovali, môj mozog prestaval pracovať, úplne som sa mu podvolila a nechala sa ďalej pozkávať. Chytil ma s rukami za boky, trošku pritlačil a potom mi začal bozkávať krk, z môjho hrdla sa vydral ston a potom len prudké vzdychanie. On sa len šibalsky usmial a prestal s tým, odtiahol sa a stále sa usmieval.
" Čo sa tak škeríš ? ,, Povedala som mu rázne, no popravde som bola sklamaná že prestal.
" Nič, len vidím že ešte stále stačí jeden môj dotyk, či bozk a poddáš sa mi, stačí ak sa ťa dotknem, alebo priblížim k tebe a si s toho hotová, takže to beriem tak že ak budem niečo chcieť, viem že sa mi podvolíš ,, približoval sa ku mne zase až extrémne blízko až stál len asi milimeter od mňa.
" To si len ty myslíš zlato, ja sa ľahko nedám, si dobrý herec ale tento krát ti už nenaletím na tie tvoje slovíčka, ja sa ti ľahko nepodvolim ,, povedala som mu to na drzovku  priamo do očí.
" Veď už si to spravila zlatíčko ,, a zasmial sa.
" Ja ti dám také zlatíčko že až ,, otočila som sa na odchod ale on ma chytil za lakeť a otočil na späť k nemu.
" A čo mi dáš takého zlatíčko ? Ja by som vedel presne niečo čo by som asi teraz v tejto chvíli chcel ,,    usmial sa a chytil ma s jednou rukou okolo pása.
" Tak snívaj ďalej, nie je zakázané snívať ale takýto sen sa ti asi nesplní ,, usmiala som sa a dostala sa s jeho zovretia.
" Tak pa pa zlatíčko ,, zakývala som mu a odišla s úsmevom a s hrdosťou sama na seba. 
Išla som si do izby čítať knižku, áno do Klausovej izby lebo som bola nútená z mojej sa vysťahovať.
Na obed sa mi moc nechcelo ísť ale bola som docela hladná tak som išla, našťastie Damián tam nebol, vraj išiel von do mesta, uľavilo sa mi.
Klaus prišiel do kuchyne a sadol si za veľký stôl priamo oproti mne, to sa mi asi len zdá je to veľký stôl a on si musí sadnúť akurát oproti mňa ? Imbecil jeden !  Už teraz sa bojím čo bude večer keď máme byť v jednej izbe, my sa tam asi navzájom pozabíjame, už to rovno vidím. Tento deň neskončí pekne.

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Where stories live. Discover now