15 - vybavovanie účtov

395 20 0
                                    

Klaus
..................

Po obede som sa zamkol vo svojej kancelárii, vybavoval som papierovačky ktoré na mňa čakali na stole, fakt to neznášam.
Aj keď som čítal tie kusy papierov po rozume mi chodilo len jedno, ona.
Prečo som pri nej taký hrubý ? Aj keď sa k nej chcem správať pekne, tak sa to nedá, viem že ešte k nej niečo cítim ale nechcem si ju pripustiť zase k teuu aj keby nebolo zlé s ňou spať ale hlavne si ju nepripustím k svojmu srdcu. No po rozume mi ide len ona, to ako spolupracovala dnes pri tom bozku, ako si to vychutnávala, ako vzdychla. Nie, musím myslieť na niečo iné inak pôjdem za ňou a spravím veľkú chybu ktorú bude ľutovať, viem že ak sa s ňou vyspím, tak jej dám zase svoje srdce a to nespravím.
Nalial som si whisky do pohára a vypil, potrebujem sa odreagovať.
V tom momente mi napísal esemesku Billy.

" Klaus mohol by si prísť ku mne domov ? Je to súrne, ide o Caroline. ,,

" Jasné, hneď som tam ,,

Vyšiel som z pracovne a namieril si to rovno do svojej izby, Carol sedela na posteli a čítala knihu, pozrela sa na mňa ale nič nepovedala.
" Prišiel som sa len prezliecť, idem niečo vybavovať, tak ma nečakaj lebo neviem kedy prídem ,,
" Ani by som ťa nečakala ,, odpovedala mi pohotovo a ani sa na mňa nepozrela.
" Milé od teba ,, povedal som ironicky a usmial sa.
Prešiel som ku skrini a vytiahol odtiaľ biele tričko a hnedé tepláky, išiel som do kúpeľne a prezliekol sa, vyšiel som a Caroline stále sedela tam kde aj predtým a čítala knihu.
" Tak ja idem, keby sa niečo stalo tak mi hneď zavolaj ,,
" Myslíš ak by sa niečo stalo s Damiánom ? ,,
" Vieš ako som to myslel, nechcem aby ti niečo spravil, tak proste keď niečo bude, hneď mi zavolaj ,,
" Fajn ,, odpovedala s nezáujmom.
" Tak ja idem ,,
" Ahoj ,, povedala a ja som sa otočil na odchod. Ešte predtým ako som odišiel z domu som presne povedal Abby čo má robiť a nech dáva pozor na Caroline, nech ju občas ide aj pozrieť.
Potom som nastúpil a odišiel k Billymu.

Caroline
....................

Čo si ten o sebe myslí ?
Nečakaj ma, prídem neskoro, už len ja by som čakala toho nadutenca. Ani vo sne.
Išla som dole k Abby a dala si ešte niečo pod zub, dobre sa mi s ňou rozpráva a je super baba, dala som.si čokoládové cereálie s mliekom.
" Tak ja idem naspäť do izby ,,
" Dobre Carol ,, odpovedala mi a pokračovala vo svojej práci, akurát dávala dokopy kuchyňu.
Vyšla som po schodoch hore, išla do Klausovej izby, tak som sa osprchovala, prezliekla sa do pyžama a išla si ľahnúť do postele, ale potom som si povedala že nie, radšej sa zamknem pre istotu, Klaus tu není a Damián to môže využiť. To nerisknem. Postavila som sa z postele a zamkla sa, vybrala kľúč z dverí a dala ho na stolík vedľa posteli. Išla som si ešte čítať knihu ale najprv som ešte všetko zhasla, len malú lampu som si nechala na osvetlenie. Začítala som sa do knihy, skôr presnejšie do románu kde bolo písané.
" zadívala som sa mu priamo do očí a vtedy som to pocítila, to on bude mojou spásou, mojou voľbou, bude mojím hrdinom, snom a aj životom ,, aké typické pre román, škoda že to takto nefunguje aj v skutočnosti.
Čítala som ešte asi pol hodinu keď v tom som započula buchnúť vchodové dvere a ešte k tomu aj spev, bol to určite opitý Damián ktorý bol vonku s kamarátmi, ešte že som sa zamkla, odložila som knihu na stolík a vypla lampu, otočila sa na posteli smerom k oknu a zatvorila si oči.

Klaus
................
Prišiel som k Billymu domov. Zazvonil som a hneď na to mi aj otvoril.
" Ahoj Klaus, ďakujem že si prišiel ,,
" Ahoj, to je v poriadku, kedykoľvek ,,
Vošiel som do domu a hneď aj do obývačky, trávil som tu veľa času keď Caroline odišla, môžem povedať že som tu skoro aj býval, je to menší domček pri vode, Billy tu býva so svojím matkou ktorá je veľmi milá pani, je mi ako druhá mama.
" Posaď sa ,,
" Díky ,, odpovedal som mu.
" Moja mama už spí ale veľmi ťa chcela vidieť, odkazuje ti aby si chodil častejšie ,, zasmial sa " inak vieš vraj čo ťa čaká ,, dodal.
" To mi nemusíš ani spomínať ,, zasmial som sa.
" No a teraz k veci Klaus ,,
" Čo sa deje Billy ? Tuším že nemáš dobré správy ,,
" Uhádol si, viem kde je alebo skôr u koho je Carolininá sestra ,,
" Tak hovor ! ,,
" Majú ju najväčší ruský mafiáni ,,
" To nie je možné ,,
" Ale je, pamätáš na svoju minulú poradu ? Vtedy tam prišli, oni ju majú, ale ešte neviem prečo, a hlavne neviem prečo sa chcú k tebe dostať bližšie ,,
" Tak prečo by chceli podpísať zmluvu ? ,, spýtal som sa.
" Netuším ,, 
" Musí tam byť niečo viac ,,
Rozmýšľal som čo by tam mohlo byť, prečo majú jej sestru a prečo chcú so mnou podpísať zmluvu ? V tomto mi nič nehrá.
Práve v tom mi zazvonil telefón.
Na obrazovke sa zjavilo meno Abby.
Zdvihol som.
" Pane, mali by ste rýchlo prísť domov, Damián prišiel úplne spitý a práve išiel ku Carol, prosím vás ponáhľate sa ,,
" Hneď som tam ,,
Zložil som a hneď na to sa postavil a už odchádzal z domu.
Billy na mňa len zakričal kam idem tak rýchlo.
" Damián prišiel na pár dní, vieš čo to znamená, že Carol není v bezpečí keď tam nie som ,,
" Idem s tebou ,,

Caroline
....................

Zobudila som sa na buchot.
Niekto mi klopal na dvere, bol to silný buchot.
" Hej Carol, otvor ! ,, Ten hlas som hneď spoznala, bol to Damián.
Neotvoria, nemôžem. Skočila som sa na posteli a pritiahla k sebe deku ako keby som sa chcela schovať, či som sa bála ? Áno. Zažila som Damiána opitého, v minulosti znásilnil jednu ich slúžku, bola mladá a nevedela sa brániť, bolo to hrozné, videla som všetko, chcela som jej pomôcť ale Damián ma zamkol oproti v izbe.
" Otvor ty suka ,, klopal ešte viac.
Nič som nevnímala len to že si viac a viac ťahám na seba deku, posadila som sa, skrčila k sebe kolená a začala plakať.
" Otvor už, Klaus tu nie je aby ťa ochránil a dobre vieš že ma tieto dvere nezastavia, ak dáš inému, tak môžeš aj mne !  Aj tak si a aj stále budeš len obyčajná suka ,,
" Čo si to povedal ? ,, Nakričal naňho Klaus.
Klaus ? Kedy prišiel ? Vôbec som nepočula vchodové dvere a ani že by niekto išiel po schodoch.
" Ty skurvisyn ,, počula som len nadávky a hluk. No postaviť som sa neodvážila.
" Zober ho a zamkni ho niekde Billy, nech sa mi neukazuje na oči ,, 
Klaus skúsil otvoriť dvere na izbe, zistil že ich mám zatvorené.
" Carol otvor tie dvere, prosím ,,
Nič, vôbec nič som nepovedala, nemala som silu, bola som v šoku, keby som nemala zavreté dvere tak by sa sem dostal Damián a znásilnil by ma.
Dvere sa otvorili, stál tam Klaus a uprel pohľad na mňa.
" Prepáč nemal som nikam takto chodiť, už ťa nenechám samú ,, prišiel ku mne a vzal ma do jeho náruče, obíjímal ma a hladkal, skúsil ma upokojiť, po asi polhodine sa mu to podarilo, ľahol si vedľa mňa ale nedotkol sa ma, vedel že by som aj tak protestovala, otočila som sa na druhú stranu aby som mu bola chrbtom ale ten pocit že je blízko mňa bol úžasný, neviem to ani popísať, konečne som cítila že ho zase mám pri sebe, že je zase môj.

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Where stories live. Discover now