Momentálne sedím už v lietadle, som na ceste späť do toho mesta čo mi vzalo všetko, idem si po svoju sestru, viem, bude to ťažké ale nemôžem sa tak rýchlo vzdať.
No neviem čo ma čaká ak vystúpim z tohto lietadla, zabijú ma ? Áno bojím sa ale čo ak nemám čoho sa báť, možno už na mňa každý zabudol a on má už nijakú inú, ale čo ak predsa nie, čo ak stále idú po mne, ako náhle vystúpim z tohto lietadla ma začnú naháňať a začne sa hra na myš a mačku a v tejto hre budem ja tá myš. To teda nie !Z myšlienok ma vyvedie hlas letušky.
" Prosím vás, zapnite si poriadne pás, onedlho budeme klesať ,,
" V poriadku ,, odpoviem jej a zapnem si pás.
Som nervózna lebo neviem čo mám čakať.
Lietadlo pristane a ja v poriadku idem do letiska dnu pre svoju batožinu, jeden veľký čierný kufor a cestovná taška sa len tak váľali pri ostatných, zobrala som si ich a pokračovala v ceste von, ale na moje nešťastie do mňa niekto narazil a mne sa zvalil kufor na zem.
" Do frasa ! ,, Frustrovane som zanadávala keď v tom sa dotyčný pozrel do mojej tváre.
" Caroline ,, pozeral na mňa ako keby videl ducha.
" Oh Billy ,, povedala som a potom mi to došlo, preboha veď to je.......Billy.
Šokovane som sa pozerala naňho a až potom mi to docvrklo, čo tu ešte stojím ? Utekaj !
Schmatla som zo zeme svoj kufor a začala utekať k východu, utekal za mnou, pretláčala som sa cez ľudí a snažila sa čo najrýchlejšie vypadnúť, už som bola pri východe a tam jeho ľudia, do frasa ! Rýchlo som nasadla do taxíka ktorý som zbadala hneď pri kraji chodníka.
" Dobrý, sem poprosím a rýchlo ! ,, Ukázala som mu na papieri adresu a on hneď šliapol na plyn. Zo zadu, z okna som len videla ako Billy vyšiel zadýchaný von a hrešil svojich kumpánov.
Aby bolo jasné, Billy je kamarát môjho bývalého, ale aj jeho komplic a pravá ruka. Keď vie Billy že som v meste, tak to bude vedieť onedlho aj on.Klaus
________Sedel som vo svojej kancelárii keď mi v tom zrazu zavolal môj kamarát Billy.
" Ahoj Bill, prečo mi voláš ? Veď si tu už dávno mal byť, tak neválaj svoje šunky a pohni si ! ,,
" Sorry kámo, no niečo nás zdržalo, hneď som tam a potom ti poviem čo sa stalo ,,
" Fajn ,, odpovedal som a zložil.
Začal som si prezerať dokumenty, od kedy mi otec pridelil našu firmu mám toho veľa, vždy len práca, práca a práca, niekedy mávam aj výjazdy, ak sa nedohodnú nijaké rody alebo mafiáni tak ich treba usmerniť ale ak to nevyjde tak musím zakročiť.
Práve keď som zbadal dokument ktorý som už dávno nevidel, mi do kancelárie vtrhol Billy.
" Nevieš klopať, dilino ,,
Zasmial sa.
" Prepáč, ale toto je naliehavé ,,
" To počká ,, odpovedal som a urobil gesto s rukou čo značilo že môže odísť.
" Ale ,, nedopovedal len pozeral na mňa s rovným pohľadom.
" Tak to vyklop, čo je také dôležité ? ,,
" No vieš...ide o to....že ,,
" Že ?..........tak to vyklop ! ,,
Postavil som sa a ruky si oprel o stôl aby som nemal chuť mu tam ísť jednu jebnúť.
" Ide o ňu.....je späť ,,
" Si si tým istý ? ,, Spýtal som sa ho zo stiahnutým hrdlom.
" Áno som, videl som ju, aj sme sa stretli, no ušla, bola na letisku, preto sme sa s chlapmi zdržali, chcel som ju nájsť no ušla mi v nijakom taxíku ,,
" Chápem, dobre, už môžeš ísť ,,
Povedal som mu a neveriacky som si sadol späť do kresla, je tu, je späť.
Som vôbec rád že je tu v meste ? Záleží mi na nej ešte stále ? V hlave sa mi odohrávajú divné myšlienky ktorým vôbec nerozumiem, prečo ? Prečo myslím na ňu aj keď je moja minulosť ?
Už nie som ten, ktorého poznala, už nie som ten, ktorého ľúbila,
Už nie som ten, ktorého sa dotýkala, ten ktorý miloval jej dotyky a bol by schopný pre ňu aj zomrieť.
Zmenil som sa, teraz som beštia, beštia ktorá zabíja bez zľutovania svojich nepriateľov, ten ktorý nemá súcit a je chladný ako ľad, tvrdý ako skala.
Mohol som mať milión dievčat, no boli to len bokovky, dievčatá na jednu noc, nič neznamenali, boli tu len pre moje potešenie, no vždy som mal v srdci iba jedno dievča a to, to dievča ktoré sa vrátilo do mesta.
Postavil som sa a odišiel z kancelárie, nasadol do auta a išiel domov, dnes by som už žiadne dokumenty nevedel prečítať a preštudovať si ich, serem na to.....Caroline
___________Vystúpila som z taxíka, zobral ma do hotela, kam moc ľudí v tomto meste už nechodí, aspoň si ma tu nik moc nevšimne. Ubytovala som sa a mohla som ísť na moju prácičku, spojila som sa s pár ľuďmi, ktorých som spoznala ešte keď som chodila s mojím bývalim, vtedy sme sa spriatelili a sú moji dlžníci, je čas ich pozbaviť toho dlhu. Obvolala som ich, do hodiny tú budú, zatiaľ si môžem svoje technológie a aj notebook vybrať a nastaviť, nech nám ide pátranie rýchlejšie.
O hodinu neskôr........
"Ahoj Adam, kristi ? Ahój, René aj ty si tu ? Ako sa máte ? ,,
"Ahoj Carol ,, pozdravila ma Kristi a objala ma.
"Máme sa fajn, žijeme ,, odpovedal René a potom sa aj zasmial.
"Rada vás vidím, no mám problém a za to som vás sem zavolala, potrebujem pomoc ,,
" Počúvame ,, povedali všetci skoro na raz.
" Viete ako mi niekto vyvraždili moju celú rodinu ? A potom som ušla čo najďalej, zistila som že moja sestra žije, prišla som si po ňu, viem nebude to ľahké ale spravím čokoľvek aby som ju získala späť, len neviem kde presne a u koho je ,,
"Takže tvoja sestra žije ? ,, Spýtala sa Kristi.
"Áno žije a preto som tu ,,
" Pomôžeme ti ,, odpovedal René.
" Ďakujem, vám všetkým ,, usmiala som sa na nich a mohli sme sa zahrnúť do práce.
Prešli dve hodiny a nič, nie je to také ľahké ju vypátrať ako som si myslela.
Postavila som sa že idem po pitie, išla som k barovému pultu, ktorý má každá izba v tomto hotely a v tom mi pípla správa." Naozaj si späť v meste ? ,,
Bolo to neznáme číslo, no aj napriek tomu som vedela, kto poslal tú sms.
Rozum sa mi zastavil, srdce prestalo biť.
Toto musí byť zlý vtip.Dúfam že sa vám prvá časť páčila 🙂 príjemné čítanie prajem 😊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...