40. - Jej snúbenec

302 15 0
                                    

Nicklaus
..................

Cítil som tlkot svojho srdca niekde až v krku a počul iba zvuk klopkajúcich topánok doliehajúci z chodby. Tá žena ma tu nechala iba tak stáť, samého, znova. Nerozumiem tomu, ako mi mohla odolať ? Ešte nikdy ma od seba neodstrčila, tak prečo teraz ? Nevládzem, ďalej už nevládzem, tá žena ma raz zabije. Môj rozum a srdce hovoria za jedno, ešte stále ju chcem, stále po nej túžim. Nie je to len láska ale aj túžba ktorá ma k nej ťahá, zbláznim sa z nej. Viem že momentálne to medzi nami škrípe ako kameň o sklo ale musím ju znova mať, musím ju držať v náručí a cítiť jej vôňu. Držať ju pekne a mať istotu že mi už znova neujde. Oprel som sa o stenu ktorá bola hneď vedľa môjho stola, založil si ruky cez prsia a rozmýšľal, čo to do frasa bolo ?
Potreboval som vypnúť, hneď som si nalial do pohára whiskey, potrebujem to, potrebujem aby sa mi do krvi dostal alkohol, aby som cítil všetký svaly v mojom tele, aby všetký žily boli napnuté ako struna. Sadol som si za stôl a vypil celý pohár, potom som si dal ďalší a ďalší.
Nevnímal som už čas, iba buchnutie dverami.

,, Nick ? Ty si ešte tu ? " Ozval sa môj drahý priateľ.

,, Vrátil som sa. " Odpovedal som a ďalej upieral zrak do svojho pohára.

,, Musím ti niečo povedať. " Riekol, nečakal na moju reakciu a hneď sa posadil oproti mňa.

,, No sľúb mi Nick že nebudeš vyvádzať keď ti to poviem. "

Zdvihol som na neho zrak a vedel že čo sa mi chystá povedať nebude moc dobré, neostalo mi nič iba prikývnuť. Nastalo hrobové ticho, čakal som iba na to, kedy začne hovoriť, priam som skoro nedýchal od napätia.

,, Pamätáš si ako som vravel že Marcus je hovädo ? Pretože samozrejme aj je, no nič. Dal som sa do pátrania aj ja a zistil som toho dosť veľa, no tie veci ťa nepotešia. Carol je tu v meste. Vrátila sa. "

Smutne sa na mňa zadíval a ja som vybuchol do smiechu. Smial som sa nahlas ako nijaký šialenec. Pozeral na mňa ako puk, nerozumel ničomu.
No ja som už o tom dávno vedel, nič si s toho nerob...len ma prišla už navštíviť.

,, Že by epileptický záchvat ? Poviem ti niečo a ty sa začneš tu rehniť jak taký debil. " Oznámil mi a rozhadzoval pri tom s rukami.

,, Nie kámo, vo veci je to, že o tom dávno viem, ty mi to tu oznamuješ ako nijakú pikantnú novinku. "

,, Al-ale odkiaľ o tom vieš ? Veď si nemal čas pátrať priamo ty po nej. " Nechápavo civel na mňa, čakal moju priamu odpoveď.

,, Bola tu. " Odpovedal som jednoducho a nedal na sebe nič poznať, mal som kamennú tvár ktorú som si musel udržať. Nechcem aby vedel že ma stretnutie s ňou tak vykoľajilo z rovnováhy môjho živobytia.

Hneď ako som vyslovil tie slová, mu z očných jamiek vypadli skoro očné bulvy. Hrôza priam sa na neho dívať, vyzeral že chce každú chvíľu omdlieť,v tvári zbledol a pomalšie dýchal.

,, Ako to ? " Položil priam ľahkú otázku. Hneď som.neodpovedal, tak sa zmohol ešte na jednu.
,, Čo tu robila ? " Riekol a díval sa stále na mňa.

,, Ale nič....vieš ako to je, dlho sme sa nevideli.....tak sme poklebetili a popíjali kávu. " Pridal som do hlasu štipku irónie a aj zazrel na neho s pohľadom že sa spýtal veľkú hovadinu.

,, Ty si ale idiot, prečo mi nepovieš pravdu, toto by ste určite nerobili, ona by ťa roztrhala v zuboch a ty ju tiež, hlavne po tom čo som sa dozvedel...brácho nehnevaj sa ale keď na to prídeš, musíme schovať všetky zbrane pred tebou a teba zavrieť niekam do pivnice na samotku. " Nechápal som o čom to tu rozpráva.

,, Nerozumiem ti." Riekol som sa zašiel i s prstami do vlasov.

,, Vec sa má tak že je tvoja, povedzme...ako ju len nazvať, láska tvojho života zasnúbená. " Ironicky sa usmial, mak som chuť prevaliť na neho tento stôl ale nič by sa s tým nevyriešilo, iba by som prišiel o svojho najlepšieho priateľa, pravú ruku vo firme a sem tam šoféra keď je treba.

,, Do frasa....nepripomínaj mi to !"
Zvýšil som hlas a mal nervy v celom svojom tele.

,, Kľud bráško, teraz buď kľudný, zajtrá ich aj tak stretneš."

,, Čo že ? " Nerozumel som, ako to že stretnem , ich '

,, Už zajtra sa má konať ten večierok u rodiny Haistingsonových, je medzi pozvanými, starý Haistings je náš obchodný partner ale aj jej otca, čiže tam bude aj ona a aj jej snúbenec. "
No to sa mi iba zdá, toho zmrda tam prizabijem, pred všetkými ho vlastnými rukami zabijem. Adrenalín vo mne stúpal a ja som nevedel na nič iné myslieť len na to ako ho zajtrá pekne dám do poriadku.

,, Vieš kto to je ? "

,, Bohužiaľ, viem. " Čiže aspoň viem koho idem zabíjať rôznymi spôsobmi.

,, Tak hovor, kto je ten nešťastník komu skrášlim ciferník ? "

Hlboko sa nadýchol a začal.
,, Pamätáš na starého Rolyencea ? Tak jeho syn je jej snúbencom, to jemu bola slúbená."

,, Takže mladý Lukas Rolyence.....toho zvládnem ľavou zadnou. " Prehovoril som a postavil sa z kresla, chytil som si kľúče od auta, vzdal do rúk svoje sako a namieril si to pri dvere.
Billy ma chytil za zápästie. ,, Neurob blbosť, vieš že budeš mať veľké problémy, so starým Rolyenceom nie sú žarty, potopí ťa ako sa potopil titanic. " Riekol ustarostene.

,, A čo mám robiť ? Mám nechať toho skurvysyna aby si vzal to čo je moje ? Ona je moja ! Vždy ostane. " Trhol som s rukami, nenechám aby mi ju vzal nijaký chlapček čo ešte nedozrel. Nemá na ňu právo.

,, S týmto nič nevyriešiš, hovorí z teba teraz alkohol, pil si, šoférovať teraz nemôžeš, radím ti, vyspi sa, ráno lepšie ako večera. Choď na to takticky. "

Mal pravdu, keď mu rozmlátim ksicht tak s tým nič nevyriešim, iba si s tým pohorším. Onedlho budem menovaný za najväčšieho bossa, capa ktorému nikto nemôže protirečiť. Potom sa mu pomstím a vezmem si to, čo je moje.



Ahojte ľudkovia 🖐️ a nová časť vonku ! Kto sa teší ? 😄 Tí čo by ste chceli vedieť ako pridávam časti : záleží to podľa školy, ak toho mám veľa, tak je to raz týždenne, ak mám viac času tak viac krát do týždňa 🙂 ale v tomto týždni čakajte toho viac ❤️ dúfam že sa nová časť páčila, nepremeškajte budúcu, bude to napínavé ! Čaká nás totiž ples 💃🕺 ❤️

Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )Where stories live. Discover now