Ako vypátral do frasa moje číslo ? Jaj hej, zabudla som že mám dočinenia s mafiánskym bossom ktorý zistí čokoľvek čo chce. Ah Billy preklínam tie tvoje ústa ktoré mu vyzradili že som v meste. Caroline, spamätať sa ! Si tu aby si našla svoju maličkú sestričku.
Položila som svoj telefón späť na barový pult a zobrala pitie, išla som k ostatným a podala im ho.
" No Caroline, vyzerá to tak že to bude asi zložitejšie ako sme si mysleli ,, ozval sa René.
" To mi je už jasné ,, vzdychla som si.
René a Adam stále pokračovali v hľadaní, pripojili sa na všetký kamery v meste, použili na to božie oko, program o ktorom nie moc veľa ľudí vie no ani ho hacknúť moc ľudí nevie, ešte že títo dvaja technologický mágovia sú tu. Zatiaľ čo oni všetko pozorne prehľadali a ďalej pátrali sme si ja a Kristi sadli na gauč a kecali.....
Zistila som že Kristi a Adam sú spolu, aj sa k sebe hodia, vždy som si vravela že by sa mohli dať do kopy, potom téma ohľadom politiky, čo nové sa zrekonštruovalo v meste a nakoniec prišla téma ohľadom mňa a jeho.
" Caroline, povec mi úprimne, čo sa vtedy medzi vami stalo, nikto o ničom nevie, každý hovorí inú verziu ,,
" Kristi, to by som chcela vedieť aj ja, čo sa vtedy stalo, no neviem, len sa z jedného dňa rozhodol ukončiť náš vzťah, a ešte hneď v ten deň dal zabiť moju rodinu ,,
" Ale čo ak to nebol on ? Čo ak nevidal ten rozkaz ? ,, namietne.
" Neobraňuj ho, aj keby, tak len on vedel kde v ten čas moja rodina bude ,, odpoviem jej s pobúrený hlasom ako keby som ani neverila svojim ušiam že ho tu obraňuje.
" Kočky, poďte sem, niečo sme našli ,, ozval sa René........
Napísal som jej esemesku, no ona nič. Viem že mám správne číslo, mám kontakty všade aj u operátora všetkým sim kariet. Vzdychol som si a prudko zastavil auto pred mojim domom, štve na to že mi ani len neodpísala ! Naozaj ma to štve.
Vyšiel som hore o pár škôd a otvoril veľké dvojité, biele dvere, všade bolo ticho, takže v dome asi nikto nie je, chvála Bohu.
Išiel som po chodbe k dlhým schodom ktoré vedú hore na hornú chodbu, vyšiel som po nich a namieril si to rovno do izby, otvoril som dvere a hneď sa zvalil na posteľ, premýšľal som aké to bolo, s ňou......." Ale prosím ťa, už mi daj tú šatku dole, nič nevidím ! ,, Zasmiala sa.
" Počkaj ešte chvíľu, nebuď netrpezlivá, uvidíš stojí to za trochu čakania ,,
Chytil som ju za ruku a pomaly viedol n miesto kam som chcel.
" Počkaj ! Moja topánka ,,
Pozrel som sa na jej topánku ktorá sa zamotala do šnúr, ktoré boli pohodené po zemi.
Sklonil som sa a začal som jej dávať dole topánky.
" Čo to robíš ? ,,
" Dávam ti dole topánky veď ,, zasmejem sa.
Podal som jej topánky do ruky a zvihol som si ju na svoje ruky, bola taká ľahká ako pierko, ten jej nežný úsmev na perách, ktoré by som chcel pobozkať a už bozkávať navždy. Bral som ju ďalej na miesto ktoré som pripravil iba pre ňu. Bolo počuť len šepot mora a vtákov ktoré lietali a spievali naokolo.
" Nie aby si ma hodil do mora ,, zasmeje sa a pohorzí mi s ukazovákom aj keď nevie či som to videl, ale ja som to videl a len sa nad tým usmial. Už sa stmievá, nie je také svetlo ale toto je akurát moment na to aby som ju dal dole na nohy a dal jej dole šatku s tých krásnych očí.
Spravil som to. Najprv jej oči si museli zvyknúť a potom to zbadala, jachtu, celú vyzdobenú a všade sviečky, v predu bolo srdce z lupeňov ruží. Zostala stáť, nič nepovedala, nič neurobila, len šokovane stála s úsmevom na perách, a vtedy mi to došlo, je to ona, dievča ktoré som hľadal, dievča ktoré chcem, dievča ktoré mi je súdené, je mojím osudom, mojím srdcom, mojím zmyslom, mojím životom a hlavne mojou láskou. Vtedy som ju prvý krát pobozkal.Prudko som si otvoril oči, a vstal, hodil som pohár o zem.
" Do pekla so spomienkami ! ,,.......
Išla som bližšie k Renému a Adamovi.
" Nevieme kde presne je, ale vieme že žije a majú ju niektorý mafiáni ,,
" Odkiaľ to vieš ? ,, Opýtala som sa ho.
" lebo v deň keď zabili tvoju rodinu, ju dali do čierneho SUVčka, boli to štyria chlapi v čiernom, patria k mafii ,,
" Tak teraz čo ? Nemôžeme ju hľadať u každého mafiána ,,
" To teda nie ale ničoho sa neboj, nájdeme ju, len je už neskoro, treba na to viac času aby sme zistili viac, teraz my pôjdeme domov a ty sa pokojne vyspi, potrebuješ si oddychnúť a tak isto aj my ,,
" Máš pravdu ,, zívnem si na znak únavy.
" Ja tú s ňou ostanem ,, ozve sa kristi.
" Dobre, takto to bude najlepšie ,, odpovie Adam.
" Tak my už pôjdeme, ahojte baby ,,
" Ahojte ,, odpovieme naraz s Kristi a idem ich vyprevadiť z dverí.
Odišli, sadla som si s Kristi a začali sa rozprávať, no potom som jej vyliala svoje myšlienky a pocity.
,, Kristi ako toto skončí ? Kedy moje utrpenie konečne skončí ? Chcem čím skôr nájsť moju malú sestru a vypadnúť už navždy s tohto mesta. Okrem mojej sestry ma tu už nič nedrží, hh pred rokom by som toto nepovedala, povedala by som, že ma tu drží láska k jednému mužovi no tá láska už nie je, už my dvaja nie sme ,,
,, Viem moja, no aj tak nechápem prečo sa s tebou rozišiel, veď ste boli taký zaľúbený a šťastný, každý vám mohol závidieť, a každého vytláčalo že ťa chceli oni no už sa ťa nik nemohol ani len dotknúť, čo i len dotknúť, ani pozrieť sa na teba ,, zasmiala sa.
,, V tom máš pravdu, nechápem tomu ani ja sama ,,
Po hodine rozhovoru sme usúdili že je čas si ísť ľahnúť a späť, ľahla som si a do piatich minút som spala ako zabitá s očakávaním čo za deň ma bude čakať zajtrá.
YOU ARE READING
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...