Caroline
...................
Po zistení, kto je môj otec mi prišlo zle, takže on má moju sestru, ale prečo mi to matka zatajila ? Prečo mi nepovedala kto vlastne som ? A hlavne kto je môj otec ? Musím to zistiť. Obliekla som si čierne rifle, čierne tričko, tenisky a ešte čiernu koženku, zobrala som zo šuflíka pri posteli Klausovú zbraň a zastrčila do zadu pri začiatok riflí. Už mi ostáva len zistiť kde ten parchant je. Mala by som ísť za Abby, ona by mi vedela pomôcť. Potichu sok vykročila ku kuchyni, ako som si aj myslela bola tam Abby.
" Ahoj ,, pozdravila som ju nech nevizerám moc nápadne, aby nevedela že niečo kujem.
" Ahoj Carol, potrebuješ niečo ? ,,
" Nie, prišlo som len tak, títo dvaja niečo isto kujú ,, ukázala som na smer kade mal Klaus kanceláriu.
" No sú tam už dosť dlho, tak to tak už vyzerá ,,
" Nevieš o tom niečo Abby ? ,,
" Prepáč ale nie ,, ľútosťou sa na mňa pozrela a začala pokračovať vo svojej práci.
" Započula som niečo ohľadom ruskej mafie, keď som prechádzala okolo ,,
" Hej, prišli do mesta, boli aj za pánom Klausom v kancelárii ,,
" Nevieš kde majú momentálné sídlo ? ,,
" Načo ti to je Carol ? ,,
" Len aby som vedela akému miestu sa mám v meste vyhnúť ,,
" Ahha, no sú na Parkerovej ulici, celá ulica je nimi zasypaná, majú tam prenajaté domy ,,
" Dobre, ďakujem, idem hore do izby, tak zatiaľ ahoj ,, usmiala som sa a odchádzala pomaly. Mám čo som chcela. Vošla som do izby a zabalila si pár Klausových hračiek, potrebovala som lano, kliešte, pre istotu ešte jednu zbraň, putá a ešte masku aby ma nebolo poznať. Zo stolíka som si ešte zobrala kľúče od Klausového auta, tak za toto ma určite zabije.
Napísala som mu list a nechala na tom stolíku.
Dala som si ruksak na chrbát a pomaly sa snažila dostať sa von z domu. Nijak sa mi to nedarilo, Abby sa prechádzala z kuchyne na chodbu, Damián akurát zchádzal zo schodov, keď som si vybrala inú cestu na únik z tohto domu tak mi ostávala len jedna cesta, cez kanceláriu kde sa nachádzal Klaus s Billym. No dvere na kancelárii sa otvorili, zostala som stáť ako socha, no potom som sa spamätala a skrčila som sa aby ma nebolo vidno.
Našťastie ma nikto neuvidel, ale Klaus mieril do našej izby, musím vypadnúť a to hneď !
Ako náhle každý zmizol z dohľadu som sa prešmikla do Klausovej kancelárie. Uviazala som lano ktoré som na začiatku zaviazala o radiátor pri okne. Koniec lano som vyhodila cez okno von, potom som sa začala pomaly spúšťať, no došlo mi že nemám moc času, tak som zrýchlila, spanikárila som a spadla, našťastie to boli asi len tri metre ale aj to dosť bolelo. Postavila som sa rýchlo som utekala ku Klausovmu autu, no zastavila som sa pri dverách auta, mala som zvláštný pocit, niečo, neviem čo, proste niečo mi hovorilo aby som zdvihla hlavu. pozrela som sa hore a tam som uvidela Klausa ako sa mračí a sleduje ma. Pozrela som sa naňho s previnením pohľadom. ,, Toto budeš musieť pochopiť ,, Otvorila som si dvere na aute, nasadla, naštartovala a dupla na to.
Nevnímala som nič okrem svojho plánu.Klaus
...............
V kancelárii som sa ešte dosť dlho rozprával s Billym, no na nič sme neprišli, vzdal som to. Vyšiel som.z kancelárie aj s Billym, on zamieril do kuchyne a ja do svojej izby kde je Carol. Otvoril som dvere na izbe, no ju nebolo. Zrazu som započul nijaký zvuk, ako keby sa niečo zrútilo alebo rozbilo. Podišiel som k oknu a pozrel som sa von. Akurát utekala k môjmu autu, zastavila sa pri dverách a dvihla hlavu, pozerala sa priamo na mňa. Zúril som, čo má to šibnuté dievča zase zalubom ? Raz sa z nej zbláznim. Potom svoj pohľad zo mňa presunula na auto, nasadla a dupla na plyn až sa zaprášilo za ňou. Otočil som sa a skoro utekal von z izby, lenže som si všimol nijaký papier na stolíku. Zastavil som sa a zobral si ho do rúk. Išiel som si sadnúť na posteľ a otvoril som ten papier. Začal som čítať.Klaus
viem že sa hneváš a aj budeš, tvoj hnev vie byť nekonečný, viem že sa ešte stále hneváš že som odišla, no ja som musela, proste mi povedal že si mi zabil rodinu, že si ich chladnokrvne vivraždil, nemala som na výber, no teraz dávam do teba zase len pochybnosti keď som teraz len tak odišla, no aj teraz som musela, už viem kto je môj otec a viem aj to kde je moja sestra, je to rodinná záležitosť a ja si to vybavím sama, nechcem aby si riskoval svoj život pre mňa, hlavne ak ide o tvojho nepriateľa. Chcem ti len povedať že sa moje city k tebe po celú tú dobu nezmenili, vždy si to bol ty a vždy aj budeš. No s tohto ťa chcem vynechať, nechcem aby sa ti niečo stalo.
Tvoja Caroline.Nevedel som čo si mám myslieť o tomto, no už viem prečo odišla, musím ísť za ňou. Postavil som sa, papier hodil na posteľ a utekal dole do garáže ktorá sa nachádza pod domom. Otvoril som dvere a išiel k športovému autu.
" Kam si myslíš že ideš bezo mňa ? ,, Povedal vyškerený Billy.
" Musím za ňou ,,
" Viem brácho, no nepôjdeš sám, on tam má celú svoju ochranku, povolám pár chlapov a môžme vyraziť ,,
" Fajn ale nech to je rýchlo ! ,, Povedal som rozzúrene.
O pár minút som sedel už v aute a ponáhľal sa za ňou.Dúfam že sa ďalšia časť páčila, tak čo hovoríte na to ? Stihne Klaus Caroline pred tým než by sa čokoľvek stalo ? 🙂
Tak sleduj a nepremeškaj ďalšiu časť ✌🏼📖😁
DU LIEST GERADE
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomantikObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...