Klaus
No do riti ! Celé som to zase posral, chcel som nech žiarli a nie aby sa naštvala a odišla, čo mám robiť ? Je tvrdohlavá, vždy bola.
Namieril som si to do izby, vivi už ležala na mojej posteli nahá.
" Prepáč zlato, prešla ma chuť, tu máš peniaze na taxík ,, povedal som jej.
" To nemyslíš vážne ! ,,
" Ale myslím, tak sa obleč a vypadni ,,
" To kvôli nej ? Kvôli nej si si našiel mňa a aj to len na zábavku a kvôli nej už nemáš ani chuť, takže ona je to dievča ktorej patrí tvoje srdce, že ? ,,
Nepozrel som sa na ňu, a nevedel som ani odpovedať, ľúbim ju ? Patrí moje srdce stále jej ? Ako mám odpovedať keď ani sám odpoveď nepoznám ?
" Nemusíš odpovedať, vidím to na tebe, takže ja idem ,,
Narýchlo sa obliekla a už išla preč. Sadol som si na posteľ a chytil si do rúk tvár. Mám ísť za ňou ? Nemám ? Od toľkého rozmýšľania má už bolí hlava.
Musím sa na to vyspať a poriadne si premyslieť čo ďalej.
Tak aj bolo, išiel som sa prezliecť a ľahnúť si...............
Caroline
To je ale debil, že vraj mu také dievča ktoré nemá srdce nestojí za nič, hlavná vec že tá štetka ktorú si priniesol mu akože stojí za viac než ja ? Cítila som sa hrozne, činy vedia ublížiť ale slová bolia viac, pocítila som slzy na mojej tvári.
" Už viac nie ! Pre toho idiota nie ! ,, Začala som si s rukami utierať slzy, potom som započula hluk, otvorila som dvere a vykukla z nich. Na chodbe stála tá žena ktorá prišla s ním a rýchlo sa ponáhľala preč, išla po schodoch ale vyzeralo to ako keby utekala a bola dosť nasratá.
Že by som im zničila večer ? Možno že hej. Nič ma neteší viac ako mu robiť teraz napriek. Zaliezla som späť do izby, prezliekla som sa a ľahla si, som zvedavá čo ma bude čakať zajtrá...............
Vstala som skoro, celá rozospatá, s vybuchnutými vlasmi a s unavenými očami som sa tacikala dole, nikto ešte nebol hore, mohlo byť asi päť hodín len. Išla som do kuchyne a napustila si studenú vodu do pohára.
" Dobré ránko ,, otočila som sa a zbadala jeho ako sa na mňa škerí.
" To je ale prekvapenie, čo tak skoro hore ? Že by si nemal dobrú noc ? ,, Usmiala som sa na jeden kútik úst.
" Keď si v mojom dome, tak mám stále dobrú noc ,, žmurkol na mňa.
" Pchee ,, vyšlo zo mňa.
" Onedlho idem do firmy ale okolo desiatej by som už mal byť doma ,,
" Hovoríš mi to, ako keby ma to zaujímalo ,,
" A nezaujíma ? ,,
" Nie ,,
" No dobre teda ,,
" Ináč, dnes už chcem odísť, zdržal si ma tu už dosť, musím si ísť po sestru a potom odchádzam z mesta, takže ma nezdržuj už ,,
Zostal stáť, nič nepovedal, nič neurobil, len ticho stál na mieste.
" Nemôžeš odísť, idú po tebe všetci mafiáni, ja ti nájdem tvoju sestru ,,
" Mne je jedno že po mne idú, viem sa o seba postarať a viem že táto tvoja ponuka, nie je len tak, takže čo by si za to chcel ? ,, Viem že niečo má za lubom.
" Ale mne to nie je jedno, a nájdem ju rýchlejšie ako ty a tvoja partička technikov, nie je to len tak, ostaneš zatiaľ tu ,,
" A čo potom ? ,,
" Potom uvidíš ,, odpovedal, otočil sa a ešte pridal k tomu.
" Chceš svoju sestru, či nie ? ,,
" Vieš že chcem, spravím pre to čokoľvek aby som ju dostala späť ,,
" Tak dobre, od teraz znovu patríš mne ,,
" Čo prosím ? ,, Oči mi len tak vyskočili a skoro som sa udusila s tou vodou.
" Nemusíš prosiť, počula si ,, usmial sa.
" To nemôžeš ! ,,
" Môžem, veď niečo za niečo, ja ti nájdem tvoju sestru a ty budeš mojou, tak ako voľakedy, len na to pomysli, každý si bude myslieť že sme zase spolu, takže ti nikto už nič nespraví a ani tvojej sestre ,, nemôžem tomu uveriť, idiot, zase takúto hovadinu vymyslel.
" Fajn, ale robím to len kvôli mojej sestre ! ,,
" Fajn ,, odpobedal mi, prišiel až ku mne, chytil ma za pás, pritiahol ešte bližšie, pobozkal ma na čelo a povedal " tak neskôr sa vidíme ,, usmial sa, otočil a už bol preč.
Ja som tam ostala stáť ako nijaká socha, pane bože, do čoho som sa zase namočila ?.............
Klaus
Vyšiel som z domu, nasadol do auta a veľký, široký úsmev nemohol chýbať, dnes ak má niekto naštve vo firme tak mu asi odtrhnem hlavu.
Vo firme to išlo ako po masle, ešte ma čaká jedno pojednávanie s rodinkou mafiánov ale to dám a potom môžem ísť zase domov a vidieť ju.
Išiel som po chodbe a zabočil do sklenenéj miestnosti, bol tam dlhý veľký, čierny stôl a okolo neho stoličky v tej istej farbe, na stene bola jedna tabuľa na prezentáciu ak by trebalo niečo naplánovať, či odprezentovať.
" Vítam vás páni, čo vás sem privádza ? ,,
" Pane, prepáčte, že sme prišli tam nečakane, ale ako isto viete, talianská mafia stále dobŕdza, stále niečo vymýšľa proti nám, máme s ňou problém a ak sa tento problém nebude dať riešiť tak s toho vypukne veľká prestrelka a nenávisť dvoch rodov ,,
" Chápem vaše obavy, nebojte, postarám sa o to, zistím aký problém majú a začneme to riešiť pokiaľ je ešte čas ,,
" Ďakujeme ,,
Takže všetko dobre dopadlo, že vraj Ruská mafia ? Ale čo by tá chcela na našom území, znepokojuje ma to.
No nevadí teraz všetko bokom, išiel som na informačné a asistentke tam nechal podklady a prezentácie ktoré má odovzdať ľuďom ktorý onedlho prídu, potom som sa otočil, vzal si s kancelárie sako, kľúče, mobil a mohol som vyraziť domov. Po ceste som sa zastavil v obchode a nakúpil som jej oblečenie, viem ako sa zvykne obliekať a viem aj jej číslo, tak prečo nie ? Kúpil som jej veľa vecí, asi s piatimi taškami, nech sa poteší a nech sa nevie vyhovoriť že nemá čo na seba.
Otvoril som si vchodové dvere a ostal stáť ako obarený, čo to ? Vonia tu koláč, mňam.
Namieril som si to aj s taškami rovno do kuchyne.
" Hmmm čo to tu vonia ? ,,
" Slečna robí jablkový koláč ,, ozvala sa Abby.
Caroline len pozrela na ňu a potom rýchlo na mňa.
" Nudila som sa tak čo ? Veď si vravel mám ostať v dome, ani von nemôžem ísť tak aspoň napečiem ,,
" Veď v pohode, nič nehovorím, a už je hotový ? ,,
" Skoro, už len čakám kým to upečie a je to hotové ,,
" Abby dáš na to pozor ? ,, Povedal som smerom k Abby.
" Áno pane ,,
" Caroline poď so mnou, prosím ,,
Videl som na nej že sa jej moc nechce, je ako malé roztomilé dieťa ktoré vždy protestuje.
Nasledovala má až do jej izby.
" No tak čo si želáš ? ,,
" Ja nič ,, usmial som sa a pokračoval " kúpil som ti veci na seba aby si mala ,,
" Ahha, tak ďakujem ,,
Zrazu začala kričať Abby " pomoc ! Pomoc ! Pane ! Jeho postrelili ! ,,
" Čo sa to tam deje ? ,, Opýtala sa Caroline a začala utekať von z izby. Utekal som aj ja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...