Klaus
...............Po tom ako mi napísala tú správu a uvidel som ju, som sa musel zasmiať, to dievča ma vie aj po tak dlhej dobe rozosmiať, usmieval som sa na displej telefónu a ani som si nevšimol že niekto vošiel do mojej kancelárie.
" Čo sa tak usmieváš ? Vyzeráš ako zaľúbený pubertiak ,, ozval sa do ticha Billy.
" Hhh a ty si sa videl v zrkadle ? Vyzeráš ako by ťa prevalcoval rýchlík ,, posmešne sa usmial a sadol si na kreslo oproti mňa.
" Čo si želáš ? ,, Opýtal som sa ho, lebo mi jeho návšteva nebola moc jasná.
" Nechceš o tom hovoriť ? ,,
" Veď si tam bol so mnou, čo viac chceš vedieť, veď si všetko počul ,, fakt netuším čo mu viac povedať.
" Viem, len som chcel počuť tvoj názor na situáciu, viem že to teraz nie je ľahké keďže tvoj otec je z neznámeho dôvodu nedostupný, ale vieš aj to že ešte stále chcú iný mafiáni Carol ,,
Rozprával a ja som len prižmúril oči, je fakt že ešte tí parchanti chcú Carol, a viem aj prečo.
" Vedia že je mojou slabinou, ale je s otcom a je tam v bezpečí ,,
" Ale vieš aj to že asi ju už neuvidíš, jej otec ti nikdy neodpustí to čo urobil tvoj otec ,,
" Viem ,, vzdychol som si a napil sa z whisky. Mám toho všetkého dosť, keď som ju už mal nadosah tak prišiel jej otec a odvliekol mi ju z dosahu, dobre išla tam dobrovoľne ale len kvôli sestre, aj keď popravde by som ju chcel mať pri sebe, pozrieť sa jej do tých krásných orieškových očí, objať ju a zaboriť si hlavu pri jej krk aby som cítil jej vôňu.
" No tak ja pôjdem, nechám ťa osamote aby si si to všetko dal do kopy ,, pokývol som hlavou na znak súhlasu.
Pozrel som sa zase na jej správu, odpísal a išiel si ľahnúť.Caroline
...................Ráno som vstala úplne svieža, vyspinkaná úplne do ružova, natiahla som si trošku ruky a zývla si, trošku som sa pozdvihla a oprela sa o čelo postele, vzala som do rúk svoj mobil, odomkla ho a pozrela sa na správu ktorá mi svietila na displeji.
,, Hh že vraj žabiak, skôr krásny princ, len to uznaj, chýbam ti 😉😏 ,,
No tak teraz mi skoro vypadli oči, musela som sa smiať na plné hrdlo, chlapec nijak si moc fandí, aj keď dosť dobre viem že už chlapcom nie je.
,, Nijak moc si veríš, narcista 😃 ,,
Položila som spať na stolík mobil a išla si dať sprchu, obliekla som sa.
trošku sa upravila a zase si vzala do rúk svoj mobil s nádejou že mi napísal. Bola som ako pubertiačka ktorá čaká kedy jej napíše chalan ktorý sa jej páči, nebolo to ďaleko od pravdy.
A ten narcista ma predsa nesklamal.,, Nie som narcista, veď ty dobre vieš že som sexy, inak by si tak po mne netúžila, len sa priznaj 😃😃"
Musela som sa zasmiať, špekulant, ide na mňa takto, musela som si zahryznúť do pery, mal obrovskú pravdu, spomenula som si na to kedy som prvý krát ho videla bez trička, zostala som vtedy ako obarená, tie ramená boli široké, ruky mu obopínaly svaly, hruď mal vyšportovanú a taktiež aj brucho, mal tam samé svalstvo a tie tehličky, nevedela som čo robiť, viem že vtedy bolo teplo no aj tak to robiť nemal, stála som tak ako stĺp a zízala na jeho dokonalé telo ako keby bol z časopisu sex symbol.
No tak preber sa ! Nemysli na takéto hlúposti.,, No to určite....nič iné na práci nemám len túžiť po tebe 🙄 "
Spravila som grimasu, odložila si mobil do zadného vrecka na džínsoch a išla sa dole naraňajkovať. Na moje prekvapenie ešte každý spal. Vstala som až príliš skoro. Bola hore jedine kuchárka, varila práve v kuchyni raňajky.
" Dobré ráno ,, pozdravila som ju milo a usmiala sa na ňu.
Ona mi pozdrav aj úsmev opätovala.
" Určite by si sa rada už naraňajkovala ale ešte nie sú hotové ,,
" To nevadí, počkám ,, usmiala som sa a pobrala sa do obývačky.
Keď som si sadala na pohovku v ten moment mi pípla aj správa, vedela som kto to asi môže byť.
Vzala som do rúk svoj mobil a začala čítať správu.,, Ty si ale číslo 😂 teraz vážne, chýbaš mi, musím ťa vidieť, stretnime sa "
,, Aj ja by som ťa rada videla, ale otec ma nikde nepustí, dokonca si nemôžem ísť ani po svoje veci k tebe "
,, Nezahováraj, určite si rada že si sa ma zbavila "
No tak toto ma zarazilo, že som rada ? Ako si to môže myslieť.
,, Tvoja irónia je na nezaplatenie, myslela som to vážne 🙄 "
,, Veď ja viem pusinka 😙 "
Nad touto správou som musela prevrátiť oči.
,, Nehovor mi pusinka inak sa nedožiješ zajtrajška ! "
,, Hej ? A ako to chceš spraviť ty inteligent keď nemôžeš vytiahnúť ani päty z domu ? 😂😂 "
,, Neštvi ma ! 😑 Inak za seba neručím "
,, Už sa ťa bojím princezná 😃😘 "
,, Máš sa čoho 😝 "
Toto písanie som si fakt užívala, musela som sa smiať na tom ako som si predstavovala jeho výrazy. Nechýbalo veľa a už by som musela utekať na toaletu.
,, Tak mi to príď povedať do očí pusinka 😃 som na záhrade "
,, Robíš si zo mňa srandu ? "
,, Nie vážne tu stojím, tak si pohni ! 😂 "
Na nič viac som nečakala, mobil som si šupla do zadného vrecka a utekala von na záhradu ale hlavne opatrne, nech ma pri tom nikto nevidí.
Vyšla som tam a hľadala ho pohľadom, záhrada bola veľká takže mohol byť kdekoľvek.
Trosku som sa prechádzala až som zbadala hlavu vyčnievajúcu sa z poza stromu. Vynoril sa z poza stromu celý v celej jeho kráse.
" Si ty normálný ? Čo ak ťa tu niekto uvidí ? ,,
Bola som naštvaná že prišiel, mohol by ho niekto tu zbadať a nechcem vedieť čo by sa stalo.
Prišiel bližšie a objal ma. Až potom prehovoril.
" Musel som ťa vidieť ,,
Tak a tu je ďalšia časť na čítanie, dúfam že sa vám to bude dobre čítať, užite si príbeh ❤️📖
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
Любовные романыObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...