Carol / kristín
............................Ak sa ma pýtate či som si to užívala, odpoveď by bola... áno a veľmi, chcela som aby ma videl s Lucasom, aby žiarlil a aby prišiel o rozum, ak spraví pred novinármi scénu, sám sebe uškodí, to je to, čo aj chcem. Sám sa zničí, len mu trošku dopomôžem.
Lucas sa ku mne nahol a ovynul svoju ruku okolo môjho pás, tým vyšla úžasná póza a fotografi nás odfotili, iba som sa usmievala a sledovala výraz človeka ktorého pomaly doháňa karma. Videla som ten hnev v jeho očiach, len tak tak sa držal aby niečo nevyviedol, dal pár krokov smerom k nám no Billy ho zastavil, rukou ho chytil za rameno a udržal na mieste. Sledovala som každý jeho pohyb, gesto ale aj výraz. Konečne nás novinári nechali ísť s čím nám uvoľnili aj miesto na prechod zo schodov až do stredu záhrady. Prešli sme presne popri Klausovi ktorý z nás nespúšťal svoj pohľad, otec ma už z diaľky vítal, roztiahol svoju náruč do ktorej som s úsmevom vstúpila, objal ma tak pevne až som si myslela že prestanem dýchať. Tak tiež privítal aj Lucasa, ktorému podal ruku a povedal pár slov, moja sestrička ma objala a ukazovala jej šaty ktoré boli naozaj krásne, mala ich ružové, vybuchnuté, vyzerala ako princezná. Chytila ma za ruku a začala ťahať smerom k parketu kde tancovalo pár párov. Pozrela som sa na otca a Lucasa s nechápavím no zároveň pobavením výrazom. Laura prešla do stredu parketu a začala sa točiť a tancovať, taktiež nemohla chýbať ani Alex ktorá ju opakovala, potom prišiel rad už aj ja mňa, bola som priam donútená tu s nimi tancovať. Bavili sme sa, točila som svoju sestričku a všetky tri sme sa smiali, do vtedy som si nevšímala nič, no keď som zdvihla hlavu, uvidela som pohľad a úsmev ktorý mi kradol v minulosti srdce. No pri tom úsmeve sa objavila osoba v mini, zlatých šatách s obrovským výstrihom pri prsiach.,, Typická štetka " riekla som len tak pre seba. Skončila pieseň a my sme sa vrátili ku stolom kde boli ostatný. Boli tu aj obchodný partneri môjho otca, čiže dobrá príležitosť získať toho viac. Lucas mi vysunul stoličku na ktorú som si aj sadla, správal sa naozaj ako gentleman.
Pozerala som sa na nich, usmievala sa ako nehanebnica ktorá tu nemá čo robiť iba sa ponúkať každému na noc. To pasuje priamo na ňu, raz štetka, navždy štetka. Nemala som moc chuť na jedlo, dala som si iba šampanské. Lucas zbadal na mne moju zmenu nálady a tak tiež nervozity, chytil ma za ruku s povzbudivím pohľadom, vstal a požiadal ma o tanec, pomohol mi vstať, ponúkol mi svoje rameno ktoré som prijala a šli sme bok po boku na parket. Nikto tam nebol, každý iba sedel alebo stál v diali. Prešli sme presne do stredu, on sa otočil a odchádzal, nechal ma stáť strede parketu a čakať kým muzikantom dá jasný pokyn na pieseň.
Muzika začala hrať, bolo to tango. Pristúpil ku mne, chytil ma za pás, ja som pokrčila kolená, pritiahla sa k jeho ramenám, tancovali sme do rytmu hudby, nechýbala ani vášnivá atmosféra medzi nami a to iskrenie ktoré som cítila, je to kvôli šampanskému alebo toho že sa na mňa díva jeden pár očí a nespúšťaju zo mňa z diaľky pohľad. Lucas ma zaklonil do zadu, svoju nohu som prekrýžila cez jeho bok na čo ma on pohladil od krku k ramenu.
To celé stačilo aby som videla ako Klaus vyletel zo stoličky a rútil sa priamo k nám. Billy ho zadržal len tak tak, niečo mu šepkal. Priskočila k nemu aj jeho pobehlica, ktorá ho chytila za rameno. Náš tanec už skončil, vrátili sme sa na naše miesto a ďalej sa bavili s Lucasom na tom že nám náš plán pomaly vychádza. Stačilo už iba trochu niečoho a Klaus by bol úplne na nervy, poznám ho, dlho to v sebe dusiť už nezvládne. S ospravedlnením k ostatným som sa odobrala na toaletu.
Pozerala som sa do zrkadla a hľadala odpovede, ako sa všetko zmenilo, nikdy by som si nemyslela že niečo takéto budem robiť. Potrebovala som sa opláchnúť, pustila som studenú vodu, nahla sa a opláchla si tvár, tak tiež som si mokré ruky priložila na krk aby ma trochu ochladila voda. Dvere sa otvorili a potom zavreli, zdvihla som zrak do zrkadla a uvidela odraz Klausa ktorý stál pri dverách, tak toto nie je dobré. Otočil sa a zamkol dvere.
Do prčíc. Toto nie je vôbec dobré.
Mala som veľké obavy, ktoré sa mohli aj naplniť.,, Tak čo zlato, páčilo sa ti predstavenie ? " Riekla som s úsmevom do zrkadla. Provokovala som ho a on to dobre vedel.
Priblížil sa ku mne, chytil ma za pás, ruky okolo mňa ovynul, pritiahol si ma viac k telu, nadýchol sa ako keby vdychoval moju vôňu, jednu svoju ruku mi priložil na krk. ,, Neprovokuj. "
,, Ja sa ťa nebojím, zastrašuj tú svoju štetku. " Snažila som sa od neho odtrhnúť, no jeho sila je priveľká, pritlačil si ma ešte bližšie, ešte tesnejšie.
,, Myslíš si že ho nezabijem ? Každý pohľad, každý dotyk ma zabíja, keď vidím ako sa ťa dotýka tak šaliem že je to práve ten hajzel a nie ja.....neznesiem pohľad na teba keď je pri tebe, ty máš byť po mojom boku, nie po jeho boku ale po mojom ! Do frasa s tým ! "
Pustil ma. svoje ruky zahrabol do svojich vlasom.
Trochu uvažoval a potom si ma otočil, vyložil ma na umývadlo a začal bozkávať, jeho bozky boli najprv drsné pretože sa bál že nebudem spolupracovať, no poddala som sa citu a tej vášne ktorú som cítila, chcela som ho, veľmi, chcela som aby si ma privlastnil, aby som cítila zase jeho prítomnosť, vášeň a tú jeho hruď na ktorú som sa momentálne dívala. Ani neviem kedysi dal dole sako a rozopol košeľu. Bol svalnatejší než naposledy keď som ho takto videla, mal vypracovanú hruď, brušné svaly a svaly na rukách ani nehovorím, je to muž ktorý je ako zviera, predátor ktorý si poddáva svoju korisť.Bola som úplne stratená, tie bozky ktoré mi daroval na krk ma omámili, pritiahla som si ho bližšie, ruky omotala okolo krku a nohy okolo jeho bokov, chcela som ho, túžila som po ňom, neovládala som sa. Po mojom tele behali zimomriavky a túžba po jeho tele, po ňom celom.
Cítila som medzi naše bozky ako sa usmial.
Chytil ma za vlasy a potiahol za ne. Nahol sa ku mne a svoje ruky oprel o zrkadlo. Natiskol sa na mňa, odhrnul mi ramienko a dal bozk na moje holé rameno. V tom niekto zaklopal na dvere toalety.,, Kristín ? Si v pohode ? Si tu už dosť dlho. "
Bol to Lucas, hľadal ma pokiaľ som sa tu ja úplne stratila v túžbe pi tomto mužovi pri mne.
Klaus prestal, čakal čo urobím.,, Som, hneď som tam, nerob si starosti. " Riekla som.
,, Dobre ale ponáhľaj sa. "
,, Dobre. " Riekla som.
Lucas odišiel a ja som od seba odstričila Klausa, postavila som sa, upravila si na rýchlo šaty a smerovala ku dverám, chytila ma Klausova ruka ktorá ma potiahla späť.
,, Kam že kam, neutekaj pri najlepšom. ",, Daj sa vypchať Nick, vieš čo ? Tvoja cundra to s tebou dokončí. " Usmiala som sa, odomkla vyšla von.
Smerovala som pri nás stôl, Lucas ma uvidel a hneď vstal.
,, Už pôjdeme, dobre ? " Opýtal sa ma a ja som prikývla. Chytil ma za ruku a spolu sme šli cez záhradu až k schodom cez ktoré sme prišli.,, Kam si myslíš že ju vedieš ? " Riekol Klaus na celú záhradu, a je to tu, predstavenie sa začína.
,, Ona s tebou nikam neodíde ! "
Lucas sa zastavil, pustil moju ruku a otočil sa. Zostala som stáť na schodoch a sledovala situáciu.
,, Prečo by so mnou neodišla ? je to moja snúbenica, nie tvoja. " Povedal Lucas.
,, Patrí mne ! Ona s tebou neodíde, zabúdaj že je tvoja lebo nie je. Miluje mňa ! " Vykríkol Klaus.
,, Thollemay nestrápňuj sa pred svojou priateľkou a pred novinármi ešte viac. "
Táto veta Klausa úplne vykoľajila, rozbehol sa po Lucasovi a začala sa bitka, Klaus mu jednu strelil a Lucas putoval k zemi. Chytil ho za sako a vrazil mu do tváre, rany opakoval pár krát kým Klausa vedeli odthrnúť od Lucasa. Ochranka Lucasovi pomohla do taxíka zatiaľ čo ja som stála na mieste a neveriacky sa pozerala na Klausa.
,, Toto si nemal. " Povedala som mu stále šokovaná s jeho výbušnosti a horkosti. Alex sem prišla ku mne a spolu sme odišli.
Ani nechcem vedieť zajtrajšie články v novinách, nebude zosmiešnení iba Klaus ale aj moja rodina, a ak sa príde na to čo sa stalo na toaletách, tak aj ja. Potopí ma to.
YOU ARE READING
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...