Katharine
.....................
Som dosť naštvaná na Klausa, ako mohol dovoliť aby ten debil prišiel sem ? Už zabudol že aký je a o čo všetko sa furt pokúšal ? On je skoro ako moja nočná mora a to doslova.
Kráčam po chodbe a namierim si to rovno do svojej izby, tam sa prezlečiem do niečoho pohodlného ako sú čierne voľné tepláky a biele tričko, sadla som si na posteľ a začala si čítať knihu, Abby mi priniesla dobrý horúci čaj za čo som jej bola veľmi vďačná, vypila som ho a šálku odložila na stolík spolu s knihou. V hlave mi prešla myšlienka na Billa, začína mi tu chýbať, už je vonku z nemocnice ale je u svojej rodiny z lieči sa a oddychuje, usmiala som sa lebo som si predstavila ako som ja voľakedy bola so svojou rodinou, hh ako veľmi mi to chýba. Viem že Klaus robí všetko pre to aby našiel moju sestričku ale ani to veľa nestačí, ako keby sa po nej zľahla zem. Pri týchto myšlienkách som aj rovno zaspala.
Vstala som ráno na to ako prišiel do mojej izby Klaus a začal ma budiť.
" Vstávaj ,, povedal milo.
" Carol vstávaj ,, chytil ma za rameno a hriechu so mnou pohýbal aby som vstala.
" Hmmm ,, vydal som zo seba, už som bola hore ale robila som sa že spím, nech to nemá také jednoduché.
" Ale no tááák Carol, viem že ešte chceš spať ale musíš si zbaliť všetky veci a zobrať ku mne do izby, onedlho tu bude Damián, tak vstávaj princezná ,,
No žiadna odpoveď.
" Inak ti dám pusu a ľahnem si k tebe ! ,,
" To ani náhodou, už som hore ,, povedala som a vstával z postele.
On sa len smial.
" Ale no, nehovor že by sa ti to nepáčilo ,,
" To by som sa radšej dala za živa pochovať ,, zase sa začal smiať.
Pozerala som sa naňho tak škaredo ako som len vedela.
" Dobre, dobre ,, dal ruky hore na obranu " tak si zbal veci, pomôže ti s tím Abby ,,
" Fajn ,, odpovedala som sucho.
On sa potom otočil a odišiel...............
Veci som si už pobalila, pomohla mi Abby a teraz to ideme odniesť do jeho izby.
Abby otvorila dvere a ja som vošla, bola to veľmi veľká izba, všetko zladené do čiernobiela, bola tu veľká manželská posteľ aj so stuhami na vrchu ktoré sa tiahli dole po zem, čierne skrine so zrkadlom, tmavá podlaha, tak isto aj steny, vyzeralo to tu opustene tak bez duše.
" Toto je jeho izba ? ,,
" Ty si ešte nebola v jeho izbe ? ,, Spýtala sa abby.
" Bola ale nie v tejto, táto vyzerá tak...tak opustene ,,
" Presne tak sa aj cítil, svoju starú izbu zmenil na toto ,, odpovedala.
" To sa teda dosť zmenia táto izba ,, Abby nič nepovedala, položila moje všetky veci a ja som sa dala do ukladania, oblečenie som si odložila ku klausovím veciam do skrine.
Spodné prádlo a takéto vecičky som chcela dať do nijakého šuflíka, akurát som taký aj našla, otvorila som ho a čo nevidím.
Bol tam album. Vybrala som ho, sadla si na posteľ a otvorila ho.
Boli tam naše fotky, bola tam fotka nášho prvého dňa kedy sme sa dali dokopy, fotka na motorke, na koni a na všelijakých akciách a rúrach na ktorých sme boli a potom fotka pri brehu rieky kde sme sa objímali, otočila som fotku " navždy budeš tá ktorú milujem ,, ten text na fotke písal keď som pri ňom nebola, spravil kópiu fotky s textom a poslal mi ju. V ten deň sme sa cítili super v tom hlbokom objatí.
Album som zavrela skoro so slzami v očiach a vrátila ho na miesto, on si naše všetky fotky nechal ? Ale ako to ?
Do izby prišla Abby.
" Ochvíľu tu bude Damián, mala by si sa prezliecť a pripraviť sa na to ,,
" Dobre, ďakujem ,,
Povedala som.jej so smutným úsmevom. Potom hneď odišla.
Tak teda sa idem prichystať....Nová časť na svete, dúfam že sa bude páčiť, príjemné čítanie. 📖🙂
ESTÁS LEYENDO
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...