Katharine
..........................
Čo si on o sebe myslí ? Ja mu nepatrím ! Voľakedy som mu patrila ale už nie ! Hrozne ma naštval, ale viem že ešte tento deň nekončí.
Abby som pomohla upratať v kuchyni to sklo z rozbitého okna a ešte umyť krvavú podľahu.
" Ďakujem Carol že si mi pomohla ,, Abby sa na mňa usmiala a v očiach jej priamo žiarili iskry šťastia.
" To nestojí ani za reč, aj tak tu nemám moc čo robiť a nudím sa, akože nemáš vôbec za čo ,, úsmev som jej opätovala.
" Nakrájam ten koláč ktorý si spravila, dobre Carol ? ,,
" Jasné nakrájaj, dáme si ,, sadla som si za stôl a čakala kým Abby dokrája ten koláč, dala ho na tácku a položila na stôl.
" Dúfam že bude Billy v poriadku ,,
" Bude neboj, je kus chlapa, vydrží to ,, povzbudzovala som ju a upokojovala že Billy bude fakt v poriadku.
Dali sme si s koláča a potom som sa pobrala do izby, namierila som si to rovno do kúpeľne aby som si opláchla tvár, studená voda ma aspoň prebrala, napustila som si vaňu a mohla som ísť relaxovať a trochu v kľude rozmýšľať.................
Prešli asi dve hodiny keď som si povedala že už stačilo, vyšla som z vane a obmotala si uterák okolo seba, nechápte ma zle ale keby voda nezačala byť studená tak by som tam vydržala celý život a nikdy odtiaľ nevyšla, no raz všetko skončí.
Išla som do izby a vytiahla s tašky veci čo mi kúpil dnes Klaus, našla som tam pyžamo aj s nočním županom.
( Fotka toho pyžama a županu )

" Do riti Klaus ! Nevieš ani normálne pyžamo kúpiť, ale na chlapa máš aspoň vkus ,, povedala som si sama pre seba a hľadela na to pyžamo a župan.
No nič, lepšie ako nič, obliekla som si pyžamo a župan dala na kraj konca postele. Bola som unavená tak som sa rozhodla že si ľahnem, s toho ležania sa však stal spánok.Klaus
.................Čakal som v nemocnici na chodbe, no lekár nič, sedel som už tri hodiny, prechádzal sa, skočil si po kávu ale ešte stále mi nikto nič nepovedal, viem len toľko že ho zobrali na operačku.
Po pol hodine prišiel von lekár, poznal som ho dosť dobre, vždy keď ma niekto postrelil či nijak zranil, tak on ma mal na starosti, je to najlepší lekár v nemocnici.
" Ahha koho to tu máme, dúfam že nie ste zase zranený ,, povedal lekár s úsmevom.
" Nie, čakám tu na vás ohľadne iného pacienta, akurát ho operovali ale neviem či už operácia prebehla alebo ešte stále prebieha ,,
" Môžem vedieť meno pacienta ? ,, Opýtal sa ma a pozrel sa do svojich papierov ktoré pri sebe mal.
" Billy Tombs ,,
" Ahh tu to ho mám, áno už momentálne operácia skončila, prebehla dobre, bude v poriadku, len musí ostať aspoň pár dní alebo maximálne týždeň na pozorovanie, ak chcete môžete ísť za ním na izbu, izba číslo 302 ,,
" Ďakujem pán doktor ,,
" Netreba mi ďakovať, je to moja práca a aj hobby, som rád že tento krát nie ste pacientom zase vy ,, zatváril sa ako by sa mu uľavilo. Pozdravil sa a odišiel. Ja som si to namieril do izby 302 kde bol Billy.
" No ahoj chlapec, ako sa cítiš ? ,,
" Čau, no bolo aj lepšie ale aj horšie, nesťažujem sa ,, usmial sa.
" Neboj, o vinníka sa vlastnoručne postarám, nájdem ho a potom nech mi ma neželá ,,
Sadol som si pri jeho posteľ na stoličku.
" To dobre viem Klaus, ale chcem sa s tebou o niečom porozprávať, sú tu dve veci, jedna mi je moc ale moc divná a druhá ma trápi ,,
Zadíval som sa naňho a nerozumel mu.
" Tak vyklop najprv, čo ťa trápi ,,
" Počul som ako si sa s ňou rozprával......,,
Nenechal som ho dohovoriť a skočil mu do reči.
" Ale no taaak Billy, prestaň, nechcem o tom hovoriť, nechcem o nej hovoriť ,, postavil som sa a začal sa prechádzať po miestnosti, s rukami som si prešiel po vlasoch a hlasno vydýchol.
" Či chceš alebo nie, raz budeš musieť o nej hovoriť ,,
" Ale je nechcem, vieš dobre čo som prezývali.kym ona tu nebola, všade som ju hľadal ako blázon a nevedel prísť na to prečo ma opustila, prečo odo mňa ušla, bol som úplne mimo, zdrvený a zranený, no potom som sa postavil na nohy a povedal si že život ide ďalej, od vtedy som sa zmenila to dobre vieš, len kvôli nej sa zobudili vo mne to kruté zviera ,, pozeral som sa do zeme a nevedel čo ďalej povedať.
" Spýtal si na to aj ju ? Prečo to spravila ? ,,
" Povedala že musela ,, odpovedal som ale pohľad mu nevenoval.
" Nič viac ? ,, Spýtal sa.
" Nič viac ,, odpovedal som a pozrel sa naňho.
" Kámo, musíš sa s ňou porozprávať, podľa mňa je v tom niečo nekalé, čo ak ju niekto prinútil ? Alebo sa jej niekto vyhrážal ? Nikdy nevieš ,,
" Ja viem že sa s ňou musím porozprávať, ale ako ? Vždy keď mi odpovie, tak to nedáva význam, hovorí ako v hádankách a potom mne puknú nervy, neviem čo je so mnou no viem že ak som pri nej tak sa drie na povrch to zviera a začnem byť k nej odporný ,, pozeral.som sa naňho a pri tom sa cítil zahanbene, nechcem byť k nej krutý, viem že je určite niečo prečo to spravila ale čo ?
" Viem počul som ťa ako si k nej rozprával, a viem aj to že sa ju to dosť dotklo, skús sa s ňou porozprávať, ale v pokoji a nech ti to vysvetlí ,,
" Skúsim, no a čo je tá druhá vec čo si chcel povedať ? ,,
" Sadni si prosím, rozčuľuješ ma keď tu tak stojí jak drevo a potom sa prechádzaš ako kura za svojou matkou ,, posmešne som sa usmial a sadol si.
" Pátral som po jej rodine, no ale prišiel som na niečo veľmi zaujímavé, ona totiž nie je......,,
V tom do izby vtrhla sestrička.
" Čo vy tu ešte robíte ? ,, Spýtala sa ma.
" Už je po návštevnych hodinách, prídite zajtrá, pacient si musí oddychnúť, je po operácii a vy mu nedáte ani trochu kľudu ,, a s týmito slovami ma vyhodila, akože do slova vyhodila z izby, ako ma vyháňala sa Billy len smial, debil ! .
Prišiel som domov a namieril si to do pracovne, nalial som si whisky a popozeral pár papierov z firmy.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...