Klaus
.................Nevedel som poriadne zaspať ale o pár hodín sa mi to podarilo.
Ráno som vstal až moc skoro, rozhodol som sa že si pôjdem zabehať, už dlho som nebol, ani cvičiť a ani behať, od kedy je tu Caroline som moc nebol nikde.
Obliekol som si športové, čierne tepláky a dal si k tomu biele tielko a bielu bežeckú obuv, zobral som si slúchadlá a vodu do fľašky, no a už sa mohlo vyraziť.Vošiel som z domu na ulicu, je to docela výhoda ak máte dom trochu ďalej od mesta, všade kľud a dlhé cesty.
Behal som a počúvam hudbu, ale moc som ju nevnímal. Rozmýšľal som o včerajšku, o tom ako spolupracovala, o tom ako sa nám spojili pery a cítil som, na čo som sa snažil celý jeden rok zabudnúť, včera som sa jej kľudne mohol dotýkať, no nič netrvá večne a viem že by mi to dnes už nedovolila.
............
Prešla hodinka a ja som sa pobral späť domov. Bol som celý spotený a trochu aj unavený z behu, ale ešte že je sobota a ja nemusím ísť dnes do firmy.
Zdvihol som hlavu pri bránu a uvidel Vivi, no do riti !
Čo tá tú chce ?
" Klaus ! Musíš mi pomôcť, uniesli mi môjho malého brata, viem že ten niekto kto ho uniesol je mafián, len prosím pomôž mi, neprosím ťa o nič iné, len o pomoc ,, vyzerala že to myslí úprimne, bola fakt vystrašená.
" Pomôžem ti, teraz ale choď domov, skús sa upokojiť a pošli mi všetky informácie ktoré vieš na mail, teraz toho mám veľa čo vybavovať ale sľubujem ti že tvojho brata nájdem ,,
" Ďakujem, ďakujem ,, vrhla sa mi do náručia a začala ma bozkávať, spolupracoval som, však prečo nie ? Ale nebolo to také ako pri Caroline, chýbal tam ten plameň, tá vášeň, tá iskra. Odtiahla sa, usmiala na mňa a odišla, otočil som sa a otvoril bránu a išiel dnu do domu.Caroline
......................Vstala som s úsmevom na tvári, bola som vyspatá do ružova, vstala som z postele a namierila si to rovno do kúpeľne, umyla som si tvár, osprchovala sa, umyla zuby, obliekla som si tmavo-modré džínsy a dala k tomu biele tielko aj s bielymi sandálkami na platforme. Vlasy som si nechala rozpustené a zišla som dole z izby, v kuchyni som počula zvuky tak som tam nakukla.
" Ahoj Abby ,, usmiala som sa na ňu.
" Ahoj Carol, čo ten úsmev ? Vyzeráš fakt úžasné s dobrou náladou ,, úsmev mi opätovala.
" Už sú raňajky ? ,, Uvidela som ako všetko vykladala na stôl.
" Áno už sú hotové, sadni si a kľudne sa najec ,, sadla som si ale potom.mi to nedala a musela som sa spýtať.
" Abby, prečo je tu len jeden tanier s jedlom ? Kde je Klaus ? ,,
Otočila sa ku mne a začala rozprávať.
" Pán dnes skoro vstal a išiel si zabehať, ak si tu nebola tak behal skoro každý druhý deň, teraz to moc zanedbal, tak isto ako aj fitko a cvičenie ,,
" Ahha a kedy asi odišiel ? ,,
" Pred nedávnom len, väčšinou behá pol hodinku alebo hodinu ,, otočila sa a vyberala čisté poháre z umývačky riadu a ukladala ich, ja som sa zatiaľ najedla, pripravila mi toasty s ovocným džemom a k tomu kakao, mňam proste. Pobrala som sa do izby, pre svoj mobil, chcela som zavolať chalanom, či už niečo zistili alebo sa prebúrali cez tie všetky technické večičky alebo čo to majú.
Sadla som si na posteľ a vzala do rúk mobil, ani jeden z nich to nezdvíhal tak som to vzdala, podišla som k veľkým balkónovím dverám a otvorila ich, postavila som sa na veľký balkón, išla k zábradliu a podoprela si rukou hlavu.
To ticho, kľuď, počula som šumenie lístia na stromoch, a vychutnávala si ten vzduch, slnečné lúče a ten pokoj.
No potom som uvidela ako sem prišla tá baba ktorá tu bola s Klausom pred pár dňami, postavila sa pri bránu no nemusela ani moc čakať lebo hneď ako dorazila, dorazil aj Klaus.
Chvíľku sa tam rozprávali ale potom sa ocitla v jeho náruči a potom sa pozkávali, jemu to vôbec nevadilo, opätoval jej tie bozky, to má naštvalo najviac, nahnevane som sa otočila a zabuchla silno balkónové dvere. V prívale hnevu som si začala baliť veci, počula som vchodové dvere a vedela že určite už je v dome, neváhala som, zobrala som si veci, vyšla z izby a zišla dole po schodoch.
Klaus akurát vyšiel z kuchyne a zbadal ma.
" Čo má toto biť ? ,,
" Odchádzam ! ,, Pozerala som sa mu priamo do očí.
" Nie, ty nikam nejdeš ! ,,
" Ale idem a ty mi v tom nezabrániš ,,
" Ale zabránim, veď sa pozri na mňa a potom na seba, som silnejší, tak ako chceš odísť bez toho aby som ti v tom nezabránil ? ,,
" Normálne ,, ťažko som si povzdychla, má pravu je to chlap, chlap ako hora, do prkínka, toto som nedomyslela.
" Odstúp ! ,, Povedala som mu už naštvaným hlasom.
" Vieš že to neurobím, nenechám ťa odísť ,, priblížil sa ku mne a ja som o krok ustúpila do zadu.
" Áno ? Nenecháš ? Tak tú tvoju blondzku si prečo nechal odísť keď ťa tu tak pekne čakala pred bránou ako nijaký pes ? ,, Uškrňula som sa naňho.
" Vieš že tu bola ? ,, Podvyhol obočie a začudovane sa na mňa pozrel.
" Áno viem, ja viem všetko, videla som vás takže mi daj pokoj a pusti ma už ! ,,
" Vyvádzaš ako malé decko ! ,,
" Tak ja som decko ? To skôr ty sa chováš ako decko ,,
Priblížila som sa, a chcela sa mu vyhnúť nijak aby som sa dostala k dverám.
Inštinktívne mi vytiahol rýchlo tašku z ruky, hodil ju čo najďalej odo mňa a mňa si prehodil cez rameno.
" Pusti ma ! Okamžite ma daj dole ! ,, Búchala som mu do chrbáta ale nič." Zabúdaj, nepustím, nebuď ako malá ! ,,
" Ja som ako malá ? To ty ma tu unášáš do mojej " akože " izby ,,
Zasmial sa.
" Nech sa páči princezná, už ste vo svojej " akože " izbe ,,
" Tak ma pusti ! ,, Zasmial sa a hodil má na moju " akože " posteľ.
" Spokojná ? ,,
" Pokiaľ žiješ tak nie ,, ironicky som sa usmiala.
" Nebodaj žiarliš ? ,,
" Pff to určite ! Na takú ? Nikdy ,,
" Ale áno, ty žiarliš vidím to ,,
" Tak vidíš zle ,,
Prišiel ku mne, tak blízko že som cítila jeho dych pri mojej pokožke, jeho pery boli skoro pri mojich.
" Tak sa mi pozri do očí a povec že nežiarlíš, povec, že ku mne už nič necítíš ,, pozrela som sa mu do očí ale potom sklopila zrak.
" Vedel som to ,, usmial sa pobozkal ma na krku a ja som vzdychla priamo do jeho ucha.
Odstrčila som ho, pozrel sa na mňa nechápavo, no potom som ho pomaly pobozkala.
A je nová časť vonku 😅😅 dúfam že sa bude vám páčiť, konečne sa dej začína vylepšovať a prevracať 🙂 ostane to medzi nimi už dobré alebo príde niečo horšie ? 🤔🧐
Sleduj, čítaj a zistíš 😊❤️
YOU ARE READING
Klamstvom Rozdelení ✔️ ( PREBIEHA OPRAVA 🔧 )
RomanceObyčajné dievča a najväčší mafiánsky boss. Dve rozdielne životy, ktorým sa skrížili cesty. Tajomstvo a intrigy. Klamstvo ktoré ich rozdelilo. Vylúštia všetky tajomstvá a zistia pravdu ? Zistia kým vlastne sú a aj aké veľké puto medzi nimi je ? PS...