1/3 HAS (1)

286 24 30
                                    

Has dibawa ke apartment dua biliknya yang bertaraf sederhana dengan susah payah.

Bar tender Miky menolong memapah Has ke dalam taxi Yellow Cab.

Sesampai di kaki lima apartment, Kaka terus masuk ke dalam bangunan pangsapuri dan seketika keluar dengan menolak kerusi roda (wheelchair) bersama dua orang pekerja apartmen.

Semasa usaha memindahkan Has ke kerusi roda tiba-tiba Has muntah. Nasib baik ketika itu dia sudah pun berada di luar Yellow Cab. Namun muntah wiski yang busuk itu sebahagian besar jatuh ke atas bajunya.

Setelah Has berada di apartment Kaka, Kaka menolak kerusi roda terus ke dalam bilik air di bilik tetamu. Di lucutkan semua pakaian Has.

Bila tiada yang tinggal di tubuh badan wanita itu, dia dekatkan kerusi roda dengan shower yang mencurahkan air panas suam ke atas tubuh perempuan itu. Perempuan itu dimandikan dengan bersabun.

Selepas di keringkan badannya, perempuan itu dibawa dengan kerusi roda ke tepi katil. Tubuh bogel perempuan itu diangkat dan dibaringkan di atas katil untuk diselimutkan.

Penyaman udara dibuka dengan suhunya sejuk sedikit dari suhu bilik.

Ketika itulah pergerakan Kaka terhenti.

Kalau di bar tadi, dia dapat lihat kecantikan dan merasa aura seksi perempuan itu dari jarak lapan kaki. Kini perempuan itu berada di depan matanya. Tanpa seurat benang dan tidak sedarkan diri.

Kaka faham kenapa masa dia
membersihkan wanita itu, tiada apa-apa yang difikirkan. Pemikiran sehalanya (one track mind) adalah hasil sampingan daripada ubat untuk penyakit di bahagian cervical nya. Pemikirannya akan hanya tertumpu pada tugasan yang dia lakukan sahaja. 100% penumpuan tanpa side tracking.

Kini, bila tugas membersihkan wanita tersebut selesai, barulah perasaan seksualnya timbul. Barulah dia terangsang.

Kaka menghayati setiap inci tubuh wanita itu.

Seorang wanita matang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Seorang wanita matang.

Dari bentuk dan warna puting di dadanya, Kaka dapat mengagak mungkin dia pernah melahirkan anak. Bermakna sudah bersuami.

Air liurnya tertelan-telan. Perempuan ini ..... "Is a piece of art. Amazing ....." kata hatinya. Taste dia. Kejantanannya mula bangkit. Semestinya bangkit melain dia lelaki yang tidak normal.

Namun dalam keadaan ghairah begitu, sifat malaikatnya hadir. Dia terus menyelimutkan perempuan itu. "Semoga berihat secukupnya wahai bidadari!" kata hati Kaka.

Kemudian Kaka keluar dari bilik, mencapai telefon bimbitnya dan mendail nombor yang terdapat di dalamnya ...... khidmat cepat dry cleaning untuk membersihkan pakaian wanita itu.

Membuat panggilan ke lobby apartment nya supaya pekerja apartment boleh mengambil semula kerusi roda.

Membuat panggilan ke restoran India beberapa blok dari apartment nya untuk memesan dan penghantaran makan malamnya.

KAKAWhere stories live. Discover now