Sedutan daripada bab lepas :
Setelah bertemu renungan beberapa ketika, si dia berkata perlahan "Ahhh!!! What's the hell! Why wasting time?!
Tanpa amaran, si dia terus merapatkan wajah Cindy kepadanya dan mengucup dengan rakus. Sesuatu yang dia selalu imipikan untuk melakukannya di bumi, tetapi tidak kesampaian.
Ciuman itu dalam dan buas dan membangkitkan tindak balas nafsu Cindy.
Dia meletakkan kedua belah tangan di belakang kepala abang dan menolak kepala abang agar bibir mereka melekat dan menahan dari terlerainya kucupan itu.
Tangan abang mula meneroka tubuh Cindy yang memakai seakan evening dress hitam tanpa lengan.
Kedudukan kedua-dua belah tangan Cindy di atas kepala abang membuka ruang di bahagian arm pit. Tangan abang terus lolos melalui bahagian itu.
Tangan kirinya terus ke bahagian belakang Cindy. Mengosok tubuh lembut perempuan Cina itu. Sentuhan yang menaikkan ghairah empunya badan. Tiada se urat benang pun di dalam evening dress itu.
Tangan kanannya mengunakan laluan yang sama tetapi di sebelah kiri Cindy. Tidak seperti tangan kiri, abang melipatkan tangannya sebelum lolos ke dalam baju Cindy di bahagian depan. Belakang tangan abang mula mengosok-gosok dada Cindy mengikut perangai tangan kirinya.
Belakang tapak tangan membelai bahagian kanan dada Cindy. Belakang tangan kanan membelai bahagian kiri Cindy.
Selepas belakang tapak tangan kanan abang mengosok-gosok gunung di sebelah kanan Cindy, abang mengunakan ruang di antara jari telunjuk dan jari hantu untuk menyepit kemuncak gunung tersebut. Kemudian ditarik kemuncak itu ke hadapan sebelum di lepaskan. Abang melakukannyai ulang-ulang kali.
Aset dada Cindy seperti kebanyakan wanita muda yang langsing, tidak lah besar tetapi tidak lah sekecil "kuih pau" namun masih menyerupai bentuk "nasi lemak".
Tubuh langsing memang kesukaan abang. Aset size begitu senang untuk abang masukan semua sekali ke dalam mulutnya.
Dengan niat untuk berbuat demikian, abang dengan serentak mengeluarkan kedua-dua belah tangannya, mencapai bahagian bahu baju Cindy dan memaksanya turun kebahagiaan lengan menyebabkan bahagian dada Cindy separuh terbuka.
Tidak seperti di bumi, di alam Astral/NDE, tubuhnya bebas daripada sebarang penyakit dan mempunyai kekuatan.
Tanpa amaran abang membongkokkan tubuhnya sedikit, yang hampir meleraikan pautan bibirnya dengan Cindy dan terus mengangkat Cindy.
Cindy yang terperanjat dengan pergerakan abang merenung wajah lelaki yang dikasihi dengan ghairah seorang perempuan yang masih dara.
Tanpa melengahkan masa, abang terus menyembamkan mukanya ke dada Cindy menunaikan hajatnya menyebabkan Cindy mengerang kesedapan.
YOU ARE READING
KAKA
General FictionKita selalu terdengar tentang penyalah gunaan dadah sebagai ubat untuk menahan kesakitan melampau yang berakhir dengan kematian. Ceritanya hanya mengenai kematian si penyalah guna dadah; lalu memberikannya imej buruk tanpa dia dapat mempertahankan d...