(Biliyorum medya herkes...)
"Ee ne konuşuyorlardı Mete?" diye sordum merakla.
"Futbol, ikisi de Fenerbahçeli olduğu için baya da koyu bir sohbet dönüyordu."
Bıkkınlıkla gözlerimi devirip ofladım. Biz o kadar merak edelim, soruşturalım konuştukları konu futbol olsun. Olacak iş değil.
'Ne bekliyordun Leyal. Babanın 'Tamam oldu bu iş siz yarın istemeye gelin,' demesini falan mı?'
Nevriye. Sus artık sus.
Çay, tatlı derken günün kalanını geçirdik ve şu an tam kapının önünde tüm aile Alptekin'i yolcu ediyoruz. Ailecek kendilerine bayıldığımız için sürü şeklinde gidelim dedik.
Babam Alptekin'in omzuna elini atıp "Yeniden beklerim Alptekin," dedi. Alptekin de tebessüm ederek "Olur, tabii," diye karşılık verdi.
Alptekin sana çok fazla yükseliyorum.
Annem'de gülümseyerek "Annenlere selam söyle," dedi.
"Söylerim. Hoşça kalın," diye karşılık verdikten merdivenleri inmeye başladı.
Kaşla göz arasında ufak bir bakışma yaşadık yine çaktırmayın. Sandığımdan daha iyi geçmişti bu iş.
"Düzgün bir çocukmuş Leyal," dedi annem kapıyı kapattıktan sonra.
"Fenerbahçeli zaten oradan belli," dedi koyu fanatik babam.
Normalde Fenerbahçeden nefret ederim ama bakın şu an bir kanım kaynadı, bir duygu yumağı oldum anlatamam. Yani az daha zorlasak Fenerli olacağım o derece.
Babamla, Alptekin arasındaki kestirme yol Fenerbahçe resmen. Olaya gel olaya.
Ailem Alptekin'i sevdiği için bu konu hakkında öyle uzun muhabbet edilmedi. Bende bugün fazla hanım modumda olduğum için annemlerle salonda Kısmetse Olur izledim.
Program kaos kokuyor. Melis kankam ol. Seninle Şeyda'nın takma tırnaklarını söker, sistematik açıyla sürdüğü rujun sınırlarını aşarız. Şeyda dedim yine değil mi?
Geldi yine aklıma kırk derecede erimiş kaşar.Bir süre sonra saat geç olunca hepimiz odalarımıza çekildik. Uyumadan önce telefonu yokladığımda Alptekin'den mesaj olduğunu gördüm.
Mr. Picasso: ŞAKA DEĞİL AİLENLE TANIŞTIM CİDDİLİ
Leyal: Aradan geçmiş kaç saat jeton yeni düşüyor aq xşkfşvjpcpj
Bir iki dakika geçmeden çevrimiçi olduğunda üstte yazıyor ifadesi belirdi.
Mr. Picasso:
Leyal: Şu an napıyoruz acaba? Dumanla iletişim kuruyoruz sanki mk.
Mr. Picasso:
Leyal: Ee tanıştılar ettiler nolacak şimdi?
Mr. Picasso: Evlenelim?
Leyal: Hızınız 102 yavaş aq
Mr. Picasso: Oluröyleşeylerçoktatakılma
Leyal: Uykum var.
Mr. Picasso: Uyu
Leyal: Vay aq aydınlandım.
Mr. Picasso:
Leyal: Hayvan.
Leyal: Def ol be.
Mr. Picasso: Eyvallah güzelim benim.
Ehehehe:)
Sınav haftasına girmişken bölüm atayım dedim okuyup moral depolayın chhşjcş. Delirmeme yöntemleri vol 1
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler iyileştiğim için bölümler sık sık gelecektir. Az kaldı zaten.
Ha birde yeni bir kurgu yayınladım. Bilim kurgu okumayı sevenler göz atabilir.
Gelecek bölümün spoisi ve duyurular için İnstagram: @marslininviranesi
Wattpad hesabımda 2.5 k olursa o çok istediğiniz düşmeli kalkmalı feelsli bir bölüm ayarlayabilirim.
Çok konuştum görüşürüzzz❤️