1.4

32.9K 2K 583
                                    

Kantinde oturmuş zilin çalmasını bekliyorduk. O sırada da elimdeki çikolatayı kemirmekle meşguldüm.
Kantinden içeri Alptekin'in girdiğini görünce umarım Gece görmemiştir diye geçirdim içimden.

Hayatta hiçbir istediğim olmadığı gibi bu da olmamıştı. Gece sırıtarak "Geldi seninki," dedi.

"Ya senin sevgilin yok mu? Gitsene onun yanına" diye çemkirdim. Gece gözlerini devirip "Bugün okula gelmedi," dedi.

Alptekin kantinden kahve alırken gözlerim üzerindeydi. Son bir iki günde sebepsizce odağıma girmişti. Okulda tanınan bir öğrenciydi.

İkiz kardeşi Alperen'se Alptekin'in tersine komik ve daha sıcakkanlıydı. Alptekin kahvesini alıp tam karşımızdaki masaya oturdu.

Gözlerimiz bir ara kesiştiğinde utanarak gözlerimi kaçırdım. Neden sürekli aynı donuk  ifadeyle dolaştığını çok merak ediyordum.

Hayır insan arada gülümser yani. O sırada Alperen girdi kantine. Gözleri direkt beni buldu birkaç saniye oyalanıp geri çevirdi. Bu ikisinde bir şey vardı. Alperen gidip Alptekin'i yanına oturdu.

Önündeki kahvesini alıp içtiğinde Alptekin kafasına vurdu. Alperen yüzünü komik bir şekle sokup acı çeker gibi yaptı. Sonrasında ise Alptekin'in yanağını sıkıp kaçarcasına uzaklaştı Alptekin'de peşinden gitti hızlıca. Ebesini belleyecekti şimdi.

İpek'in omzumdan dürtmesiyle kafamı çevirdim. "Daldın gittin Leyal."
İma ettiği şeyi anladığımda "İkinizide döverim lan. Tepemin tasını attırmayın," dedim.

Gece gülüp yanağımı sıktı.
"Annem çen utandın mı?"

"Bırakın beni ya."

Söverek masadan kalktıktan sonra hızlıca merdivenleri çıkmaya başladım. Tam merdivenler bitiyordu ki ayağımın takılmasıyla biri beni tutmadı arkadaşlar. Çok şükür o klişeyi yaşamadım ve beş gün çiğnenmiş sakız gibi dümdüz yere yapıştım. Tertemiz.

Sonra hiçbir şey olmamış yerden kalktım ve rotayı sınıfa çevirdim. Aklımda Gece'nin çıkardığı liste vardı.

Alptekin'i dün listeden çıkarmıştık. Lakin yine de o olduğunu hiç mi hiç düşünmüyordum çünkü anonim eğlenceli ve komikti. Alptekin ise ciddi ve ağır takılıyordu.

Tabii rol yapıyor da olabilir ama hiç hissetmiyorum onun olduğunu.

Sonunda sınıfa gittiğimde sıramın altından telefonumu çıkartıp interneti açtım. Anonimden mesaj vardı.

Mr.Picasso: Alptekin'den uzak dur Leyal.

Mr.Picasso: Sanıldığı gibi biri değil o.

Leyal: Alptekin'le bir alakam yok ama ne saçmalıyorsun?

Leyal: Alptekin seri katil falan mı?

Mr.Picasso: Dinle beni pişman olmazsın.

Görüldü atıp çıktım. Karışık olan kafamı iyice karıştırmıştı.

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin