9.0

8.6K 737 277
                                    

@bluedream: Alptekin'in sadece spor salonuna gittiğini düşünüyorsun değil mi?

@bluedream: Ona güveniyorsun, onu seviyorsun.

@bluedream: Ama hepsi yalan Leyal.

@bluedream: Bi taraflarına taktığı yok seni.

@bluedream: Aldatıyor kızım.

@bluedream: Gördüm.

@bluedream: Boşuna Leyal boşuna.

@bluedream: Vaktini boşuna harcıyorsun.

@bluedream: Alptekin seni hak etmiyor.

@bluedream: Tüm gerçekleri anladığında geldiğin yer benim yanım olacak.

@bluedream: Benim omuzumda ağlayacaksın.

@bluedream: O günü bekleyeceğim.

@bluedream: Biliyorum gelecek de.

@leyalll: Neler saçmalıyorsun lan sen?

@leyalll: Bana bak çocuk kimin ne bokusun bilmem ama siktir git.

@leyalll: Evet Alptekin'e güveniyorum.

@leyalll: Evet onu SEVİYORUM.

@leyalll: Ve sen bir sik yapamazsın.

@leyalll: Alptekin beni aldatıyormuş öyle mi?

@leyalll: Götümle gülerim lan ben buna.

@leyalll: Şimdi o boktan düşüncelerini de al ve siktir git.

Hesabı engellediğimde sinirden ellerim titriyordu. Biliyordum Alptekin yapmazdı aklımda tek şüphe dahi yoktu ama ileri geri konuşması oldukça canımı sıkmıştı.

Telefonu kenara atıp bedenime hücum eden sinirle gözlerimi yumdum. Uyumaya çalıştım ama kolay olmadı. Bir süre yatakta dönüp durdum.

Okul saatine yakın gözlerim kapanmış ve birkaç saatlik uykuyla okula gitmiştim.
Gözlerimin altı şişmişti ve kapatmaya çalışsamda kapanmamıştı.

"Gözlerin niye şiş Leyal? Bir şey mi oldu, ağladın mı sen?"

Bahçede beni soru yağmuruna tutan Alptekin'e ne cevap vereceğimi düşünürken kafamda söyleyip söylememeyi tartıyordum. O kişi her kimse boş durmayacağını biliyordum ve Alptekin bunu benden değil de başka bir yerden öğrenirse işleri yokuşa sürebilirdim.

O yüzden anlatma kararı aldım ve telefonumu çıkardım.

"Alptekin bana dün akşam bir hesaptan bir takım mesajlar geldi."

Alptekin'in yüz ifadesi sertleşirken yaslandığı banktan doğrulmuştu.

Mesajları okumak için telefonu aldığında aşağı kaydırdıkça yumruğunu ve çenesini sıktığını görüyordum ve gerilmeye başlamıştım. Alptekin böyle konularda kontrolsüz bir insandı ve bir şey olmasından korkuyordum.

Aniden banktan kalktığında beklemeden bende ayaklandım.

"Ne oldu, nereye?" dedim hızla.

"O orospu çocuğunu sikmeye."

"Alptekin kim olduğunu bilmiyoruz."

"Kim olacak lan Semih iti bu. Dün spor salonuna girdiğimde o çıkıyordu salondan. Başka kimse yoktu koridorda."

Neredeyse koşarcasına okula girdiğinde telaşla peşinden koştum. Daha okul zili çalmadığı için pek gelen yoktu. Umarım Semih okulda değildir diye geçirdim içimden. Bizimkiler de daha yoktu ve ben Alptekin'in peşinden koşturuyordum.

Alptekin kendini kontrol edemezdi. Bir şey olacaktı kahretsin ki hissediyordum.

Alptekin, Semih'in sınıfının kapısını kırarcasına açtığında hızla peşinden girdim. Arka sırada iki kişiyle oturan Semih'i görmemle ağlamak istemiştim.

"Alptekin dur,"

İkazıma rağmen durmadı ve arka sıradaki Semih'i neredeyse tek eliyle sıradan çıkartıp duvara yasladı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

Semih'in sesi titremişti. Alptekin'in koluna yapışıp "Alptekin dur bak sinirlisin şu an," dedim.

"Leyal'e o mesajları sen mi attın?" dedi dişlerinin arasından.

"Ne-ne mesajından bahsediyorsun sen? Mesaj falan atmadım."

Sesi titredi, yüzü kızardı.

"Ulan biliyordum. Rahat durmayacağını biliyordum."

"Alptekin yapma bak bir şey olacak. Müdüre gitmeni istemiyorum lütfen dur."

"Leyal kenara çık, karışma."

Neredeyse üzerime kükrediğinde sınıf kapısının yanına kaçmış ikiye baktım.

O sırada Alptekin Semih'i yere yatırıp yumruklamaya başlayınca ağlayarak engel olmaya çalışıyordum.

"Yardım edin," dedim sınıf kapısının yanında dikilen diğerlerine bakarak. Hiçbir şey yapmadılar, korkularından yaklaşmadılar bile.

"Leyal'den uzak duracaksın."

Alptekin'in her yumruğu diğerini aratmayacak sertlikte olurken "Leyal'i hak etmiyorsun," diye inledi yüzü gözü kan içinde kalmış Semih.

"Sus lan. Sülaleni sikerim ayağını denk alacaksın."

Semih'in yere düşen iki dişini görünce bağırarak ağlamaya başlamıştım artık.

Sınıfa nöbetçi öğretmenin girmesiyle gözlerim büyüdü. Hayır ya.

"Ne oluyor burada? Oğlum ne yaptığını sanıyorsun sen? Kalk kalk."

Nöbetçi öğretmenin Alptekin'i zorla Semih'ten ayırmasıyla yerde yüzü gözü kan içinde kalmış Semih'e baktım.

Nöbetçi öğretmen neredeyse sinirden köpürmek üzere telefonunu açtı ve ambulansı aradı. Sonrasında birkaç öğretmen daha gelmiş Semih'le ilgilenmişti.

Şu an müdürün odasındaydık ve ellerim titriyor diyebilirdim. Alptekin için korkuyordum ve ne yazık ki korktuğum başıma geldi.

Alptekin okuldan atıldı.

Arkadaşlar Semih'e bir tane de ben çakmak istiyorum.

Alptekin:(

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin