Bu aralar yeterince motive olamıyorum bu yüzden bölüm gecikti ama toparlayıp daha sık bölüm atmaya çalışacağım. İyi okumalar.
Leyal:Alptekin benim aklıma takılan bir konu var.
Mr.Picasso: Evet?
Leyal: Ya senin kafes dövüşü yaptığın gün ringteyken sana mesaj attım. O sıra sen dövüşüyordun kim cevap verdi mesajıma?
Mr.Picasso: Senin geldiğini görünce ringe çıkmadan telefonumu Alperen'e verdim.
Leyal: Anladım. Bu arada ringte iyi dövüşüyorsun.
Mr.Picasso: Eyw. Henüz beni yenecek bir baba yiğitle karşılaşmadım ama.
Leyal: Damon'la dövüşseniz pekmezini akıtır senin.
Mr.Picasso: Kızım bana Damon deme. Ayrıca o Damon iti kim oluyor da benim pekmezimi akıtıyor? O iş öyle kolay değil.
Leyal: Neyse dizi izleyeceğim. Bb.
WhatsApp'tan çıkıp telefonu komodinin üstüne koydum. Hala Alptekin'in anonim olduğunu sindiremiyordum. Buz adam Alptekin'den bahsediyoruz, kafes dövüşlerine giden Alptekin'den bahsediyoruz, kızların gözdesi olan Alptekin'den bahsediyoruz,hayvan gibi kası olan Alptekin'den bahsediyoruz.
Yalnız harbiden hayvan gibi kası vardı. Bu çocuk benim neyime aşık oldu hâlâ anlamış değilim.Ben kendi halimde; küfrederek yatıp küfrederek kalkan, en büyük düşmanım,iç sesim Nevriye'ye her fırsatta söven, hiç karşılaşmadığım şansımı evladını kaybeden bir ana gibi arayan saçma salak bir kızım.
Neyse bu meseleye kafa yormak matematiğin varoluş sebebini sorgulamak gibi bir şey. Ne kadar düşünürsem o kadar çok karışıyor kafam. En iyisi uyumak ya. Alptekin'e dizi izleyeceğim deyip bıraktım. Sanki anonimken daha rahat konuşuyordum onunla. Şimdi Alptekin olduğunu bildiğim için ister istemez geriliyorum.
Ulan Leyal Adanır'ı bu hâle getiren kader utansın.Tam uykuya dalıyordum ki telefondan bildirim gelmesiyle gözlerimi açtım. Alptekin'den mesaj geldiğini düşünüp telefona uzandım. Gözlerimi kısarak telefona baktığımda İnstagram'dan bildirim geldiğini fark ettim. Damon bebeğim fotoğraf paylaşmıştı.
Ah Damon ah! Gönderi bildirimlerini açtım,her hikayene en az on kez bakıyorum, her fotonda tonla yorumum vardır. Söyle ulan bu aşk için daha fazla ne yapabilirim?
Bildirime tıkladığımda direkt Damon'ın sayfası açıldı. Paylaştığı fotoğrafı gördüğümde gözlerimi açıp kapattım birkaç kez. Hayır, şaka bu değil mi? Şaka şaka. Damon evlenmiş lan. Kaç yıldır fanı olduğum,delicesine sevdiğim, kafamda birinci sıraya oturttuğum oyuncu evlenmiş. Beni gömün lan gömün hayat enerjim eksilerde şu an. Bunun ne ara sevgilisi oldu? Ne ara evlenmeye karar verdi? Neden bundan haberim yok neden?
Gönderiye birkaç kez bakıp yorum kısmına girdim. En yaratıcı küfürlerim zihnimde belirirken parmaklarımı sakince tuşlarda gezdirdim.
@iansomerhalder: cute a baby.❤
1.054.658 kişi beğendi.
@bellatomes: Oh my god!!!
@jane-von:💕
@janehld: Congrulations!!!❤
@leyalll: Lan sırf seni izlemek için olan internetimi feda ettiğim günlere nalet olsun. Yazık Damon çok yazık. Ödenmesi imkansız olan su faturası gibisin. Önce şaşkınlıktan insanın ağzını açık bırakıyorsun sonrasında ise sinirden inme indiriyorsun. Allah'ın cezası herif!!!
Kimsenin takmayacağı nacizane yorumumu yazdıktan sonra telefonumu kenara koyup gözlerimi uykuya kapattım.