Keyifli okumalar^^
200 oy 220 yorum (neredeyse 1k kişi okuyor niye bu kadar geç geçiliyor ki, kitabı sevdiğinizi düşünüyordum kgxgkogx)
*
Konserden eve döndüğümüzde ayaklarımıza kara sular inmişti, o kadar kalabalığın içinde ite kata çıkmaya çalışırken iyi bir ter nakli olmuştum.
(Tabii korana yok, tıkış tıkış keyfinize bakın.)
Kısa bir duştan sonra yorgunluğun etkisiyle odalara dağılmıştık. Annem, Mete ben aynı odada kalıyorduk. Mete annemle beraber uyuduğu için yattıkları yatak bir tık daha büyüktü. Yatağa uzanmanın verdiği rahatlamayla telefonumu açıp direkt olarak WhatsApp'a girdim. Bir sürü mesaj birikmişti, aktif olamadığım için bakamamıştım.
BİR AVUÇ MAL
Alperen: Leyal konserden konsere uçuyor.
Alperen: Ben daha odamdaki tabakları mutfağa indiremiyorum.
Alperen: Yemekler kurudu, tabağın deseni yoktu rönesans tablosuna döndü amk.
Alperen: Annem de gelmiş benim çeyizimde böyle tabak yoktu diyor. Tabağın hangi evrelerden geçtiğini bilse sanırım kafamda kırar.
Barış: Salaksın sen yemin ederim Glxdkgkgdxho
Çağan: Kalk yataktan artık kalk.
Alperen: Kalktım abi, Su yafrımla buluştuk, siz bilmezsiniz.
Alperen:
Alperen: Asalete bak endama bak ya. Ne anlarsınız paçozlar.Barış: Abi aylarca sap gezdin, havan kime?
Alperen: