5.4

13.6K 985 295
                                    

Bölüm geç geldi biliyorum. Vakit ayırmam çok zor oluyor fakat yine de bir şekilde devam ettirmeye çalışıyorum. Oy konusuna gelince aradaki fark o kadar çok ki... Diğer textlerin oranına baktım rastgele. Gerçekten oy konusunda o kadar düşüğüz ki ve okunma oranına göre bu kadar düşük olmak beni üzüyor. Sonuçta vakit ayırıyorum emek veriyorum ve bunun karşılığını almak istiyorum. Gerçekten vakit ayırdığımı değsin istiyorum.
Oy ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

Birde geçmiş bölümlerde oylamadığınız varsa oylar mısınız? Aradaki fark biraz kapansın:)

İyi okumalar❤️

@catalhatice019 ithaf edildi

**
Flörtüz: O nasıl kaçmaktı İpekkk. Maratoncular ağlıyor. Allahım bu günlerine şükür olsun.

Leyal: Ben hâlâ şoktayım anasını.

Keçipek: Ya susar mısınız? Zaten rezil oldum. Ayrıca Çağan'a karşı bir şey hissetmiyorum sadece artık nefret etmiyorum o kadar.

Leyal: Lan bunada şükür. Biz buna da ihtimal vermiyorduk.

Flörtüz: Siz vermiyordunuz lan. Gece farklıyla ben işte ya😎

Keçipek: Neden içimden bir ses arkamdan bir iş çevirdiğinizi söylüyor?

Leyal: O ses birazcık çok azcık doğru söylüyor olabilir.

Keçipek: Ulan...

Flörtüz: Ne ulan? Biz olmasak sen daha olduğun yerde sayıyordun. Gözünü açtık kızım biz.

Keçipek: Neden Çağan'a aşıkmışım gibi davranıyorsunuz?

Leyal: Öylesin çünkü:)

Keçipek: Değil

Flörtüz: Oldururuz

Keçipek: Taktı ya!

Keçipek: Gidiyorum ben.

Flörtüz: Git tabii daha tavana bakıp hayal kuracaksın:)

Keçipek: Gece!

Flörtüz: Tamam lan git!

Sırıtarak mesajları okurken diğer gruptan mesaj gelince oraya geçiş yaptım.

BİR AVUÇ MAL

Alperen: Bir avuç mallar!

Alperen: Toplanın parti var.

Alperen: Çal davulcu.

Alperen: Li li li li li

Flörtüz: Erik dalı gevrektir. Erik dalı gevrektir.

Alperen: Gel kanka karşılıklı.

Barış: Tertemiz delirdiler. Mis.

Flörtüz: Bak olm diyorum sana mantık mantık bir yere kadar. Sal kendini anasını satayım.

Barış: Napayım lan parande mi atayım?

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin