2.5

26.9K 1.7K 396
                                    

Giydiğim topuklu ayakkabıları elime alıp merdivenleri tırmanmaya başladığımda hâla olayın etkisindeydim. Alptekin beni öptü. Hiçbir şey diyememiştim,yapamamıştım. Bütün şok dalgası bedenimi sarmıştı.

Yolculuğun geri kalanında da konuşmamıştık. Arabadan kaçarcasına inip bir şey demesine izin vermemiştim. Neden böyle bir şey yaptığım hakkında bir fikrim yoktu. Fakat ilk defa böyle bir olayla karşılaşıyordum ve ne yapacağımı şaşırmıştım.

Kapının önüne geldiğimde çantamdaki anahtarı çıkartıp kapıyı açtım.
Annemler uyumuştu. Sessizce kapıyı kapatıp odama geçtim.

Elimde tuttuğum ayakkabıları odanın kenarına attım. Üzerimdeki elbiseyi çıkartıp pjamalarımı giydim.

Banyoya gidip yüzümdeki makyajı temizledim. Yeniden odama döndüğümde telefonumu alıp kendimi yatağa attım. Herhangi bir bildirim var mı diye interneti açtığımda instagramdan gelen  birkaç bildirim dışında pek bir şey yoktu.

'Ne o Leyal Alptekin'in mesaj atmasını mı bekliyorsun?'

Sanane Nevriye?

'Sen o kadar çocuktan kaç,yüzüne bakama. Üstüne birde mesaj bekle. Pes yani.'

Oflayarak tavana baktım. Kafam iyice karışmıştı. Alt tarafı bir öpücük ama şu sıralar kafam karışmaya zaten müsaitti. Duygularım iyice açığa çıkmıştı. Alptekin'den fazlasıyla hoşlanıyordum bu kesindi. Hatta aşık olmaya başlamış bile olabilirdim.

'O zaman ne bekliyorsun?'

Evet ne bekliyorum ki?

'Mesaj at.'

Sokarım belirsizliğine mesaj atıcam. Nevriye'nin verdiği gazla telefonumu aldığım gibi Alptekin'e mesaj yazdım.

Leyal: Tamam.

Birkaç saniye sonra çevrimiçi olduğunda üstte yazıyor yazısı belirdi.

Mr.Picasso: Neye tamam.

Derin bir nefes aldım. 'Yardır be Leyal' deyip kendimi gazladıktan sonra bodoslama konuya daldım.

Leyal: Hala beni seviyorsan tamam diyorum. Görmek istediğin o yıldız olabilirim.

Mr.Picasso yazıyor...

Mr.Picasso çevrimdışı

Kaşlarım çatılırken bu sefer Alperen'den mesaj geldi.

Alperen: Leyal Alptekin telefonu duvara fırlattı şu an sana yazamıyor çıldırıyorum ölnjvkfyfuufıf.

Okuduğum mesajla kahkaha atarken o sahne gözümün önünde canlanınca gülmem artmıştı.

Leyal: Nee! Xıxcıgcohxyod

Alperen: Bu sahneyi nasıl  videoya çekemedim?

Leyal: Cyhcchco. Senin bana bir sözün vardı. Alptekin'in anılarını anlatacaktın.

Alperen: Haa hatırladım. Iıgxhoccp şimdi hangisiyle başlasam bilemiyorum.

Leyal: Merak ettim iyice başla artık.

Alperen: Şimdi biz 5-6 yaşlarındayken mahallede bir kız Alptekin'e aşık olmuştu. Kız da bizim yaşlarımızdaydı ama psikopat gibi bir şeydi. Alptekin'i gördüğünde kovalardı böyle bayağı takıntılı bir şeydi. Neyse kız Alptekin'e seninle evleneceğim beni ileride kaçıracaksın falan diyordu. Artık nerden görüp öğrenmişse bunları. Alptekin daha aşkın ne olduğunu bilmeden kız ona evleneceğiz diyordu ofofhfpcpjpjvj. Sonra bir gün annem Alptekin'i ekmek almaya yolladı. Alptekin gitti böyle aradan yarım saat geçti yok bir saat geçti yok. Annem falan iyice telaş yaptı. Hep beraber evden çıkaracağız tam Alptekin'i aramak için kapıyı açtık baktık Alptekin aşağıdan geliyor. Kollarını göğsünde bağlamış dokunsan ağlayacak gibi. Birde artık nereye girmişse üstü başı çöp bok gibi kokuyor. Alptekin hiçbirimiz bir şey demeden gitti bulaşık makinesinin sepetine oturdu başladı ağlamaya. Sonrasında ise tam olarak şunları dedi 'Anne o manyak kız beni kovaladı çöp konteynırına girdim. Sonra çöpçü amcalar beni fark etmedi çöp yığınlarının oraya getirdi. Bulaşık makinesiyle yıkansam üzerimdeki koku geçer mi?' Annem babam o an şok ben yere yatmış gülüyorum. Dün gibi hatırlıyorum o günü vııgjjupu.

Alperen'in yazdıklarını okumamla gözümden yaş gelene kadar gülmüştüm.

Leyal: Yarılıyorum evde lan bu ne? Ixyxoyxohodhdyod7yohğj

Alperen: Alptekin'in normal anıları yoktur demiştim vjlbghlggo. Sonra yine anlatırım bir tane. Şimdi uykum geldi iyi geceler new yenge.

Leyal: Yblbof iyi geceler.

İnterneti kapatıp telefonu kenara koyduktan sonra hala gülüyordum. Allah aşkına hangi çocuk bulaşık makinesine girip yıkanmak ister ki? Alptekin'in çocukluğunu gittikçe merak ediyordum. Yarın kesinlikle bir anısını daha öğrenecektim.

Gözkapaklarım uykuya direnemeyip aşağı doğru düştüğünde kısa süre içinde uyuyakaldım.

Sonunda artık sevgililer. (Nevriye araya girmeseydi biraz zordu tabi)

Alptekin'i şoktan telefonu duvara fırlatmasına ne demeli? Omıevkı6yfo

Peki ya Alptekin'in çocukluk anısı? Travma geçirmiş çocuğum kkmljştfccg

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin