8.9

8.6K 673 105
                                    

"Su doğruyu söyle bak sevgiliyiz değil mi?"

"Alperen sabahtan beri soruyorsun. Evet, evet"

Gözlerimi devirerek araya girdim "Alperen sevgilisiniz. Sev-gi-li-si-niz."

"Yafrım hiç anlamıyorlar beni," dedi Alperen Su'ya dönerek.

"Anlıyorum yafrım anlıyorum," dedi Su'da.

Bakın ince detay Su'yun Alperen'den ilk aldığı şey 'yafrı' kelimesi.

Zilin bahçeden duyulmasıyla derse gireceğimiz detayı somurtmama sebep oldu.

Beşimiz de oturduğumuz yerden kalktık. Çağan ve Barış sınıfta ders çalışıyor. Alptekin'de beden eğitimi hocasıyla bir şeyler konuşmaya gitmişti.

İki dakika içerisinde katlarımıza çıktığımızda "Su, yafrım anlamıyorum ben dört saat İngilizce'ye katlanamıyorum sen su gibi İngilizce içiyorsun," dedi Alperen.

"Bilmem ben seviyorum."

"Alperen sen niye sayısal okuyorsun? Kimya'dan yirmi aldın," dedi Gece kaşlarını kaldırarak.

"Lan bilmiyorum ki. Sayısal okuduğumu dönem başladıktan bir ay sonra öğrendim. Kağıtları da Alptekin işaretlemişti. Kaldı öyle."

Okula olan ilgi alaka ektedir.
Gülüştüğümüzde Alperen omzunu silkti.

Sınıflarımıza dağıldık. Sonra ders dinledik  falan okul bitti eve gittik. Sıkıcı günümle sizi de sıkmak istemiyorum.

Akşam yemeğini yemiş odama çekilmiştim ki telefonuma gelen bildirimle kafamı okuduğum kitaptan kaldırdım. Kenarda duran telefonumu alıp instagrama girdim. Gelen mesaj isteğine tıkladığımda kaşlarım çatılmıştı.

Çok yoruldum ya bu bölümü de yazarken hlxhxlxlhxlh

Kim mesaj attı?

Kaos...

Yazılır mı?

Çatır çutur yazılır.

:))

Diğer bölüm soru cevap olsun istiyorsanız. Buraya merak ettiğiniz şeyleri sorun. Karakterlere ya da bana. Aklınıza ne takılıyorsa.

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin