Hellıuuu çiçeklerim:)
Bugün yine çok duygusalım Allah'a şükür.
Güzel, harika, bir bölümle geldim. İnstagramdan takip edenler spoiyi yemişti zaten:D Duyuru ve kesitler paylaşıyorum. Beklerim sizleride @marslininviranesiİyi okumalar❤️
@rojineylemmm ithaf edildi
**
Sabah yine tüm afet i devran halimle uyandığımda okul olduğu için sıkıntıyla ofladım.Neden dünyaya yatmak için gelmedik? Neden para gökten yağmıyor? Neden okula gidiyoruz? Kafamda deli sorular...
Annemin gazabından korktuğum için o odama gelmeden ben yataktan çıktım. Lavaboda işlerimi halledip üstümü giydim.
Saçımıda bir şekil toplayıp çantamla beraber mutfağa gittim. Annem mutfakta beni görünce gözlerini büyültüp "Kız sen nasıl kalktın?" dedi.
"Anne ayı mıyım yani ben? Kış uykusuna da yatmıyorum şimdi."
"Sen onu birde bana sor Leyal Hanım. Yataktan atmadığım sürece mümkünü yok uyanmıyorsun. Ayı bile kış uykusundan kalkar o vakitte."
"Çekinme abart abart. Günde yirmi sekiz saat uyuyorsun falan de ayda yüz üç gün uyuyorsun de. Coş anam coş."
"Oyalama beni terliği yersin kafana."
Sanırım bu susmam için geçerli bir sebep.
Sofradaki salatalıklardan attım ağzıma. Annem de kızaran patatesleri sofraya koydu. O sıra babam ve Mete'de gelmişti zaten.Mete'ye ters bir bakış atmayı ihmal etmedim.
"Anne Leyal bıçakla boğazımı işaret etti. Beni öldürecekmiş."
"Atma Ziya," diye ani bir savunmaya geçtim. Ulan Mete ulan velet!
Annem ikimize de sert bakışlar atarken babam "Didişmeyin evladım," diyerek uyardı bizi.
Mete'ye son kez ters bir şekilde bakıp önüme döndüm. Geçen aradığı çikolatasını iyi ki yemişim hiç pişman değilim. Ağzıma, mideme sağlık. Bal olsun et olmasın. Aman kiloyla uğraşmayalım durduk yere.
Sakin geçen bir kahvaltıdan sonra çantamı alıp bizimkilere 'güle güle' dedim ve evden çıktım. Okula doğru yürürken bir anda omzuma bir kolun dolanmasıyla "Hoşt ulan," diye bağırdım.
"Benim kızım. Başka kim senin omzuna kolunu atacak? Kolunu bir yerlerine sokarım."
Arkadaşlar tamam Alptekin malıymış. Tehlike yok. "Ne sessiz sessiz geliyorsun be? Korktum bir anda."
"Leyal ne yapayım? 'Leyal bak ben geliyorum. Sessiz değilim korkma' diye bağırayım mı?"
"İyi be."
"Haftaya karne alıyoruz."
Gözlerim karne sözüyle parlarken "Evet, evet," dedim coşkuyla.
'Leyal karnesi bok gibi olduğu halde sevinen tek insan evladısın.'
Leyal farkıyla Nevriye. Öğren de gel bacım.
"Eee karne ne durumda?"
"İdare ediyoruz işte Allah ne verdiyse. Senin?"
"İyi."
Birkaç dakikanın ardından okula geldiğimizde bahçede kenarda banklara oturmuş sinsi kaşarla gözlerimiz kesişti. Şeyda malı gözlerini Alptekin'e diktiğinde sinsice sırıtıp orta parmağımı çıkardım. Kaşları çatılırken yetmezmiş gibi avuç içimide gösterdim. Avucunu yalar çünkü. Şeyda kafasını göreceksin der gibi salladı bende gülüp kafamı gelişigüzel bir şekilde salladım.