1.6

33.6K 2K 793
                                    

Alptekin müdür odasına girmişti. Bende dışarda onun çıkmasını bekliyordum.Semih'se hastaneye kaldırılmıştı. Gebersin it!

Sonunda Alptekin odadan çıktığında beni görmeyi beklemiyor olmalı ki yüzünden kısa bir şaşkınlık geçti. Sonrasında ufak bir sırıtma oluştu suratında.

Ya Rab bu çocuğu güldüren ben miyim lan? Beni gördü ikidir sırıtıyor. Alptekin Alaz'dan bahsediyoruz. Hani şu buz adam olandan.

"Ne oldu? Disipline gittin mi?" diye sordum.

"Üç gün uzaklaştırma aldım."

"Özür dilerim benim yüzümden oldu biraz da."

"Saçmalama. O it zaten uzun zamandır kaşınıyordu."

İfademi korurken "Alptekin şu konu hakkında konuşmamız lazım," dedim.
Kafasıyla onaylayıp "Konuşalım," dedi.

Konuşalım demiştim ama açıkcası ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Kafam çok karışık," diye mırıldandım.

"Neden?"

"Beklemiyordum yani şey olduğunu."

Gülerek "ney olduğumu?" dedi.

Kızgınlıkla "sen gayette biliyorsun," dedim.

Ciddileşerek "sevgime inanacağını beklemiyordum," dedi.

"Bilmiyorum yani Semih'i dövünce."

"Ulan birine dalmamı mı bekliyordun inanmak için?"

"Galiba," dediğimde hafifçe güldü.

Of bu durumda ne diyeceğimi bilmiyordum. Heyecanlanıyordum. Ve ben heyecanlandığımda saçmalarım.
Umarım sağ salim çıkabilirim burdan.

"Alptekin madem anonim sendin. Neden bana 'Alptekin'den uzak dur.' diye mesaj attın?"

Alptekin'in kaşları çatılırken telefonumu çıkartıp mesajı gösterdim.

"Telefonumu soyunma odasında unutmuşum kesin o zaman yazdı bunları piç. Fırsatçılık yapıp yerime geçmeye çalıştı ama böyle sikerler adamı."

Ettiği küfür bende gülme hissiyatı oluştururken gülmemek için ellerimle ağzımı kapattım.
Alptekin gözlerimin tam içine bakarken "ikimizin de ortak noktası Leyal. Sürekli küfretmemiz," dedi.

Gözlerimi kaçırdım zira utançtan öleceğim. Alptekin'le doğru düzgün olan ilk konuşmam.

"Ne olacak şimdi?" dedim.

"Zamana bırakalım olacağı varsa olur zaten. Artık bildiğine göre yanına yaklaşan tüm erkeklerin ebesini öpebilirim."

"Bu kadar mı çok seviyorsun kavga etmeyi? "

"Durduk yere kavga çıkarmam ama çıkmasın diye de çabalamam. Kaşınıyorsa kaşırım."

Çalan zil sesiyle "ders başlıyor. Ben gideyim," deyip merdivenlere yöneldim.
"Leyal!"
Arkamdan seslenmesiyle kafamı çevirdim.

"Sınıflarımız bu katta." Rezilliğin daniskasını yaşarken. Neden bu kadar mal olduğumu sorguladım. Ulan Alptekin benim gibi malın neyine aşık oldun acaba?

Rezil bir şekilde ilerlerken arkamdan geldiğini hissediyordum. Yan tarafımızdaki sınıf onun sınıfıydı. Ben eşit ağırlık okurken o sayısal okuyordu.

Sınıfa girince Gece benim sırama oturmuş İpek'e bir şeyler anlatıyordu. İpek'de pürdikkat onu dinliyordu. Yanlarına gidince İpek "İnanamıyorum Leyal. Gece anlatırken bile aynı heyecanı yaşadım resmen. Ulan birde görseydim. Nasıl kaçırırım bunu nasıl? Demek anonim Alptekin. Yalnız bayağı yakışıyorsunuz," dedi tek nefeste. Yavaş be kızım az soluklan.

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin