Geldi o çok beklediğiniz İpek ve Çağan bölümü.
Yazmasam hatrı kalırdı.Alperen'de birini bulursa onu da yazarız artık zohxoxlhşhc
İyi okumalar.
İpek'ten
İki saattir, soluksuz bir şekilde izlediğim filmin sonu istediğim şekilde bitmeyince telefonu yatağa fırlatıp "Sana öyle bitmeni kim söyledi?" diye cırladım.
Keyif aldığım filmler istediğim şekilde bitmeyince bir tık sinirlenebiliyorum. İki, üç tık da olabilir. Neyse ki bugün Çağan'la buluşacağız.
Pazartesi okul başladığı için kalan üç günümüzü dışarıda değerlendirmek istemiştik. Çağan'ın sınav yılı olduğu için fazla vakit geçiremiyorduk ama bundan şikayetçi de değildim. Kalbinin benim için attığını hissedebiliyorsam çok vakit geçirememin pek bir önemi yoktu.
Buluşmamıza bir saat kaldığı için bekletmemek adına hızlıca kalkıp üstümü giydim. Kazak ve yırtık kot giymiştim. Hafif bir fondöten ve dudak nemlendiricisi sürdüm. Hazır olduğuma kanaat getirince çantamı da alarak evden çıktım.
Merdivenlerde montumu üzerime geçirirken karşı komşunun kapısı açıldı. Karşımda Hakan'ı görünce "Evrendeki şansımı da geçmişini de," diye mırıldandım.
Anlaşılan o kadar sessiz söylememişim ki "Bakıyorum da yine yüzünde güller açtı beni görünce," diye kendi çapında alay etti.
"Yüzümdeki güller seni görünce daha çok solma taraftarı oluyor."
Yüzsüz bir şekilde sırıtıp "Yemek teklifim hâlâ geçerli," dedi.
Galiba... Bu çocuğu boğacağım.
Yüzüne iğrenir gibi bakıp "Benim bir sevgilim var. Gurursuz gibi davranmayı kes tamam mı?" dedim.
Yüzündeki gülümseme sekteye uğrarken "Kim lan o?" dedi.
"Anan," diye tısladım öfkeli bir biçimde.
Hakan aramızdaki mesafeyi kapatıp dibime kadar girdiğinde öfkeden kudurmak da üzereydim.
"Sana aşık olduğumu biliyorsun İpek."
"Ee ne yapayım yani? Ben mi dedim gel bana aşık ol diye. Kalp benim, hayat benim kime istersem ona aşık olurum. Sanane! Sa-na-ne!"
Hakan yumruk yaptığı elini duvara geçirdiğinde iki elimi de kullanarak kuvvetli bir şekilde ittirdim onu.
"Siktir git hayatımdan. Anladın mı? Siktir git!"
Hakan'ı geride bırakarak hızlıca merdivenleri indim. Tüm günümün ve moralimin içine sıçmıştı.
Dışarıya çıktığımda telefonumu elime aldım. Çağan'dan cevapsız çağrılar olduğunu görünce geri aradım beklemeden.
"Güzelim, geldim ben."
"Tamam, geliyorum beş dakikaya."
"Tamam, bekliyorum."
Telefonu kapatıp adımlarımı hızlandırdım ve fazla geçmeden buluşacağımız kafeye geldim.
İçeriyi gözlerimle tarayıp Çağan'ı bulduğumda yanına gittim.Geldiğimi fark edince ayağa kalkıp kollarını doladı bana. Sarılışına karşılık verdim. Bir süre sonra ayrılıp karşılıklı masaya oturduk.
Çağan moralimin bozulduğunu anlamış olacak ki "Bir sorun mu var? Yüzün niye asık?" diye sordu.
Söyleyip söylememe arasında gidip gelsem de söyleme kararı almıştım. Çağan benim sevgilimdi ve ondan bir şeyleri saklamak hoşuma gitmiyordu. Özellikle ileri boyut bir takıntılı beni rahatsız ediyorsa bunu onun da bilmesi gerektiğini düşünüyordum.
"Ya Çağan bir çocuk beni rahatsız ediyor."
"Ne?" dedi şaşkınlıkla. Yüz ifadesi gerilmiş ve kaşları çatılmıştı.
Nefes alış verişlerim hızlanırken derin bir şekilde yutkundum.
"Ne zamandır var bu?"
"Ya bir aydır var. Ama başta ciddiye almıyordum, takmıyordum bile. Ciddi bir şey olmadığını düşündüğüm için söylemedim ama bugün tavrı biraz ürküttü beni."
"Kim lan o? Ne hakla rahatsız ediyor seni?"
Çağan bir anlık öfkeyle bağırdığında kafedeki gözler bize dönmüştü.
"Çağan," diyerek koluna dokunduğumda ayaklandı.
"Bana kim olduğunu söyler misin?" dedi sesini normal bir seviyeye indirerek.
"Çağan başının belaya girmesini istemiyorum," dedim endişeyle.
"İpek başım belaya falan girmeyecek. Konuşacağım sadece."
Gergin bir şekilde nefes alıp ayaklandım. Çağan elimi tutup yürümeye başladığında adımlarına ayak uydurdum ve kafeden çıktık.
Ama o an hiç beklemediğim bir şey oldu.Hakan beni takip etmişti.
Tam karşımızdaydı.
Ve öfke saçan gözlerle Çağan'a bakıyordu.
Hakan sen kaşındın.
Bulaşmayacaktın:d
Bu Hakan yüzünden İpek ve Çağan ayrılsa sizi kimse tutamaz.
Yapmam ya öyle şeyler...
İnstagram: @marslininviranesi
Wattpad hesabımı da takip ederseniz memnun olurum 2.5 olamadım gitti hxllxhfuşşfj