4.0

18.6K 1.2K 123
                                    


Okul zilinin koridorda yankılanmasıyla sınav sonlanmış oldu. Hızlıca oturduğum sıradan kalkıp sınıftan çıktım.

Üst kattaki sınıfıma çıkarken meraktan çatlamak üzereydim. Sonunda sınıfa vardığımda sıranın üzerinde tek başına oturan Gece, girdi ilk olarak görüş açıma.

Beni fark ettiğinde sıradan atlayıp "Gel gel. Otur İpek gelmeden anlatayım hemen," diyerek çekiştirdi beni. Hızlıca sıraya oturduğumda Gece'de yanıma kuruldu beklemeden.

"Ee ne oldu?"

"Kanka vallahi ne yalan söyleyeyim sınavı çözmek yerine bunları izledim. Bak şimdi başta bunlar hiç birbirleriyle muhatap olmuyorlardı, kağıtlarına gömülmüşlerdi. Böyle sınavın bitmesine on dakika kala İpek bir soruyu çözemedi galiba, kâğıda bakıyor kalemiyle oynuyor falan. Neyse sonra kalemi bıraktı kalktı sıradan. Böyle gidip kâğıdı hocaya verecek Çağan tuttu aldı elinden kâğıdı soruyu çözdü. İpek sınıfta olduğu için bir şey diyemedi. Çağan soruyu çözüp kağıdı İpek'in önüne itti. Orada yüz ifadesini görmedim ama sinirden kudurduğuna yemin edebilirim. Sonra İpek silgiye uzandı cevabı silmek için Çağan önden önce uzanıp aldı. İpek hiçbir şey diyemedi kalktı sıradan kağıdını teslim etti. Kanka görmen lazımdı yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu. Hayır, bazen
İpek'i de anlamıyorum. Çocuk iyilik yapıyor sana seviyor işte, neden tersliyorsun?  Tamam başta mal gibi davranıp kendinden soğutmuş olabilir ama onu üzüp kırmak için yapmamış ki. Hem hemen öyle üstüne atlasın demiyorum zaten sadece biraz daha ılımlı yaklaşabilir."

Gece'nin konuşması bitince "Keşke orada olsaydım," diye sızlandım.

Sonradan aklıma gelmiş gibi "Sen bütün ders bunları izlediysen sınavını nasıl çözdün?" diye sordum.

"Aman kanka ya cevapları düşünüp beynimi mi yakacağım? Öndeki çocuk hepimizin malı dermişcesine açmıştı kâğıdı. Gördüklerimi yazdım. Bir iki tane de kendim salladım. Öyle böyle doldurdum işte."

"Sende ki şans ha. Ben az daha beynimi kaybediyordum."

"Ne oldu ki?"

Derin bir nefes alıp olayı anlattığımda Gece gülme krizine girmişti. Çocuğun davranışlarını taklit ettiğimde ise gülmesi şiddetlenmişti. Sonunda kendimizi durdurup toparlandığımızda sınıfa patlamaya hazır bir şekilde İpek girdi.

Öfkeli attığı adımlarını sıraya yönlendirdi. Vardığında kalemi ve silgiyi sert bir şekilde sıranın üstüne koydu. Daha doğrusu fırlattı.

Oturduğunda "Ne oldu İpek?" dedim sanki bilmiyormuş gibi.

"Ne olacak? Benim sinirlerimi bu derece kim zıplatabilir ki Çağan aptalından başka?"

"Ne yaptı ki?" diye soran kişi Gece'ydi. İpek'in düşüncelerini ve hislerini daha detaylı öğrenmek için bilmiyormuş gibi yapıyorduk.

"Ne yapacak! Sınavda çözemediğim soruyu çözdü. Sanki ondan kopya isteyen oldu. Yüzsüz gibi silmeyeyim diye silgimi aldı. Geri de vermedi mal. "

"İyi de kötü bir şey yapmamış ki. Çağan kendini düzeltmeye çalışıyor İpek. Ona karşı biraz önyargılısın sanki. Kendini açıklamasına izin vermelisin."

Leyal Adanır mantıklı konuşuyor dünya yıkılacak.

"Ondan nefret etmem için beni o zorladı anlıyor musun? Benim ona karşı herhangi bir önyargım yoktu. Bu nefret de durduk yere olmadı. Hepsinin zeminini kendi kurdu kendi inşa etti. Şimdi gelip iyi ayaklarına yatarak beni kandıramaz. Kendinden başka birini düşünmeyen bencilin teki o."

İpek'in sözleri keskin bir bıçak gibi ortama düştüğünde ne Gece'nin ne de benim karşı çıkacak cesaretim kalmıştı.

Sustuk.

İçten içe İpek'in nefretinin sökülmesi için dua ediyordum. Zor olacaktı ama olmalıydı. Ve inanıyordum ki olacaktı.

Şu düşüncelerinden dolayı İpek'e sinir olup Semih'le shipleyesim gelmiyor değil.

Kısa oldu biliyorum ama özür dolu bir açıklama yapmak zorundayım size.

Buradan okuyan var mı bilmiyorum ama diğer kitabım olan Vampir Sevgilim son günlerde büyük bir okuyucu kitlesi kaybetti. Yeteri ilgiyi veremediğim için böyle olduğunu düşünüyorum. Bundan dolayıdır ki önümüzdeki birkaç gün boyunca o kitabımla ilgileneceğim ve Bir Anonim Olsam'a bölüm yazamayacağım. Bu belki bir hafta olur belki on gün belki de daha kısa. Bu duraksamadan dolayı okuyucu kaybedeceğim belki ama inanıyorum ki sabırla bekleyenler de olacaktır. Eğer fantastik, vampir tarzı okumayı seviyorsanız. Bu süreç içinde diğer kitabımda bana eşlik edebilirsiniz. Çok kısa süre içinde yeni bölümle ve bomba gibi sahnelerle burada olacağım. Sabırla bekleyin inanın değecek.

Öpüyorum sizi yafrılarım💋

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin