0.5

44.4K 2.3K 705
                                    

"Yerim şu Stefan'ı şunun tatlılığına bak ya."

Neredeyse ekrana girecek olan İpek'i zaptedip "seni o kadar iyi anlıyorum ki," dedim umutsuzca.

Benim odamda oturmuş Vampir Günlükleri'ni izliyorduk. Damon benim Stefan'da İpek'indi.

Damon aşkımın yeri ayrı olsada Stefan'da en az onun kadar tatlıydı.

"Biz iyice daldık diziye böyle bizim yarın coğrafya sözlümüz var."

İpek'in dedikleriyle yüzümü düşürüp somurttum.

"Coğrafya olmasaydı on onluk sözel öğrencisiydim. Sevmiyorum ya sevmiyorum."

"Yapacak bir şey yok kanka. Hoca neden soracağını da söylemedi. Aç kitabı azcık ezber yapalım."

Yataktan kalkıp masanın üzerindeki coğrafya kitabımı aldım.

Kitabı önümüze koyup İpek'le beraber ezberleyebildiğimiz kadar ezberledik.

Yarım yamalak da olsa kafamıza bir şeyler soktuktan sonra kitabı kapattım.

"Artık olduğu kadar olmadığı kader," dedim yorgunlukla.

"Seninle sözlüden kalmak bile güzel kanka," dedi ciddi bir ifadeyle elini omzuma koyarak .

"Dur lan daha kalmadık."

"Gidişat öyle."

Evet ders çalışmaktan başka her şeyi yaptığımız için gidişatın böyle olması çok normaldi.

"Neyse kanka ya saat geç oluyor. Annem arar şimdi kaçayım ben."

"Kalsaydın bu gece."

"Kitaplarım ve okul kıyafetim evde. Bir dahakine hazırlıklı gelirim."

"Sen bilirsin bebek."

İpek'i yolcu edip odama geri döndüm. Odamdan çıktığım yoktu gerçi. Annem ara sıra gelip oturma odasına getiriyordu beni ama bir fırsatını bulup yine odama gidiyordum.

Telefonu alıp interneti açtığımda anonimden mesaj gelmişti. Şaşırdık mı? Tabii ki hayır.

Malın biri: Banada Damon'a baktığın gibi baksaydın yeterdi.

İnstagram gönderimi gördüğünü düşünüp cevap yazdım.

Leyal:

Malın biri: adamda tipte yok hani yemin ederim ben daha yakışıklıyım be

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Malın biri: adamda tipte yok hani yemin ederim ben daha yakışıklıyım be.

Leyal: sus lan çarpılcan mal. Sen Allah'ın özene bezene yarattığı varlığa nasıl tipsiz dersin.

Malın: sanki Allah'a inanıyor münafık

Leyal: bu onu Allah'ın yarattığı gerçeğini değiştirmez

Bir Anonim Olsam!|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin