Keyifli okumalar.Sabah camıma atılan taşla gözlerimi açtığımda başta nasıl uyanabildiğimi sorgulamış sonrasında da söylene söylene cama çıkmıştım.
Görmeyi beklediğim kişi Alptekin'di ama aşağıda Alperen vardı. Kaşlarım havalanırken "Alperen?" dedim sorgularcasına.
"Leyal ben az önce bir boklar yedim."
O sırada gözünün kenarındaki hafif morarmış bölgeyi fark edince "Kavgaya mı karıştın lan?" dedim aniden.
"Yok, kız yumruk attı."
"Ne mana ya? Açsana biraz, hangi kız?"
"Ya aşağı bi gelsene."
"Tamam, geliyorum iki dakikaya."
Camdan çekildiğimde "Noluyor anasını satayım?" dedim kendi kendime.
Hızlıca pijamalarımı çıkartıp gündelik bir şeyler giydim. Koridora çıktığımda annemlerin daha kalkmadığını fark ettim. Üstüme hırka alıp evden çıktım.
Sokağa indiğimde bekletmeden kenarda bekleyen Alperen'in yanına gittim.
"Ne oluyor Allah aşkına ya? Anlat çabuk şu olayı."
"Ne olmadı ki? Bugün, Su'yu gördüm."
"Su kim?"
"Benimki işte."
"Vay şimdiden benimki falan. Hızlıyız Alperen."
"Ne sandın?" dedi tek kaşını kaldırarak. Sonrasında gözünün kenarındaki yer acımış olmalı ki yüzünü buruşturdu.
"İyi de kız sana niye yumruk attı?"
"Orasını hiç sorma ya. Bak şimdi bu yürüyordu ben yanına gittim. Biraz saçma davranmış olabilirim ama sapık sanmak da ne kurban olayım ya!"
Elimi ağzıma kapatıp gülmeye başladığımda "Gülmesene sarı. Her şeyi bok ettim."
"Takılma ya, düzelir gibi."
İki saniye soluklanıp yeniden gülmeye başladığımda "Demek sapık ha?" dedim. Kenar kaldırıma oturup etrafa öksüz çocuk bakışları atan Alperen'e baktım.
"Gece halleder," dedim ciddileşerek.
"Vallaha mı?"
"He vallaha. Sen onun neyi başaramadığını gördün?"
"Matematik?"
"O herkesin genel problemi."
"O zaman Barış zebani."
"Barış uzaylı."
Alperen'le konuşurken mantıklı bir sohbet kurabilme olasılığınız yüzde bir bile değildir.
"Tamam, ben ekmek almaya diye çıktım evden çıkış o çıkış. Promosyon olarak mor gözle gideceğim. Anneme de 'Ekmek dolabını açarken sapı gözüme girdi,' derim artık."
"Daha mantıklı bir yalan bul," dedim yerden kalkarken.
"Leyal çarptı deyim?"
"Kuru iftira!"
"Tamam neyse gidiyorum ben," deyip koşmaya başlayınca arkasından garip garip baktım.
Bu çocuk kaçığın teki.
Alperenvckckşcikk
Bakalım artık:)
Spoiler ve ilerleyen bölümlerle ilgili gelişmeler için instagram; @the.habibe