@kneefayto7 ithaf edildi.
Bu aradaaa bunun için teşekkürler👇 203k olmuşuz acayip gurur duydum:)
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin. İyi okumalar:)
Ertesi sabah uyandığımda karın ağrım geçmişti. Kenara koyduğum içecek poşeti görüş alanıma girdiğinde iki göz otuz iki diş sırıttım. Bildiğiniz sırıttım yani. Telefonu elime alıp interneti açtım ve gelen bildirimlere baktım.
Mr. Picasso: İyi misin öldün mü?
Leyal: Alptekin beni bu kadar sevme gözlerim yaşarıyor.
Mr. Picasso: O zaman gözlerini yaşartacak bir şey daha yarın okul var.
Mr. Picasso: Dahası tam bir hafta sonra annemle tanışıyorsun:D
Leyal: Sabah sabah tüm moodumun içine sıçtın. Felaket tellalı mısın olum sen?
Mr. Picasso: Leyal Allah çarpsın hepsi gerçekler.
Leyal: Lan gidiyorum ben moral falan bırakmadın.
Mr. Picasso: Dışarı çıkalım.
Leyal: Bugün olmaz. Kızlar gelecek annemin günü var ve yemekte var🤤🤤
Mr. Picasso: Leyal sakın tatlıyı fazla kaçırayım deme vallahi denize atarım seni kışın ortasında.
Leyal: Üff def ol be. Tatlı beni mutlu ediyor böyle o huzuru nasıl anlatsam. Hani dışarıdan eve girersin de içerisi sıcacık ekmek ve yemek kokar ya. O koku burnuna dolduğunda bir ferah hissedersin. Aynen öyle hissediyorum işte.
Mr. Picasso: Yuh. Yuh amk. Utanmasan tatlıya şiir yazacaksın. Daha beni böyle sevmedin.
Leyal: Bak Alptekin İskender için de aynısını yapmıştın. Yahu kendini yemekle kıyaslamasana be çocuk. Yav yemek kutsal kutsal.
Mr. Picasso: Geri zekâlı.
Leyal: Millet sevgilisine iltifat eder sen bana hakaret ediyorsun öküz.
Mr. Picasso: E biz diğerleri gibi olamıyoruz sen sakat olunca. 🤕
Leyal: Malsın olum sen. Bak ciddili söylüyorum ha.
İçeriden annem seslenince hızlıca mesajımı yazdım.
Leyal: Annem çağırıyor gidiyorum ben.
Mr. Picasso: Git bekletme kayın validemi.
Leyal: 🙄
Telefonu kapatıp beklemeden yataktan çıktım. Önce elimi yüzümü yıkadım sonra
"Nereden bağırıyorsun anne?" diye böğürdüm evin içinde. Ne yani bulmak için tüm odaları mı gezeyim?