"Dahyun, aku nak tengok boleh kan?" Haeyoung bertanya pada Dahyun teruja. Anggukan daripada Dahyun itu membuatkan Haeyoung tersenyum lebar.
Dia sememangnya berminat di dalam bidang architecture ini, tetapi disebabkan keluarganya, dia terpaksa mengambil jurusan undang-undang.
Ibu dan bapanya merupakan peguam, jadi mereka mahu Haeyoung mengikut jejak langkah mereka termasuklah abangnya.
Dahyun membuka pintu bilik kerja itu dan melangkah kearah meja yang berada di tengah. Matanya meliar ke arah sekeliling bilik itu. Seperti yang dia fikirkan, memang tiada ramai pelajar pada waktu seperti ini. Hanya ada dua orang pelajar yang berada di sini.
( keadaan dalam bilik ini )
Dahyun melarikan pandangannya pada Haeyoung yang sedang memerhati keadaan sekeliling bilik itu. Mereka tidak boleh bising memandangkan bukan hanya mereka berdua yang berada di dalam bilik ini.
"Haeyoung." Dahyun memanggil Haeyoung perlahan, menyuruh gadis itu mendekatinya. Haeyoung melangkah kearah Dahyun dan menarik kerusi untuk duduk disebelah Dahyun.
Dia hanya memerhati Dahyun yang sedang mengeluarkan segulung kertas daripada beg hitam yang berbentuk silinder itu, beg yang memang dikhaskan untuk meletakkan kertas lukisan.
YOU ARE READING
[C] I Don't Need You | LJN
Fanfiction﹙ 2021, complete.﹚ ❝ stop make me flustered it's really annoying! ❞ ❏ ⨾ lee jeno ft kim dahyun ! 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 ᝰ 030321 𝖾𝗇𝖽 ᝰ 220321 ▗ ▘resonance series﹙3﹚