3.

1.4K 127 34
                                    

-Langa én is szeretlek-suttogtam, mire a fiú ajkait ajkaimra tapasztotta. A hirtelen történtektől lemerevedtem, majd hosszasan visszacsókoltam és átkaroltam a fiú derekát.
-Sajnálom Reki-nézett rám piros arccal, mire elmosolyodtam és szorosan karjaimba zártam.
-Sajnálom Langa.-nem tudom meddig, szerintem több percen át álltunk a járdán, majd megfogtam kezét, és elkísértem a házukig.
-Szeretnél bejönni?-kérdezte halkan, elpirulva.
-Nem, szerintem megyek haza-ráztam meg a fejem-Holnap suli.
-Reki, péntek van.
-Ja-nevettem el magam kínosan-Oké legyen-biccentettem.
A fiú ágyán ültem, míg vártam hogy végezzen a tusolással. Telefonomat nyomtam és hihetetlen boldogságot éreztem.
-Mehetsz-mondta a barátom (de jó ezt kimondani) mikor megborzolta vizes haját, és kissé nedves teste néhol át-átlátszott fehér fölsője alatt. Miután végigmértem, elmosolyodtam és tanácstalanul álltam az ajtóban.-Nincs ruhám-néztem rá.
-Nincs kedvem felállni-mondta-Ott a szekrény vegyél ki valamit-legyintett, majd szórakozottan figyelte ahogy keresgélek a ruhái között. Végül kikaptam egy fekete felsőt, egy pálmafás rövid gatyával, majd elmentem tusolni. Nem tudom hogy ezt hogy illik, szóval szóvá sem tettem, hogs szükségem lenne egy alsóra. Mikor végeztem lehuppantam a fiú ágya mellé, mire ő megpaskolta a takarót, jelezve hogy oda is fekhetek. Széles mosollyal helyezkedtem el szemben a fiúval, majd beszélgettünk. Igazából megbeszéltük, hogy ezután sem fogunk megváltozni. Folytatjuk a deszkázást, ugyanúgy járunk az S-be de nem fog többet Adammel menni. Bár így nehéz lesz, mert a fiú lesérült, de majd remélhetőleg hamar rendbe jön.
-Aludjunk-ásított, én meg automatikusan a földre feküdtem.-Reki gyere már, ne hülyülj.-nevette el magát halkan.
-Megfogom ütni a lábad meg mindenhol sebes vagy.
-Nembaj-kérlelt tovább-Gyeree.
-Langa-ráztam meg a fejem pimasz mosollyal, majd tartva a kellő távolságot mellé feküdtem.
Lehunyta szemeit, majd megfogta kezem, és együtt lassan álomba szenderedtünk

_____________

-WOAAAH🌴🔥WOAH🔥LET'S🌴KEEP🌴🔥THE FEELINGS🔥🌴

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now