3.

519 56 8
                                    

-Meddig kell még korhàzba lenned?-kérdezte, miközben telefonján nézte a közösségi oldalakat.
-Nemtudom, de szerintem még egy hónap-húztam el szám.
-Ihj az szar-ingatta fejét-De nincs is semmid bekötve.
-Tudom de van valami belső sérülésem. Asszem holnap után lesz a műtét.
-Ajj Langaa-nyűglődött a fiú-Gyógyulj meg!
-Meggyógyulok-mondtam elmosolyodva.
-Istenem-fújtatott, mikor megcsörrent telefonja.

-Mi a szart akarsz?-Nincs a hűtőben meki ne túrj.-Anyám dolgozik valószínűleg-Menj el vegyél magadnak kaját-hőbörgött én pedig összevont szemöldökkel hallgattam tovább.-Cseszd meg oké? Biztos nem megyek most haza. És ne vedd el a pénzem mert mehetsz az utcára.-Hol vagyok? Barátomnál a korházban.-Miért akarsz bejönni?-SZÁLLJ LE A TÉMÁRÓL van barátom és ő is lesz.

-Neharagudj-ingatta fejét mikor letette e telefont.
-Semmi gond-legyintettem-Ki hívott?
-Az a lány akivel instán fent vagyok. Eskü nézd meg az ő profilját egyfolytába posztol.-forgatta szemét.
-Be akart hozzám jönni?
-Ja valami olyasmi. De csak kajáért jött volna szerintem-legyintett.
-Ki az a régi barát?-kérdeztem hirtelen, de azonnal meg is bántam. Nem kaptam választ.
-Reki?
-Igen?-fordult felém.
-Ki az-kezdtem de belém folytotta a szót.
-Sajnos erről nem beszélek senkinek-nyelt nagyot, én pedig tiszteletben tartottam hogy ez van.
-Rendben. Behívod azt a lányt?
-Mi? Miért?
-Ha jó neki a vajas szárazkifli akkor-vontam meg vállam.-Nemsokára hozzák.
-Ennyire unalmas vagyok?-Kérdezte miközben tárcsázta a lányt.
-Nem nem repült meki a hűtőbe-remélem elütteted magad-Mi? Hozz már még kettőt-Kifizezem-Gyere be korházba.-Ja kössz-szia.

-Hoz nekünk kaját mert pont ott van-mondta a fiú, én pedig hálásan pillantottam rá.
-Uh de régen ettem már hamburgert-nosztalgiáztam, de mindig csak olyan emlékek jutottak eszembe, mikor Apával mentünk és ugyan szép emlék, még sem szerettem volna ezen rágódni.
A fiú átölelte derekam majd hosszasan megcsókolt, mit viszonoztam. Pár percen belül vörös arccal váltunk el egymástól majd mint mindig most is feszengve ültünk egymás mellett.
-Őszíntén nem tudom miért csókollak meg ha utána úgy zavarba jövök hogy egy napig nem beszélek veled-motyogta, mire felnevettem és szórakozottan néztem még mindig elpirult arcára.
-Ne nevess-mondta sápadtan, majd benyitottak.
-Hali zavarok?-jött be egy feketés hajú lány. Szeme zöld volt, haja egy kis copfba volt felfogva , egy fekete melegítőt és egy sárga haspólót viselt.

-Nem de csak mert hoztál ennit-grimaszolt barátom, majd mindkettőnk kezébe nyomott egy zacskót.
-Köszi-mosolyodtam el.
-A híres nevezetes Snow és a gyatra barátja. Őszíntén nem tudom hogy jöhettél össze Rekivel-pillantott rám szórakozottan, mire csak megvontam vállam.-De összejöttünk.
-Hallod elmondtam hogy ne sajtburgert hozz te köcsög-harapott bele az említett ,,szendvicsbe" barátom, majd fintorogva megrágta és nagy nehezen lenyelte. Rázkódó vállal figyeltem a vitázásukat miszerint ez olcsóbb volt mint a nagy menő burger vagy mi.


______________________
Gúd mórning.
Remelem tetszeni fog ez a reesz is nektek^^

KenmaxKuroo fanfic mikor erkezzen?

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now