-Reki kelj már fel!-lögdösött Miya, mire csodálkozva néztem rá.
-Na végre-huppant le ágyam szélére, majd furcsán kezdett vizslatni-Nem tudom az a nagyobb baj, hogy vörös a szemed vagy az, hogy Langa trikójában vagy.-mondta, én pedig ösztönösen a ruhadarabhoz kaptam és elgondolkodtam. Vajon most alkalmas bevallani? De mi van ha ezt már Langa nem akarja?-Ja igazad van le is veszem majd-dünnyögtem hátamra fordulva, majd a plafont kezdtem tanulmányozni.
-Mivan veled?
-Semmi különös-vontam meg a vállam.-Veled?
-Oké akkor kérdezem világosabban-forgatta meg szemeit-Együtt vagytok igaz?
-Nemtudom-vallottam be, mire összeráncolta homlokát.-Sejthettem volna. Na mondjad mi van úgy is elmarad az első óránk-adta meg magát. Mivel erről még senkinek sem beszéltem így félve de elmondtam neki mindent az én szemszögemből ő pedig meglepően érdeklődve hallgatta mondandóm. Néha fel-fel horkantott, kínosan kacajt ejtett de volt amikor helyeslően bólintott, vagy őszíntén elmosolyodott.-Szerintem erre nem volt joga-gondolkozott-Mármint keményen együtt vagytok pár napja. Miért híresztelnétek? Aztán az hogy az Anyja azt sem tudja ki vagy az azért kemény-bokszolt a levegőbe játékosan, én pedig visszafojtott lélegzettel hallgattam véleményét.
-Szerintem beszéljétek meg.
-Na ne-mondtam unottan-De lehetne, hogy-kezdtem bele de a fiú félbeszakított-Nem tudja meg senki-fejezte be. Hangja komolyan csengett mire hálásan pillantottam rá.-Viszont így nem megyek végig veled az utcán. Varázsolj valami emberi kinézetet magadnak-fintorgott én pedig elnevettem magam, majd biccentettem. A fürdőbe elvégeztem amit szoktam reggelente majd egy sötét piros melegítőt vettem fel a kedvenc pulóveremmel.
-Na vállalható?
-Hm megteszi-bólintott apró mosolyra húzva száját a sötét hajú fiú, majd elindultunk iskolába. Az idő szintén borús volt mint tegnap (haha lehet a lelkivilágom átvette az uralmat az éghajlatunk és az időjárás felett lol) szóóval nyugodtan gyalogoltunk és mindketten elmélkedtünk, mélyen gondolatainkba merülve, mikor csepegni kezdett az eső. Egy pillanatra kizökkentünk gondolatmenetünkből de egy váll vonás után már folytattuk is amit félbe hagytunk.-Szerinted hol volt tegnap?-motyogtam az eget kémlelve, honnan egyre sűrűbben potyogtak az eső cseppek.
-Nem tudom nem voltam az S-ben tegnap. Viszont Shadow igen. Írtam is neki de nem képes válaszolni-ingatta a fejét rosszalóan.
-Köszi azért-erőltettem magamra kamu mosolyt, mire egyből mentegetőzni kezdett a fiú, ne hogy jó fejnek tűnjön.
-Magam miatt teszem-nyögte ki.
-Pontosan miért?-Vizslattam kimerülten a járókelőket.
-Hogy ne kelljen azt néznem hogy mit össze nem balfaszkodtok-fejezte ki magát szépen én pedig elismerően bólintottam.________________
🌴🌴🌴Ma még egy vagy kettő részt fogok feltenni🌴🌴🌴
VOUS LISEZ
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27