-Naa akkor elmondod amúgy a titkot?-pattogott a busznak ülésén.
-Öh-hökkentem meg, mikor eszembe jutott amit kigondoltam.
-Nem, nem valósítom meg-ráztam meg a fejem.
-Hm? Miért?-Nézett rám boci szemekkel.
-Mert nem tudom. Majd máskor-füllentettem, majd gyorsan terelve a témát közbeszóltam-Amúgy hova megyünk?
-Tudod a suliban húztunk neveket, és most annak kell vennünk valami ajándékot-Vigyorgott izgatottan.
-Oohh tényleg-kaptam fejemhez kezem-Elfelejtettem-nyöszörögtem.
-Nembaj állom-mondta majd ,menőn' beletúrt hajába.
-Kit húztál?
-Nem igazán tudom hogy ki.-Mondtam zavartan. Sosem voltam jó a szocializálódásban, és mióta van egy Rekim, nem igazán beszélgettem sőt nem beszéltem egy szót sem a többi társammal.-Elizabeth a neve.
-Jaa okés. Én téged húztalak.-árulta el.
-DE NEMÁR!-bigyesztettem le szám.
-Hö?
-Most ez nem lesz meglepi-ráztam meg fejem, majd kisimítottam kék tincseim szememből.
-Jó bocsi-nézett rám zavarodottan.
-Semmibaj-mosolyogtam.-Akkor vegyél nekem dupla ajándékot.
-Mi?
-Vicceltem-nevettem el magam, majd le is szálltunk.(Szinte vetődtünk de leértünk a buszról az a lényeg!)-Ha elmondod mit kérsz akkor veszek neked duplát.
-Nem, nem kell köszönöm-ráztam meg fejem, mert igazán nem volt szükségem ajándékra. Elég volt, hogy vele lehettem<3
-Tudod mit-Vetettem fel gyorsan az ötletet.
-Hm?
-Átjöhetnél karácsonykor.
-Tényleg?-Csodálkozott, mire lassan elpirultam és zavartan bambultam a járdát, úton a közeli pláza fele.
-Ig..-Igen.
-Ez szuper-nevetett.-Köszönöm a meghívást-kacsintott nagy-nagy vigyorral arcán, majd szökdécselve folytatta útját előttem ugrándozva.
-És te? Mit kérsz?
-Nem igazán kérek semmit-gondolkodott el, az eget kémlelve.
-Biztos? Naa-nyaggattam.
-Legyen meglepi-öltötte ki játékosan nyelvét.
-Nem-ingattam a fejem, miközben egy nagy szellő az amúgy is rendezetlen haját még jobban felborzolta Rekinek, amit gyorsan le is simított, majd pajkos mosollyal, a hideg levegő miatt kipirult arcal kérlelt tovább. És annál is, és annál is tovább.
-De nem tudom mit vegyek-fakadtam ki.
-Menjünk el mekizni-gondolkodtam.
-És? Én álljam?
-Hát nem. Az még sem jó-biggyesztette le száját-Naa de még is biztos van valami.
-Ahj-túrtam bele hajamba gondterhelten-Oké keresek valamit.
-Köszönöm-suttogta, majd lágyan csókot lehelt homlokomra._________
Bocsánat, hogy csak most van rész:< köszönöm, hogy elolvastad remélem tetszett^^
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27