Meglepő volt, hogy ilyen egyszerűen beletörődtek sorsukba kedves osztálytársaim, de ennek csak örülök.(xd)
-Szóval matek óra-mosolygott erőltetetten, már-már vicsorított a kedvelt matek tanár úr, szóval szófogadóan figyeltem az órán.
-Tanár úr-integettem kezemmel, mikor kicsöngettek. Tankönyvekkel a kezébe, összeráncolt homlokkal méregetett.-Miben segíthetek Reki?-érdeklődött.
-Hát tudja-vakartam meg zavartan fejem búbját-nem tudom Langa mennyire akar pótolni de ha nem viszem el neki akkor nem is fog. Mit csináltak ma órán?
-Nos-köhintett-Jelen esetben egy másik diákot elküldtem volna, hogy kérdezze meg az osztálytársát De-mutatta felém mutatóujját.-Még soha sem volt olyan, hogy lecke felől kérdeztél volna. Szóval parancsolj-nyomott kezembe egy kis cetlit-Mindig felírom az adott feladatokat amiket megszeretnék oldani órán. Annyi van belőle kipipálva amennyit megcsináltunk.
-De ezen nincs semmi kipipálva-pislogtam nagyokat.
-Remélem mindannyian megbuktok-forgatta szemét, majd fújtatva ott hagyott.-Mit csináltatok órán?-kiáltottam el magam, mire mindenki rám pillantott.
-Snownak kell a házi?
-Mittomén-vonogattam vállam.
-Hallod kajak együtt vagytok?
-Kérdésre válasszal válaszolnak nem kérdéssel.-mondtam feszülten.
-Légyszi ezt írasd alá Snow-al-nyomott kezembe az egyik lány osztálytársam egy pólót amin Langa idézem. A barátom. Egy rohadt nadrágban áll.-Mi a szar ez honnan van?
-Anya egyik munkatársa nagy fan-vihogott.
-Akkor ezt vagy megtartom vagy kapsz papírra aláírást-néztem rá közömbösen.
-Akkor tudod mit-motyogott valamit, majd kikapta kezemből az említett darabot és kezembe nyomott egy füzetet.
-Mindjárt más-raktam el.-Szóval mi a házi?
-Nem csináltunk semmit.
-Kössz-intettem, majd elővettem vázlat füzetem és rajzolni kezdtem. Teljesen belemerültem, zenét hallgatva firkálgattam, mikor szemem sarkából láttam, hogy megtorpan előttem egy fiú, aztán pedig kihúzza fülemből a fülesem.-Hö?
-Találkozhatok vele?
-Kivel?
-Snow-suttogta bizalmasan. Durva az osztálytársam de még egyszer sem láttam jól szocializálódott vagyok.
-Nem-ingattam a fejem-Mint említettem beteg.
-Aláírást kérhetek?
-Attól függ. Mire.
-Erre-rakott le elém egy hasonlú mintájú és fazonú pólót mint az előbbi lány, az különbséggel hogy Langa felsőteste fekete filctollal volt lefedve. Hm így elég furán nézett ki.
-Tiszteletben tartom, hogy együtt vagytok-billegett sarkáról-lábujjhegyére.
-Köszi-Mondtam zavartan.-Majd elhozom holnap péntek-motyogtam.
-Köszi-bólogatott vidáman, majd szökdécselve padjába ült.
A napom további része unalmas volt mint mindig. Az órákról nem vettem tudomást (mikor veszek róla tudomást?). Viszont mindegyik végén az órai munka után kutatva jártam körbe a termet.-Reki-fogta meg vállam egy alacsony lány, miközben az utcán sétáltam.
-Nem nem találkozhatsz Snow-al.
-Nem akarok.Veled akarok-mondta félénken, én pedig felé fordultam.
-Miért?
-Ezt helytelennek találom, főleg hogy most van barátod-motyogta, miközben egy apró mosolyt eresztett. Arca piros volt, szemei csillogtak, majd megragadta pulóverem, és letámadta ajkaim.
-Mi a szar-löktem el magamtól, majd drámaian számat kezdtem törölgetni.
-Mehet facera-ordított, én pedig oldapra fordítottam fejem. Páran ott álltak mire én lefagyva realizáltam, hogy ennek nem lesz jó vége.
-Ó hogy a jó büdös-emeletem fel hangom, majd deszkámra pattantam és csak úgy beestem Langáék házába. Táskámat lehajítottam az ajtóban, majd hirtelen megálltam.-Mit akarsz?-Állta el utamat barátom Anyukája.
-Egy hülye ribanc már mint.. lekapott az a faszfej és kirakták a faszom tudja hova. Gondolom már láttad és Langa is. És gondolom Anya is-Mondtam keserűen mikor megcsörrent a telefonom.-Pillanat-mondtam, mire az anyuka bólintott, és megenyhült arckifezejéssel arréb állt.
-Mi van?
-MEGCSALTAD? FUJ FUJ haza se gyere-Hitetlenkedett.
-Nem, nem nem-kiabáltam erősen gesztikulálva-Nem istenem Anya soha de soha nem tennék ilyet-hisztiztem.
-AKKOR MI AZ A KÉP?-csapkodott.
-Lekapott érted? Lesmárolt szerinted úristen aztán fú felrakták. Esküszöm Anya én Langát szeretem ne már.-nyöszörögtem, majd azonnal zavarba jöttem.
-Oké hiszek neked. De csak azért mert nem szólalsz meg már két perce és az azt jelenti, hogy zavarban vagy.-mondta, én pedig nem láttam de megvoltam győződve arról, hogy szemeit forgatva jól szórakozik rajtam.___________________
🌴🌴🌴🌴Hey, Hey! Remélem tetszik az új rész! Véleményeket szívesen fogadok uwu^^HA VALAKI TUD, ÉS SZERETNE NEKEM 2 ÚJ FANFICEMHEZ BORÍTÓT KÉSZÍTENI, AZ ÍRJA MEG AZ INSTA NEVÉT ÉS KIVÁLASZTOK EGY EMBERT, AKIRE RÁÍROK^^
/Szeretnék csinálni egy insta oldalt, majd a kövi részhez oda írom a nevem/^^
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27