/ajándékként kaptok pár kéépeet amit instán is megtalálhattok majd:oldalam @anime_fanfictionswattpad/
✰Vége✰
-Bízok benned Reki-suttogtam szemébe nézve, mire halvány mosollyal biccentett.
-Köszönöm.-ölelt meg, mire mélyen beszippantottam parfümje kellemes illatát, majd elengedtem.
-Most mennem kell sajnálom-mondta, mire megértően bólintottam.*Reki szemszöge*
Kilépve a korházból, hirtelen visszakeveredtem az esti nyüzsgésbe, majd egy buszmegállóhoz siettem, reménykedve hogy nem késem le.
-Oi Oi-köszöntött barátnőm a buszmegállóban.-Lekéstem.-tárta szét karját.
-Mizu van?-érdeklődtem leülve mellé, egy padra.
-Nincs semmi és a gerlepárral?-karolt át játékosan mire csak szemem forgatva válaszoltam.-Jól vagyunk köszi a kérdésed.-vigyorogtam.
-Na találkozol vele?-noszogatott mire elgondolkodtam. Igen is találkozni szerettem volna vele. Azzal a fiúval aki megmutatta nekem a gördeszkát, aki megtanított rá.Pontosítok könyörgött érte, de hálával tartozok neki. Az első barátommal, aki Adam miatt brutálisan lesérült és abba kellett hagynia.
-Ha nem tud róla senki. Igen.-
A lány elkerekedett szemekkel nézett rám, majd biccentett és tárcsázta is a fiút.
-Szia. Rekivel. Szeretnél találkozni?-Nem tényleg itt van-Komolyan.-Tessék-fújtatott majd kezembe nyomta a készüléket, amit esetlenül fülemhez emeltem.-Reki?
-Reki-mondtam halkan, majd éreztem hogy a fiú hangja hallatán kicsordulnak könnyeim.
-Úristen.Gratulálok az eredményeidért.
-Ne foglalkozzunk a deszkázással-mondtam visszatartva feltörekvő könnyeim.-Találkozunk?
-Hol?
-Korház előtt?-szipogtam.
-Elköltöztünk. Melyik korház?
-Öh. /korház név/.
-Rendben megyek úgy sincs még annyira késő.
-Szia-raktam le a telefont és hálásan a lányra pillantottam aki elmosolyodott.-Én megyek-kacsintott majd felszállt az akkor érkező járműre.
Egyedül ültem és vártam. Körülbelül 8 óra lehetett. Az idő hűvös volt, néha jött egy nagyobb szellő de egészen jó volt.
Vártam.. és vártam. Csak hogy egyáltalán nem jött senki. Fújtatva néztem órámra ami este 10 órát mutatott, majd csalódottan felszálltam a nap utolsó arra járó buszára. Az üvegen át figyeltem a tájat. Az úton nem volt tolongás, a lámpák szinte mindenhol zölden világítottak, majd dideregve lehunytam szemeim.
Mikor hazaértem leszálltam (wow).
Majd lehuppantam ágyamba és nem foglalkozva barátnőm kiabálásával miszertint mondjam már el mi volt, el mentem tusolni aztán pedig betakarózva elaludtam.
-Reki Kyan most mondd el mi volt-őrjöngött.
-Nem volt ott-mondtam, majd visszahúztam magamra a takarót amit elvett és tovább pihentem.
-Mi?
-Nem volt ott.
-Most megyek.
-Szia-intettem.És egy nappal utána hiába hívogattam nem vette fel, nem beszéltünk nem írt. Bementem Langához aki mondta, hogy holnap csak este mehetek be, mikor megvolt a műtéte. Egész este forgolódtam, majd elaludtam...
________________________
❀𝑴𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏𝒌𝒊𝒏𝒆𝒌 𝒌𝒐̈𝒔𝒛𝒐̈𝒏𝒐̈𝒎 𝒂 𝒗𝒐𝒕𝒆-𝒐𝒌𝒂𝒕, 𝒉𝒐𝒈𝒚 𝒗𝒆𝒍𝒆𝒎 𝒕𝒂𝒓𝒕𝒐𝒕𝒕𝒂𝒕𝒐𝒌 𝒂 𝒌𝒐̈𝒗𝒆𝒕𝒆́𝒔𝒆𝒌𝒆𝒕 𝒆́𝒔 𝒂 𝒍𝒊𝒔𝒕𝒂́𝒛𝒂́𝒔𝒕. 𝑬𝒍𝒌𝒆́𝒑𝒆𝒔𝒛𝒕𝒐̃𝒆𝒏 𝒃𝒐𝒍𝒅𝒐𝒈 𝒗𝒂𝒈𝒚𝒐𝒌❀᯾Boldog Húsvétot Amúgy᯾
Nemsokára érkezik a következő rész^^
A Kuroo x Kenma fanficem pedig már töltöm is fel!___________________
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27