-Oké megeszem-nyomta be egybe a fiú az ételt én pedig összeráncolt homlokkal néztem. A lány dőlt a nevetéstől, rajtam pedig eluralkodott a féltékenység. Miért? Nem tudom.
-Elmegyek wc-re-motyogtam de nem igazán vettek észre, így csak keserűen néztem vissza a szórakozó párosra. Mivel a szobámhoz nem tartozokk mosdó, így a folyosóra kilépve a helyiséghez botorkáltam. Bekopogtam egy fülkébe ami foglalt volt így türelmesen álltam, miközben neki dőltem a falnak.
Mondtam már, hogy elképesztően nehéz egy kapcsolatba lenni? Veszekedések, félreértések, mellesleg mindenkinek meg van egy adott dologról a véleménye ami nem feltétlen egyezik a másik tagéval. De ami a legjobb barátod ilyenkor, az a féltékenység. Hiába bízol meg valakiben úgy is meginog az egész ha mással látod, ha mással is jól el tud beszélni, ha más tud valamit róla amit te nem. Mert azthiszed te vagy neki az akinek mindent elmond, és akivel legjobban érzi magát.
Mikor kijöttek a fülkéből, beléptem majd elvégeztem dolgom.-Langa-kopogtattak.
-Mi van?-mormogtam, majd lehúztam a wc-t. Kiérve megmostam kezem, majd unottan néztem Rekit.
-Miért mentél el? Baj van?-vizslatott.
-Nem. Nincs semmi-ráztam fejem.-Menj és beszélgessetek.
-Féltékeny vagy?-vigyorodott el, mire idegesen ellenkezni kezdtem.-Langa féltékeny-dúdolta, majd megcsókolt.
-Langa ő csak egy barát akivel több mint egy éve nem találkoztam-karolt át, és úgy mentünk vissza.
-Mi van már együtt hugyáltatok?-nevetett a lány, mire rezzenéstelen arccal az ágyra ültem, és felhúztam lábaimat.
-Befognád csak egy percre?-kérdezte Reki gúnyosan.
-Ja majd ha lesz kedvem-röhögött tovább.
-Akkor most legyen kedved-mondta közömbös hanglejtéssel.
-Oké vettem a lapot kék hajú féltékeny.-hümmögött majd barátomhoz sétált. Megölelte, mire a fiú csak megpaskolta hátát.
-Zúztam. Majd gyere-intett, majd elment.
-Neharagudj-ingatta fejét.
-Nem. Én bocs nem akartam, hogy miattam elküld.
-Hagyjad-legyintett-Maximum mire hazaérek felbomlik a ház-dünnyögte.
-Hogy érted?
-Egyik nap összefutottunk és kitalálta, hogy nálam aludhatna pár napot. Persze azzal a feltétellel, hogy övé a kanapé beleegyeztem. Bízz bennem Langa.____________________________________
Oi oi:( Már csak egy rész van és vége. Nagyon sajnálom mert imádtam írni ezt a történetet, de végül is lesz folytatás0-0Az utolsó rész után, amit nem sokára publikálok, jön a KurooxKenma fanfic!
Remelem tetszett a tortenetem^^
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27