Igazából minden egyes embertől aki olvasta/olvassa a storyaim/storym őszíntén bocsánatot kérek mert semelyikőtök nem ezt érdemli.
Egyáltalán nem haladok a storykkal és úgy gondolom őszíntének kell lennem, egyáltalán nem tudom hogyan folytassam az eddigi történeteim.Szeretném megköszönni azoknak, akik végig biztattak, akik most is olvassák akik hittek/hisznek bennem.
Mert nagyon hálás vagyok nektek.Ti vagytok az oka annak hogy most egy másik profilomon egészen jól írok, és még nincs publikálva ha valakit érdekel írjon commentet, és amint lesz rész elküldöm neki.
Biztosan csalódtok most bennem de egyszerűen elment a kedvem..
Nem tetszenek az eddig megírt részek:/
Imádom a shippet és nem ezt érdemlik de sajnos muszáj megtennem.Mindenkinek őszíntén köszönöm az eddigieket, a voteokat a listázásokat a rengeteg kommentet biztató szavakat és persze a követőket mert amíg nem aktívkodtam 99+ értesítésem lett.
Borzasztóan érzem magam, emiatt.:/.
Nem tudom. Lehet sokan kikövetnek, rossz embernek fognak tartani. De szeretném ezt most itt és most abbahagyni.
Lefogom törölni ezen kívül az összes storym. És újakat fogok írni.
Kérlek bízzatok bennem.
Többet nem okozok csalódást. És lehet hogy egyszer ez a story is kap, egy olyan befejezést amit mindig is érdemelt mert ez volt az, ami miatt most ennyien "szeretnek"köszönöm ha végig olvastad, hálás vagyok neked!
----> kérlek írj fanfic ötletet!:)<33
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27