2. 𝐔𝐣 𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

355 33 0
                                    

-Viszláát!-Köszönt Reki gyorsan, majd az utolsó óra után megragadva a kék hajú kezét gyorsan rángatta el házukig, hogy átvegye csomagját.

-Reki Kyan!-Jött is Anyja gyorsan, ott hagyva a serpenyőben árválkodó tojást és idegesen hadonászott egy életlen késsel.

-Anya?

-Mit rendeltél?

-Ja ez a szokásos! A mangám-mosolygott majd pajkosan csillant meg szeme, ahogy megpillantotta az asztalra helyezett gondosan becsomagolt karton dobozt. Kezeibe vette, majd barátja is üdvözölte a fiú anyját, és felmentem a szobába.
-Jaj a tojás!-Már csak a sipítozó hangot hallotta a két fiú, és talán egy kicsit égettes szagot, majd a szőnyegre elhelyezkedve lelkesen bontogatott Reki.
-Végre-kuncogott, majd magához ölelte az új kötetet, és éjjeli szekrényére rakta, hogy majd este olvashassa.

-Mikor megyünk deszkázni Reki?-Érdeklődött a másik fiú, majd kitàrta a nagy ablakokat.
-Hm nem tudom.-Langa nem merte bevallani, de igazából kezdett kicsit aggódni barátja iránt, mivel már egy bő hónapja deszkára sem állt. Próbált utánajárni, vajon mi az oka ennek, de egyszerűen nem talált rá magyarázatot. Cherryvel, Miyaval Shadowal és Joeval is jóban van a vörös ami megint nem ad magyarázatot erre a dologra.

-Figyelj Langa. Akkor elmegyünk kondiba?
-Deszkázzunk!-követelőzött, mire a másik csak fintorgott és felkapta edzős táskáját-Jössz jössz, nem nem.-És talán ez zavarta a másik fiút igazán. Mikor szóba jött, egész egyszerűen ott hagyta volna bárhol a fiút a vörös, csak éppen az illedelem azt diktálta- Érdemes lenne megkérdezni a másik tagot- hátha jönne velem. Mindig attól félt, terhére van de sosem hagyta ki ilyenkor sem a közös programokat, hiszen mindig valami jó dolog sült ki belőle.

-Azthiszem ma sokat kell futnom-tervezgezett Reki.
-Én is futok veled-mosolygott a mellette ülő, majd összekulcsolta ujjaikat. Sápadt ujjai szorosan fonódtak, a lebarnult bőrűhöz, majd mosolyogva pillantottak egymásra.

Reki mosolyogva legeltette tekintetét a combjára helyezett kezeiken, és rájött, hogy ami szerelmet akkor érzett, nem fakult. Hanem még erősebbé vállt.

__________
✍︎
☕︎
✍︎
✍︎
Köszönöm szépen a türelmetek<3
Remélem tetszett, köszönöm,hogy elolvastad^^

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant