4.~

475 58 4
                                    

Tehetetlenül, besavanyodva töltöttem már 4. Napom a korházba ami megkell hagyni valami brutál unalmas, de tűrtem ahogy tudtam. A telefonom visszakaptam, de szigorúan ki volt kötve, hogy ha felhívom Rekit akkor elmegy hozzá kedves édesanyám, szóval inkább frissítgettem az oldalát, hátha van valami új posztja.
-Nem, az Anyja vagy kije nem engedi, hogy bemenj a szobájába. Nem, nemtudom miért-kiáltoztak kint, mire ügyet sem vetve nyomkodtam tovább az instagrammot.
-Rejki! Az az a neved! Menj innen-hallottam a kiabálást, mire felkaptam fejem, de nem sokára meghallottam Anya hangját is. Lesütött szemmel, szentimentálisan bámultam magam elé, majd megint halkultak az események, aztán már teljesen csend lett. Fújtatva járkáltam fel-alá, mikor jelzett a telefonom.

@Reki új képet töltött fel, ide kattintva megnézheted.

A posztján egy lánnyal volt, méghozzá fogták egymás kezét. Azonnal felpattantam és már indultam volna ki a szobából, mikor Anya kinyitotta előttem az ajtót.
-MEGCSAL! Én megmondtam-bizonygatta igazát, miközben képembe nyomva telefonját vadul mutogatott.
-Nem, Anya nem.-ingattam fejem, de kezdtem elbizonytalanodni, mikor elolvastam a leírást.

Yeaaah megyünk deszkázni
#skateboard

Nem volt benne semmi gyanús, semmi olyan még is nyugtalanított az egész, hogy az ott van és nem szerkesztett.
-Hívd fel. Hallani akarom.
-Rendben-biccentettem. Tárcsáztam a fiút. A 3. Csörgésre fel is vette-Szia Reki a posztodról szeretnék érdeklődni.

-Nem lehetne üzenetbe?
-Miért?-ráncoltam szemöldököm.
-Jól vagy amúgy?-terelte, talán túl gyorsan is a témát.
-Megcsaltad?-kapta ki kezemből a telefont Anya, mire csak megráztam a fejem.
-Nem, nem nem! Félreértitek. Mellesleg pont erről akartam vele beszélni de nem engedtetek be-fröcsögte haragosan, mire görcsbe rándult gyomrom, és sápadtan pillantottam Anyára.
-Tessék már le is sápadt. Így nem fog felépülni.
-Langa jól vagy?-enyhült meg a hangja a barátomnak, majd a háttérben egy lány tüsszentés hallatszott.-Kuss már miattad kell veszekedni.-motyogta.
-Nincs kedved elmenni zabàlni?-hallottam a hangot, majd érdeklődve hallgattam tovább.
-Visszahívlak-mondta, majd egy nagy csattanàst követően nem történt semmi. Nem rakta le, valószínűleg csak azthitte. Ez nem helyes de vonalban maradtam és tovább hallgattam a beszélgetést.

-Szakítasz vele?
-Nem.
-Miért veszekedtek?
-Kuss.
-Őt nem veszíted el.
-Mi? Hagyjál tényleg.
-Az előző barátod sem halt meg. Legyél már túl rajta.-Elkerekedett szemekkel, lefagyva néztem a képernyőm, ahol folyamatosan teltek a másodpercek.
-Állj le oké? Szállj le erről!
-Nekem a tesóm. Van egy barátja akivel jól megvan. Találkozhatnátok.
-Nem, nem.
-Miért félsz hogy kiszeretsz a kék gyerekből?
-Nem, ebben nem kételkedem.
-Valamiben még is.
-Baszki.
-Mi?
-A hívás. Nem raktam le-fújtatott, majd megszakadt a jel.

-Mi.-Mondtam, de szóhoz sem jutottam. Ez után nem, nagyon nem.

_________________________
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴YEAH

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant