ÚJ RÉSZ!

375 36 11
                                    

Mindenkitől szeretnék egy nagy bocsánatot kérni, és köszönöm, hogy türelmesen vártatok az új részre^^

°Virtuális ölelés°

{NAGYONAGYTIMESKIP}

-Istenem. Még csak most kezdődőtt a szünet.-Nyavajgott a vörös, és idegesen hajolt ki terme ablakán.
-Reki. Az már bő két hónapja volt, mellesleg már 3 hete iskolába járunk.
-Ünneprontó.-Hadovált-Langa! Elmegyünk kondiba délután?

-Engem biztos nem rángatsz el. 2 kilótól összeesek.
-Nembaj! Fitt leszel!-Bizonygatta barátja.
-Nem hiszem, hogy jó ötlet.
-De én igen.-Elégedett vigyor terült el arcán, majd beletúrt a másik kékes hajába.
-Ne csináld ezt az iskolában-Mondta durcás hangnemben, majd kivezette a fiú kezét tincsei közül.
-Miért?
-Mert még a végén zavarba jövök-suttogta közel Rekihez, mire a fiú elmosolyodott, és megragadva az alkalmat, gyengéden karolta át derekát.-Szeretlek.
-Én is téged Reki. Örökké.-Kuncogott.

-Szeretném ha a nagy enyelgés közben, nem esnétek ki az ablakból Reki és Langa. Üljetek le, óra van.-A matek tanár harsogó hangja töltötte meg a termet, mire unottan váltak el egymástól, és helyet foglaltak természetesen egymás mellett.

-Reki rakd le a könyved. Nem most kezdtem a tanítást. Tudom, hogy ott van a telefonod és valami hülyeséggel tömöd a fejed. Langa, nem tudom, hogy te mit csinálsz ott, de míg ilyen jegyeid vannak és lesznek nem is igazán érdekel.

-Tanárnő. Nekem is jók a jegyeim!-Szólalt fel a vörös.
-Igen. Én meg tegnap jöttem Parisból. Na rakd le, tedd el a telefonod és figyelj!
-Uhm. Rendben.-A fiú arcán pajkos mosoly terült el, ahogy lerakta a könyvet.-Nem telefonoztam.-Motyogta, majd a táblára felírt oldal számhoz lapozott és gyorsan átfutotta az anyagot, csupán azért ha már nem aludhat, akkor valami ugyan szerinte kevésbé hasznos dologgal, de eltöltse idejét.

-Hallod.-Suttogott a mellette ülő, elrejtőzve könyve mögé.
-Hm?
-Ki jött a kedvenc mangádból az új rész.
-Mi?-Kapta felé a fejét.-Abból a harcolósból?
-Nem.-Susogta.-Nem tudom milyen, én nem olvasok.
-Ajjh mi a neve?
-Nem tudom Reki.-Húzta el száját.
-Akkor honnan tudod, hogy kijött?
-Onnan, hogy te előfizettél rá, és Anyukád caps lock-al írogat nekem, hogy:MÁR MEGINT MIT RENDELT REKI?

-Pfff-Nevetett fel barátja, mire egy bosszús pillantást kapott a tanári asztalnál ülő nőtől.

-Tanárnő. Nem érzem jól magam-Harákolt.

-Kedves Reki. Ülj le, még egy órátok van és hazamehetsz. Nem fogom bevenni a hülye trükkjeid.

-Ch-Prüszkölt, majd vissza ült székére, és bosszúsan kopogtatta az asztalt.

___________
✍︎
☕︎
✍︎
☕︎
Hosszú idő után új rész^^

Ez a rész gyakorlatilag senki szemszögéből nem íródott. Vagy is remélem érthető amit próbálok mondani.

Ez így nektek tetszik? Vagy váltsak vissza?c:

Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /BefejezettWhere stories live. Discover now