-oh..ömm-dadogott a kék hajú, majd felemelve fejét egy pajkos szempárral találta szembe magát, és egy nagy mosollyal.
--Langa szemszöge--
-szerintem is. megtehetnénk minden nap-suttogtam, zavaromban megvakarva tarkóm.
-hát akkor aludj jól Langa-integetett a fiú, majd deszkájával gyorsan száguldott el, s percek múlva már nem is láttam.
-Naa?? mit akart?-támadott le egyből Anya, én pedig kicsit kínosan kerültem ki, és ledobtam magam nappalinkban lévő kanapéra.-semmi különös.-próbáltam állni, hogy ne kezdjek el vigyorogni mint egy idióta, de nem sikerült így bekapcsoltam a tv-t és azt bámultam, mintha csak az lenne az ennyire vicces. egyfolytában az a jelenet játszódott le előttem majd barátom huncut mosolya, utána pedig, hogy milyen gyorsan száguld el deszkájával.
-hát ha nem akarsz mesélni akkor ne.-sóhajtott Anya, de pontosan tudom csak azért hanyagolta a témát mert pontosan látta rajtam- minden rendben.
-elmegyek tusolni, egy kollégám átjön hozzánk, ha megjönne engedd be kérlek.-szólt, majd valami elegáns ruhát felkapott és be is vonult a fürdőbe.
-Szia.-szóltam a telefonba mikor felvette Reki a vonal túlsó végén.
-helo mizu?
-semmi. felhívtalak. anyámnak jön valami kollégája aztán várok hogy jön-e mert akkor be kell engednem.
-hiányoztam?-kérdezte szórakozottn, én pedig egyből elpirultam és idegesen válaszoltam.
-nem!
-akkor miért hívtál?
-zavar?
-egy szóval sem mondtam. sőt örülök.
-jaj várj-hallottam meg a kopogást.-most ne beszélj mert ki vagy hangosítva és be kell engednem a nemtomkit.
-rendben.
-jó napot, tessék foglaljon helyet. Szia.-intettem egy velem egykorú lánynak és egy férfinak.
-szia Langa de megnőttél.-borzolta meg hajam a lány, mire értetlenül néztem rá.-ismerjük egymást?
-de még mennyire! Még általánosban együtt voltunk.-vigyorgott, én pedig rémülten néztem a telefonomra, hol még mindig hívásban voltam és pörögtek a percek.-rég volt már-vakartam tarkóm, majd leültem a kanapéra, miután egy kis adag sütit raktam le az öreg elé.
-mi is kiköltöztünk ide. az érzéseim nem fakultak. talán újra is kezdhetnénk.-álmodozott.
-nem.-vágtam rá, mire értetlenül nézett rám ő is, és Anyám ki épp kibattyogott, szoknyás egyberuhájával.
-miért?
-ha nem bánod.-lengettem meg a telefont-hívásban vagyok.
-itt vagyok.-szóltam bele.
-azthittem már mit sem ért a délutáni meglepetésem.-kuncogott.-átmegyek hozzátok.
-Mi? Reki. Nem kell.-mondtam.-maradhatunk hívásban.
-a sütiért megyek. hozd ki nekem nem zavarok. 5p múlva a házatok előtt.
és letette.
a világ legnagyobb mosolyával kértem elnézést, majd egy jókora adagot vettem a süteményből és kmentem vele.-Várj Langa.-loholt utánam a lány, rózsaszín haja pedig összevissza lengett a kis szél miatt, mi hirtelen feltámadt.
hirtelen egy gördeszkás srác állt meg előttünk.
-Csá Reki mondta van finom meggyes sütitek.-kapta ki Miya a kezemből a tányért, majd szó nélkül nyammogni kezdte, majd nem sokkakl később barátom is befutott.
-hellooo-integetett-Miya a rohadt életbe ne zabáld fel.-kezével markolt bele az ételbe és gusztusosan ette.-szia. hogy hívnak?-szólt a mellettem álló lányhoz.
-sziaa. Emma.-mosolygott.
-Szia Emma.-közelebb lépett hozzám, majd megsimogatta hajam.
-bezzeg engem lecseszté érte-nézett idegesen, a fiú mozdulata közben.
-kérlek hozol ki nekem sütit?
-Persze.-mosolyodtam el és gyorsan átosonva a két felnőtt bszélgetése közben, kivittem az eglsz tepsit és egy csomó evőeszközt.
letelepedtünk a fűre majd így 4-en kezdtünk el enni random a ház előtt.
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27