Oké a reggelem szarul indult, mivel brutálisan elaludtam, szóval pizsomában (Langa trikója és egy melegítő) rohantam a suliba, és útközben rájöttem hogy mások előtt nem szeretek trikóban lenni, de így jártam.
Második óra elején éppen, hogy befutottam, mikor is tesi volt. Gyorsan felkaptam a teremből a tesizsákom és mostmár lassabban mentem az öltözőig. Átkaptam a ruhám aztán bementem a terembe. Persze örökös későként a tanár elmondja mit csinálnak a többiek és legyint, az osztály megbámul, majd folytatják a tevékenységüket.-Állóképességet fejlesztünk-vigyorgott kárörvendően a tanár, majd elmagyarázta a pályát. Lényegében annyi volt, hogy 5 sorozatot kellett csinálnom. A pálya egyik végén indulsz, majd át kell futni egy padon, aztán még egyen, aztán futni kell a bordásfalig. Mikor oda érsz felkell mászni, a végén lejönni 10 fekvő, majd szekrényugrás a terem másik végében.
Nyusziugrás a terem közepén, majd átkell kúszni ilyen cucc alatt.
-Reki Reki-ugrált hozzám az egyik fiú, mire furcsán fürkésztem. jaa ő hozta a fekete Langát-Szünetben oda adom-mondtam, meg sem várva kérdését. Egész tesiórán ahol csak tudtak beszélgettek velem, vagy éppen szivattak a tegnapi poszttal. Persze gyorsan lehervadt a mosoly arcukról mikor megtudták, hogy Langával minden oké.
-Ezt nem hiszem el-fújtatott mellettem kúszva a lány aki lekapott.
-Tudod aki elakarja venni Snow-ot az szivatott, hogy kapjalak nár le me' akkor biztos szakítotok. Na kössz ezért, ezért sok értelme volt.
-Mostmár mindegy-dünnyögtem. A lány megfogta kezem, és hirtelen elölről egy gyerek hasra feküdt és egy 'mosolyogjatok' kiáltással már le is fotózott minket. Fáradt arcal meredtem a kamerába, és csak reméltem, hogy barátom eltekint ettől.
-Najó ebből elég lesz-mondtam, majd mindenkit ott hagyva gyorsabban kezdtem csinálni a pályát. Ez részben a dühnek volt köszönhető és az osztály elleni undornak.
-Oké-tapsolt a tesitanár.-Mindenkinek meg van az öt sorozat?
-Igen-feleltük kórusba.
-Akkor még van pár perc-igazította meg óráját.-Fiúk elpakolnak, és tudtok játszani.-persze mindig megy a hőbörgés, hogy miért a fiúk de engem annyira nem érdekel.Most inkább az volt a vágyam, hogy valakit pofán dobhassak a labdával.
Mikor hátradobtak 3 gumilabdát, az egyiket sikeresen elkaptam, és talán erősen hm.. szóval lehet, egy kicsit túl erősen találtam el az egyik gyereket. De mentségemre legyen, ő állt ott ha arrébb megy, el sem találja.-Muhahaha-dobták felém a labdát, de sikeresen elkaptam, és a mellettem álló lányt ütöttem ki. Mivel nem lehetett labdát vezetni, így nehéz lett volna kiütnöm a ribancot és a másikat, így a mellettem levőkkel próbálkoztam.
-hijjá!-hallottam egy hangot a hátam mögött, mire elugrottam de kár volt. A labda eltalálta a hátam, én pedig helyet foglaltam a padon. Persze megtaláltak az emberek, és mondták, hogy a kéz fogós poszt is kint van.
Csak ne, kérlek ne fogyjon el Langa türelme.A többi óra lepörgött, mivel nem volt matek hehe, szóval a suli elé érve már tárcsáztam is barátom.
-Szia-köhögött bele a telefonba.
-Sajnálom, sajnálom, sajnálom-hadartam.
-Kirakták, megfogta a kezem én meg nem számítottam rá, hogy lefotóznak, és nem kapcsoltam időben.-mondtam lesütött szemekkel, miközben haza indultam.
-Várj megnézem, még nem láttam.-Mondta rekedtes hangon.
-Langa amúgy hogy vagy?-váltottam témát.
-Már jobban köszi-köszürülte meg torkát-Tudod a képre vissza térve-kezdett bele, én pedig automatikusan feszengeni kezdtem.-Még hihető is lenne ha nem lenne olyan a fejed mint egy nyugodt pchiopatának aki éppen valakit készül meggyilkolni-nevetett fel, én pedig vidáman gyalogoltam az út további részében.
-Gyógyulj má meg-dünnyögtem.
-Reki holnap szombat, és hétfőn már mehetek. Vasárnap gyere át-invitált én pedig csillogó szemekkel egyeztem bele.
-Na mentem szia-köszönt.
-Szia-mondtam, majd kimentem egy kicsit deszkázni a pályára. Csak, hogy pechemre nem voltam egyedül.______________________
🌴🌴🌴🌴Yeaaah remélem tetszett, és várjatok a következő részt^^
YOU ARE READING
Reki x Langa-Mɪ Eᴢ A Fᴜʀᴄsᴀ ᴇ́ʀᴢᴇ́s? /Befejezett
Fanfiction•𝘩𝘪𝘳𝘵𝘦𝘭𝘦𝘯 𝘴𝘦́𝘳𝘶̈𝘭𝘦́𝘴, •𝘦𝘨𝘺 𝘶́𝘫 𝘥𝘪𝘢́𝘬 𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘵 𝘦𝘩𝘩𝘦𝘻- ☁︎Nem várt vallomás☁︎ Befejezve: 2021.11.27